Jachoo - 2014-04-26 15:29:19

Podczas wertowania stron w necie natrafiłem przypadkiem na dość ciekawą wariację na temat Zepha 11. Jest to coś w stylu street fightera i mimo że nie jestem fanem tego typu motocykli to ten nawet mi się podoba. Pomijając kwestie wyglądu mocno zaciekawiło mnie usrojswto które jest zamontowane po prawej stronie silnika. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być i do czego służyć?

http://images61.fotosik.pl/915/db2b9c258a4f3b79m.jpg

JONy - 2014-04-26 15:37:39

Myślę,że z oryginału to został tylko zbiornik i plastiki boczne... :) Silnik jest nieźle przekombinowany. Widać suche sprzęgło coś na wzór Ducatesa i chyba to jest łańcuch/pasek rozrządu wyrzucony z wewnatrz na bok silnika. Zdrowo pomotane....

PalaszD - 2014-04-26 15:45:05

Dzisiaj spotkalem ludzi, którzy robią te motocykle :) zaczepili mnie na stacji, jak tankowalem ;)
Chcieli odkupić ode mnie mojego Zephyrka :)
Spodobał im sie, ale nie na sprzedaż ;) powiedzieli, że mogą go zcustomowac ;)
Ich stronka www.custombikepoland.pl
Zerknijcie w galerię ;)

Jachoo - 2014-04-26 15:45:34

Chyba masz rację JONy, to może być przeniesienia napędu rozrządu. Tylko po jaką cholere ktoś się w to bawił? I to suche sprzęgło - jakby bez tego silnik Zephyra i tak nie dawał po uszach :)

PalaszD - 2014-04-26 15:48:13

To nie jest czasami jakiś kompresor? Napisz do nich i będzie wiadomo :)

Jachoo - 2014-04-26 16:09:09

Opcję kompresora też rozważałem ale nie widać żadnego kanału którym ciśnienie może dostawać się do cylindrów. Masz rację Damianie że najprostsze środki są najlepsze - wysłałem do nich maila i zobaczymy co odpiszą.

speedward - 2014-04-26 18:50:17

Dupke zepsuli,felgi paskudne. Ustrojsto ma służyć penie do tego by sìę kręciło. Zostawili kupę orginalnych brzydkich śrub i mocowań. Tylko projekt lakieru git, reszta to Polska Wiocha.Pałasz, trzeba było im zwrucić uwage, że Zefir to nie Gsxr1100, tylko klasyk. Nie czują czaczy.
Oginalne kable zapłonowe, śruby przy silniku,pod zbiornikiem jakieś kabelki.Z przodu jedna tarcza,brak lusterk,kupa chromowanych bzdetów.Stopka na jakiś płytkach..ehh. Cienko...

PalaszD - 2014-04-26 19:21:49

jeśli chodzi o moją opinię to najbardziej rzuca się  w oczy to zadarte dupsko - wg mnie zdecydowanie za wysoko...
i ta lampa z przodu też nieciekawa...nie pasuje za bardzo... reszta ok - co nie oznacza, że swojego bym tak zrobił :D

JONy - 2014-04-26 19:46:03

speedward napisał:

Zefir to nie Gsxr1100, tylko klasyk.

eee no GIXsiur toż to już jest klasyk w czystej postaci... :D już jakiś czas takiego szukam :)

speedward - 2014-04-26 20:31:59

Retro ścigacz to nie klasyk. Chyba że klasyk wśród ścigaczy.Moj sąsiad miał takiego,i klasyczne to było to że ma dwa koła,silnik na benzyne i manualną skrzynie biegów. Ogólnie to bestia ktora była zaciężka by dogonić 600 na torze czy zakrętach.Ogólnie mistrz prostej od świateł do świateł. Ogólnie duże paskudne bydle, niemający startu do pięknego Zefira.

