- Forum Kawasaki ZEPHYR http://www.zephyr.pun.pl/index.php - Warsztat http://www.zephyr.pun.pl/viewforum.php?id=7 - Czy felgi od Zephyr 750 pasuja do Zephyr 1100 http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=1391 |
wkopczyk - 2014-02-01 09:05:23 |
Jak w temacie. |
PalaszD - 2014-02-03 12:36:12 |
Sam się zastanawiam... 750 ma 2x17 cali, a 1100 ma z przodu 18, a z tyłu 17... |
Yamamoto - 2014-02-04 23:09:49 |
Po co? |
Jachoo - 2014-02-05 10:15:49 |
750 na szprychach ma 2 x 17". Nie pamiętam szerokości felg (obręczy) ale opona z przodu to 120/70ZR17 a z tyłu 150/70ZR17. Z tego co pamiętam to 1100 z aluminiowymi felgami ma z 120/70ZR18 i 160/70ZR17 więc i szerokość felgi tylnej powinna być większa. Nigdzie nie podają rozmiarów kół szprychowych w 1100 bo co tu dużo mówić - jest to biały kruk. Jak będę miał trochę czasu to pomierzę u siebie szerokość felg przy piastach i średnicę ośki. Jak to jak porównasz u siebie to będzie wszystko jasne. |
wkopczyk - 2014-02-05 22:29:49 |
Mam mozliwosc kupienia ZR 750 na szprychowce. |
PalaszD - 2014-02-05 22:37:47 |
takie koła są bezcenne... dlatego nigdzie znaleść nie możesz...tak naprawdę za szprychówki ludzie by wiele dali... |
Yamamoto - 2014-02-05 23:10:33 |
A nie taniej wyjdzie Ci dobrać z czegoś? Albo zrobić? |
wkopczyk - 2014-02-06 00:00:38 |
Nie wiem ile kosztuja oryginalne. |
Yamamoto - 2014-02-06 08:29:42 |
Jeżeli masz na to parcie to proponuję: |
Jachoo - 2014-02-07 17:22:23 |
Ile kosztują szprychówki Zepha ... hmm, tak jak pisał Damian nikt nie wie ponieważ na rynku coś takiego praktycznie nie istnieje. Kupowanie motocykla dla samych kół traci trochę sens tym bardziej ze nie masz pewności czy takowe będą pasowały (chyba że moto dawca kosztuje grosze ale ciężko mi to sobie wyobrazić). Najlepszym rozwiązaniem jeśli marzysz o szprychach (a jak większość z nas doskonale rozumiem Twoje marzenie) jest pomysł Jakuba, czyli kupno obręczy, szprych i ... - tutaj do wyboru - przetoczenie oryginalnych felg alu by uzyskać same piasty z dorobionymi otworami na szprychy (dużo kombinacji) lub zlecenie tokarzowi wykonanie piast od podstaw. Inna opcja to kupno kół z supermoto których jest trochę na rynku i dłubanie z szerokościami piast, średnicami ośki i dołożeniem drugiej tarczy hamulcowej z przodu. Myślę że w obu przypadkach jesteś w stanie zamknąć się w kwocie ok 2500-3000 zł. |
wkopczyk - 2014-02-07 21:25:23 |
Faktycznie wyszloby to moze taniej i przy okazji mam nowe blyszczace felgi idealnie pasujace do moto, a nie lekko juz zuzyte i moze nie do konca pasujace. |
Yamamoto - 2014-02-07 21:53:19 |
Jakbyś kupował 750 D na szprychach to daj znać gdzie resztę wyrzucasz:D |
Jasiu - 2014-02-17 13:09:04 |
tył na bank pasuje bo wahacz w 750 i 1100 są identyczne, łącznie z zaciskiem, różni się tylko felga i chyba tulejki dystansujące. Przód nie jestem pewien, ale też powinien bez problemu pasować, bo goleń wydaje mi się, ze też jest identyczna, tylko zacisk inny, ale tu głowy sobie uciąć nie dam. |
Yamamoto - 2014-02-19 15:36:17 |
Szybko zanim się zorientują że to nie ma sensu: |
5eba - 2014-02-20 09:45:06 |
szkoda, ze w czasie pobytu w uk nie interesowalem sie zephyrami. zrobilem ze 3 kursy autem w tym jeden prawie na pusto :) |
Latino - 2014-02-22 18:56:26 |
I fele poszły za 271 funciaków no troszkę położył gostek za nie , pamiętam przez cała moja historię szperania po allegro części do zephyra dwa razy natknąłem się na fele i tak w jednym wypadku były naprawdę ładne oczywiście bez osprzętu gość wołał 2000 tys. natomiast w drugiej aukcji przednia felga była wygięta, 400zł chyba chciał za wygiętą ale już nie pamiętam ile za tył ale nie była droga ostatnio myślałem właśnie nad 1100 na takich własnie kołach ale może kiedyś ;) |