siwy - 2013-07-21 10:17:46

No i tak kupiłem z katalogu LARSSON i nie pasują.LOUIS sprzedaje takie same.
Co jest nie tak pytacie, są za długie 560mm.
Jak jest w waszych serwis księgach bo w mojej stoi 431,5mm normal.
Dodam jeszcze że to progresy. Czekam na propozycje .

Pudelski7 - 2013-07-21 10:40:59

Może dlatego że progresywne to sa dłuższe i poprostu podczas montażu trzeba je scisnąć??

siwy - 2013-07-21 10:46:39

ok to wpadnij ścisnąć o 13 cm powodzenia :)
Nie mam takiej pary w łapach,a tak poważnie to gdybym je tak zbił to
nie było by wcale luzu na zwojach.

Pudelski7 - 2013-07-21 19:55:42

hah, to była moja pierwsza myśl, nie miałem nigdy w łapach sprężyn progresywnych, w serwisówce, podają 430. Pewnie bedziesz zmuszony robić zwrot i tutaj nie mogą z Tobą dyskutować to jest ich błąd więc muszą ją przyjąć.

PalaszD - 2013-07-21 23:15:37

na sprężynach się nie znam, ale tak samo na allegro, albo innych portalach sprzedają KOMPLET świec do ZR1100 - 4szt (sic!!) najlepsze, że znajomki z mojego sklepu dzwonili do Serwisu Kawasaki!! i im powiedzieli, że 4 świece tam pasują... tak samo zaleca producent (NGK)
więc nie ma się co dziwić "zaleceniom"
tym bardziej, że ZR1100 to wynalazek jak 150 i rozwiązania "typowe" są tam rzadkością...
Siwy sorka za :offtopic: ale musiałem się "wyżalić" ;) w temacie sprężyn nic nie wniosę

siwy - 2013-07-21 23:41:57

no RUCH-LECH 1:1
A tak poważnie to motor mi sie tak buja że strach jechać więcej jak 50

Grzaniec - 2013-07-22 13:05:16

PalaszD napisał:

na sprężynach się nie znam, ale tak samo na allegro, albo innych portalach sprzedają KOMPLET świec do ZR1100 - 4szt (sic!!) najlepsze,

Nie bardzo rozumiem, ile sztuk świec stanowi zatem komplet do 1100?? Mam co prawda tylko 550, ale sądziłem, że 1100 też ma 4 cylindry...możesz wyjaśnić?

Pudelski7 - 2013-07-22 14:03:11

W 1100 jest 8 świec, 2 świece na jeden cylinder. Akurat uważam że ta kwestia jest bezproblemowa kupuje 2 komplety i po problemie.

Grzaniec - 2013-07-22 14:15:13

Wow...dzięki za doedukowanie:) - człowiek cały czas się uczy :)

siwy - 2013-07-22 22:36:38

daj koledze +

PalaszD - 2013-07-23 00:42:44

W 1100 jest jeszcze kilka innych "ciekawych" rozwiazan :)

wnuq601 - 2013-07-23 09:56:07

mnie najbardziej w 550 rozwaliła regulacja tylnych amrków... a właściwie to 3 rodzaje regulacji

skaryf - 2013-07-25 19:08:46

Czołem
Poniżej zdjęcie warsztatowe zamiany sprężyn na progresywne czyli te na dole i jak można wywnioskować przy zmianie nie stosuje się tulei dystansowych w standardowym rozwiązaniu zawieszenia
Czyli jeżeli sprężyna progresywna jest dłuższa to prawidłowo i chyba tu jest rozwiązanie bo przecież lagi w długości standardowej to 635 x 43 mm

http://i219.photobucket.com/albums/cc246/skaryf/progistand_zpsc19e91d3.jpg

siwy - 2013-07-25 22:25:55

W moim nie ma tulei więc nie ma czego wyje.... do kosza są za to długie korki i długi olejak na dole z regulacją dobicia i progresu więc jest jedyny w polsce krwa.... mać  i to jest  problem [][/]

Yamamoto - 2013-07-25 22:43:48

Ściskaj. We dwóch da rade. Przechodziłem to samo w750. Tylko delikatnie i uwaga na gwint na korku. I popatrz gdzie to "gęstsze" ma być - chyba bliżej korka czyli wyżej w ladze.

dobrzan - 2013-07-26 07:56:38

Siwy, może wystarczy wymienić twoje wypasione korki z regulacjami na zwykłe.
Chociaż twoje wkłady amortyzatorów tez mogą być inne i pewnie nie będą pasować.

Chyba dobrze by było kupić cały zawias np z uszkodzonymi rurami i przełożyć wkłady i korki.
Albo naprawiać twoje amory i zostać przy twoich sprężynach

Tomek

siwy - 2013-07-26 21:01:27

dobra panowie widze że sie nie rozumiemy yamamoto tego sie nie da scisnąć  o 130 mm to jest więcej niż skok sprężyny z tym gęstym są dwie szkoły jedna mówi do góry bo sie zmienia ilość oleju jak są na dole i trzeba miarką badać ile jest powietrza dla amortyzacji druga jest za tym by dawać do dołu bo zmniejsz się ciężar działania na szerokie zwoje,a co do dobrzana te korki to za mało zyskał bym 30 mm .To jest jakiś pieroński francuski tuning i dla tego nic z klasyka nie pasuje muszę wykopać nowe sprężyny o długości 435mm z motora podobnych gabarytów i powinno być dobrze lub szukać linearnych te są krótkie. To na razie tyle jada na wczasy i na odwiedziny do 5eby do GRAJEWA .Jak sie zjawie z wywczasów to chce widzieć całą liste produktów które będą pasować do mojego sprzęta bo z Sielpią bedzie cinko, pozdrawiam wsztystkich zainteresowanych tematem i dzięki za pomysły do zobaczki .

Jasiu - 2013-08-03 23:22:38

skoro Ci nie pasuje zawias z pełną regulacją to ja się chętnie zamienię ;)

rozumiem, że odpowiednia regulacja została wykonana i nie zdała egzaminu?

PalaszD - 2013-08-03 23:31:27

Sorka za :offtopic:
Siwy zawsze mozesz dac na kolo i tak do Sielpii dojechac ;) a jak juz bedziesz na miejscu to hamowanie silnikiem i My Cie zlapiemy zebys bezpiecznie wyladowal ;)

siwy - 2013-08-20 21:15:33

Jasiu nie chce sie go pozbywać tylko zrobić.jest moim zdaniem dużo sprytniejszy od oryginału
tylko zaczynam sie zastanawiać nad jedną sprawą,a mianowicie poziom oleju i twardość. Moja
ostatnia wymiana to olej bardzo twardy i 120mm od korka to było około 430 ml na lage może
w tym jest problem ?

dobrzan - 2014-06-11 10:08:27

Hej!

Siwy, jak sobie poradziłeś ze swoim zawieszeniem?
Ja teraz robiłem lagi u siebie i dopiero wiem jak to jest dokładnie zrobione :)

Myślę, że w ostatnim poście dotknąłeś sedna problemu.
Do twoich nietypowych amorów trzeba nalać mniej oleju, bo jeśli korki mają długość około 10cm zostaje bardzo mała komora powietrzna. Albo wcale jej nie ma i w tedy zawieszenie jest całkiem zablokowane.

Ja bym spróbował zmniejszyć poziom oleju o tyle mm ile mają twoje korki z regulacją.

www.siprofit.pun.pl www.metin2cheaty.pun.pl www.sznauceromaniak.pun.pl www.filorosi.pun.pl www.ziemsu2012.pun.pl