Jachoo - 2014-04-26 21:52:25

Jesteśmy zgodni co do dupki - zbyt zadarta ale reszta robi pozytywne wrażenie. Paweł nie czepiaj się szczegółów :) A co do GSXR 1100 to zgodzę się z Robertem, chyba każdy w młodości wlepiał oczy w TV się jak Vanilla Ice poganiał tym żółtym potworem ;)

PalaszD - 2014-04-26 22:23:51

A propos Miłości w rytmie rap, to oglądałem to już w tym roku z trzy razy ;)

JONy - 2014-04-26 22:30:15

W sensie,że Zepa w tym rytmie odwalili... :p

Jachoo - 2014-04-29 13:57:28

Otrzymałem odpowiedź od Custom Bike Poland odnośnie tego czegoś wystającego z boku silnika. Myślę że odpowiedź zaskoczy Was równi mocno jak mnie. Uwaga:
"Kompletny wstępnie zmontowany układ zapłonowy (polerowane aluminium), w tym wszystkie niezbędne okucia, kompleksowa instrukcja montażu. (Czas instalacji to ok. 0,5 godziny)." Ów zestaw został wyceniony na jakieś 3000 zł a czy to dużo czy mało za układ zapłonowy pozostawiam Waszej ocenie. Bardziej mnie zainteresowała dalsza część otrzymanego maila czyli "posiadamy również kompresor ale tu już trzeba wymieniać uszczelki wał itd." Niestety nie przedstawili kwoty za to cudeńko ale takie coś już by mi się w Zephyrku marzyło :) A 1100 to w ogóle dupę by z siodła urywał bo w końcu nie ma lepszej metody na dużą moc jak duża pojemność, no chyba że ... jeszcze większa pojemność ;)

PalaszD - 2014-04-29 14:04:40

No też własnie ta kobieta mi mówiła o kompresorze :)
ale 3tys za moduł zapłonowy...troszkę dołożę i mam drugie moto :D

jak kiedyś bede tam przejeżdzał, to zajadę i obadam temat :)

chcieli usilnie odkupic ode mnie Zepha... kusi mnie, żeby zadać im pytanie: "ile za niego oferujecie?" ;)

Jachoo - 2014-04-29 14:18:41

To podjedź przy okazji, pogadaj o kompresorze i niech wycenią Twoją maszynę. Ale pod żadnym pozorem jej nie sprzedawaj :)

Pudelski7 - 2014-04-29 16:03:05

Jak dla mnie ktoś zwieśniaczył fajnego zephyr-ka

speedward - 2014-04-29 19:48:01

Szybciej bym uwierzył ze spreżarka od klimatyzacji.Chłopaki na FB wrzucaja takie Zefirki ze ten "para-streetfighter" wypada blaaaado.
Pałasz,czekam na info co do ceny,niemoge sie doczekać.

Jasiu - 2014-04-29 22:40:54

sprzęgło też nie jest suche, po prostu jest szybka w deklu żeby było widać jak się kręci ;)
sprzedam im mojego jak chcą :P

PalaszD - 2014-04-30 08:21:10

no ten przeźroczysty dekiel jest "fajny", ale tylko do 200km po wymianie oleju :P potem jedna wielka czerń :P
by trzeba było olej co miesiąc zmieniać :)

ogólnie wg mnie taka maszyna jest do ustawienia gdzieś na wystawie, a nie do jeżdżenia na co dzień :)

Jasiu - 2014-04-30 09:37:15

nie do końca tak jest. W tym deklu oleju to mało co będzie widać, jedynie to co sprzęgło rozchlapie, a tego wcale nie jest dużo wbrew pozorom ;)

ezkalop - 2014-05-02 08:05:47

Na sile wrzucają największe kapcie jakie sie da. Jak patrzyłem na ich galerie to od tylu te opony dziwnie wyglądają. Takie duże kapcie to na bobberach i tym innych choppach fajnie wyglądają. Widać ze oni robią bardziej pod moto show.

www.ninjaway.pun.pl www.narutoyoyo.pun.pl www.vampires-resurrection.pun.pl www.se-graffiti.pun.pl www.shinobiwalka.pun.pl