Jachoo - 2014-03-21 13:04:50

Witam.
Przeszukałem całe forum i takiego tematu nie znalazłem. Chodzi o gumową część pomiędzy tylną zębatka a piastą koła która przenosi napęd i niweluje drgania. Celem Kawasaki było aby ową gumą zmniejszyć szarpanie jednak efekt uzyskali dokładnie odwrotny bo po jakimś czasie właśnie w tym miejscu powstają duże luzy. Problem z dostaniem nowej (poza drogą oryginalną) jest spory, dlatego piszę o możliwe porady w tym temacie gdzie można takową gumę dostać lub w inny sposób uporać się z tym problemem. Słyszałem że można sobie z tym poradzić wkładając dodatkowo paski z cienkiej gumy (np. pociętej dętki) ale nie wiem na ile taki patent jest skuteczny. Jeśli ktoś przerabiał temat to proszę o sugestie. Być może identyczny zabierak występuje przy innym motocyklu (bardziej popularnym) do którego są dostępne zamienniki?

PalaszD - 2014-03-21 13:33:46

ja ostatnio zaglądałem i moja była w miarę ciasna (nie wypadała samoczynnie)
te gumy chyba wszyscy producenci stosują, a nie tylko kawasaki...ale pewności 100% nie mam :)

jak masz gdzieś na wierzchu to chlaśnij fotkę - będę u rodziców to zobaczę, bo mam tam jakąś zębatkę od Ninja900 i chyba też są te gumy...porównam i dam znać.

JONy - 2014-03-21 15:02:04

Spokojnie docinamy kawałki gumek z dętki np rowerowej lub grubszej w zależnoąci od wielkości luzu i tak podkładamy by zabierak wcisnął je swoimi rombikami w felgę. Luz sie automatyvcznie kasuje. Patent przetestowany ;)
Proces jest odwracalny i w razie czego można po jakimś czasie wymienić gumki albo zabierak w zależności od zasobności portwela... :p
Do ZR7 przymierzałem zabierak z Bandita i nie pasuje.

waw0404 - 2014-03-26 21:58:41

Przetestowałem dziś tą metodę ze starą dętką, patent się sprawdził:)  jest duża różnica szczególnie przy wrzucaniu jedynki.

www.filorosi.pun.pl www.siprofit.pun.pl www.sznauceromaniak.pun.pl www.ziemsu2012.pun.pl www.metin2cheaty.pun.pl