1 | 32% - 9 | |||||
2 | 10% - 3 | |||||
3 | 7% - 2 | |||||
4 | 14% - 4 | |||||
5 | 17% - 5 | |||||
Fajny szkoda że nie było męskich | 17% - 5 | |||||
|
Nowy użytkownik
KAWASAKI ZEPHYR 750 CAFE RACER
Ostatnio edytowany przez jojoratrotola (2010-04-06 01:36:58)
Offline
Zlotowicz Moderator
zephyr to juz prawie klasyk a nie jestem zwolennikiem przerabianai takich motocykli, najpiekniejsze sa w orygilane
Offline
Nowy użytkownik
Nie mam nic przeciwko klasykom i pozostawienie ich takimi jakie są, to już gust bardziej niz zwolennictwo ja lubie jednak coś takiego co by wyodrębniało mnie od reszty poczekaj aż ci wyślę zdjęcie zo zrobiłem z mojim zephirkiem
(głowa boli ).
Offline
Użytkownik
Ludzie, zajmijcie sie wreszcie swoimi dwoma kolami, zamiast zagladac do warsztatow innych.
Offline
Użytkownik
Ale o co chodzi?
Offline
Zlotowicz Moderator
no wlasnie tez doman nie czaje o co biega??
Offline
Użytkownik
nie wiem, czy mowisz o mnie... ja w kazdym razie o swoim moto nie pisalem. Nie chodzi mi tez doslownie o warsztat - raczej o to, co sie w nim dzieje.
Troche mnie wtedy ponioslo, przepraszam.
Offline
Użytkownik
Ale nie chodzi tu o jakies podkradanie pomylow, a raczej o to, ze wielu ludzi nie akceptuje "customow" na klasycznych - bardziej lub mniej - motocyklach. Nie mowie o Was, ale juz jestem troche przeczulony, ze ktos tu zaraz wyjedzie z tekstem: "po co ciac rame, przeciez to prawie zabytek"
Pozdrawiam.
Offline
A mi się podoba i mój jest właśnie rozgrzebany na coś takiego, zephyr nie jest jeszcze takim klasykiem żeby na niego chuchać i dmuchać. Jakby był to stary Z750 z lat 70-80, to szkoda a zephyr ma to do siebie że jest wdzięczną bazą do fajnych pomysłów. Krótko dla mnie super.
Offline
Użytkownik
Zrob zdjecia i sie pochwal. U mnie juz silnik w ramie:
Offline
Użytkownik
Contraband znalazlem Cie i tu
juz chyba widze dlaczego nie chcesz tu zagladac ...
Offline
Widze, że rozwinęła się tu kiedyś ciekawa dyskusja…
Ja osobiście jestem zwolennikiem przeróbek motocykli, bo jak wiadomo motocykl to zawsze jest sprawa indywidualna…
Osobiście nawet wolę, jak są wprowadzone jakieś zmiany, które wyróżniają nasze moto spośród innych.
Fajnie, jak ktoś kieruje się ciekawym pomysłem – w sieci wzorów nie brakuje, gorzej z kosztami tych części, a w przypadku Zephyrów również z ich dostępnością…
Dobrze tez, żeby była opcja powrotu do oryginału (wyłączając malowanie) bo przeważnie moto jest kiedyś sprzedawane dalej – wiem, że Latino mimo mocnej przeróbki swojej 750 jest w każdej chwili w stanie wrócić do 100% oryginału
A Wy co sądzicie o przeróbkach?
Offline
qwa Palasz ale odkop. Powinieneś łopatę dostać.
Jeden lubi ogórki drugi ogrodnika córki, a trzeci ruchać owce.
Konopielka strona 28 wers 3 od dołu:
"A odpierdólże sie odemnie"
Akurat tutaj Wrench Monkees się nie popisali. Bardziej jara mnie prodżekt Latino i Contrabanda
Offline
Użytkownik
Jeśli o mnie chodzi, wolałbym mieć oryginalny sprzęcior,
ale jeśli przerobiony z głową, w dobrym guście i starannie, na pewno to docenię
A jeśli mi się nie spodoba to chyba nie koniecznie muszę głośno o tym mówić
Offline
Złoty Zlotowicz Administrator
klasyk:)
Offline