frankie - 2010-04-22 12:24:02

Tak to się prezentuje:
http://img204.imageshack.us/img204/4074/wgniota2.th.jpg http://img687.imageshack.us/img687/7385/wgniota1.th.jpg
Te bordowe ślady to od taśmy do pakowania, musiałem na szybciora zabezpieczyć przy robocie bo się na deszcz zanosiło.

Pudelski7 - 2010-04-22 14:11:14

jest bardzo skuteczny domowy sposob na wyciagniecie takiej wgnioty. kup magnes neodymowy o srednicy 3-5 cm montujesz do niego rurke dlugosci jakies 30 cm na ta rurke wsuwasz rurke o dl 10 cm. na  konec rurki montujesz jakis ogranicznik zeby krutka rurka nie zjechala z dluzszej. przyczepiasz magnes do baku ( krutsza rurka jest ruchoma) energicznym ruchem wyciagasz krutszej rurki wyciagniesz bak. znajomy mi powiedzial o takiej metodzie bardzo skuteczna. on remontuje motocykle (weterany) i ta metoda zdaje egzamin pozniej tylko lakiernik i niema znaku. jak baede mial chwile to umieszcze schemat takiego urzadzenia

frankie - 2010-04-22 17:56:40

Ciekawe. Pytanie czy rzeczywiście da rade tą metodą, czy to nie będzie wyrzucona kasa w błoto na 'narzędzia'.

Doman - 2010-04-22 19:24:51

No widzę że zbiornik był już robiony. Sporo szpachli odpadło a to narzędzie fachowcy nazywają "koniobijem" czy jakoś tak. No i paskudny ten rowek :( Takie cuś http://moto.allegro.pl/item973969177_ml … uller.html

Pudelski7 - 2010-04-22 20:44:17

no wlasnie cos takiego:P znajomy ktory mi polecil ta metode naprawil w ten sposob jakies 4 baki, interesowalem sie tym powiewaz sam mam mala wgniote. ewentualnie mozesz tylk ozaszpachwoac ale szpachla moze odpasc bo trzeba bedzie dosyc grubo jej nałożyć. pozdrawiam

zeph750 - 2010-04-22 21:39:48

poza tym zmniejszy się radykalnie pojemność zbiornika jeśli tego nie wyciągniesz. Może warto pokombinować z tym urządzeniem.

krowa - 2010-04-23 09:55:03

A może porostu kupno za 200 -300 innego zbiornika - zastanów się czy jest sens łatać ten

p@blo - 2010-04-23 21:51:24

Są także zakłady blacharskie, gdzie wyciągają wszelkie wgnioty bez potrzeby ponownego lakierowania o ile lakier nie został zniszczony. Miałem tak naprawiany samochód. Sprawa była poważna, a gościu naprawił cały bok (drzwi i nadkole) za 200 stówki. Jak pytałem u zwykłego blacharza to mówił, że w 1.000,00 się nie zmieszczę z klepaniem, szpachlowaniem i malowaniem. Lakier został trochę przepolerowany i nie ma śladu na aucie. Samochód dalej jest 100% bezwypadek ;)
Technika polega na tym że przeklejają do lakieru druciki i kolejno ciągną za nie aż do uzyskania idealnego kształtu.

frankie - 2010-04-24 15:39:04

Odkręciłem bak i osuszyłem. Przy okazji wyłowiłem ze środka swobodnie latające dwa elementy: sprężynkę docisku uszczelki korka wlewu oraz dłuższą fajkę kranika :/ Czyli do tej pory jeździłem na bajurze z każdym syfem jaki do kranika podpłynął. Mam namiar na zakład w którym wyciągają wgnioty a czego nie wyciągną to ocynkowują. zobaczymy ile sobie zażyczą za naprawę.

zeph750 - 2010-04-30 20:30:57

Zna może ktoś taki warsztat co wyciąga wgnioty na zbiorniku?

frankie - 2010-05-01 11:19:21

Wczoraj odebrałem zbiornik, efekt jest dużo bardziej niż zadawalający. Dzisiaj zamontuje bak spowrotem na maszynę.
Akcja kosztowała trochę nerwów i 350 zł.
Najbardziej przykre było to, że praktycznie każdy zakład blacharski mi odmawiał lub życzył sobie średnio 500 zł. Ratunkiem okazała się życzliwość ludzi z forum http://www.swbikers.pl/news.php.

http://img693.imageshack.us/img693/8397/p01051010550001.th.jpg http://img691.imageshack.us/img691/4859/p01051018210001.th.jpg


zeph750 napisał:

Zna może ktoś taki warsztat co wyciąga wgnioty na zbiorniku?

Z całą pewnością mógłbym polecić Ci osobę, która naprawiła w warunkach domowych mój zbiornik. Jeśli odległość nie gra roli to daj znać, poszukamy wyjścia.

zeph750 - 2010-05-01 11:58:29

hmm z tą odległością to jest pewien problem... Ewentualnie wysyłka kurierem. Teraz jest długi weekend więc nawet nie ma jak podzwonić po warsztatach. Spróbuję najpierw poszukać tu w okolicach warszawy. Jeśli nie uda mi się znaleźć nikogo to chętnie skorzystam z Twojego namiaru. Dzięki za zainteresowanie :) Poza tym nie mogę teraz nic naprawiać bo czekam na rzeczoznawcę z Warty.

Frankie odkręciłeś cały korek paliwa. Czy po odkręceniu korka paliwa i odjęciu go od zbiornika jest jakieś dojście do obu połówek zbiornika od środka? Bo tak przez korek to dostęp jest żaden...

Doman - 2010-05-02 15:57:31

Zeph750 Ja wykręcałem i otwór nie wiele większy się robi Więc nic nie włożysz żeby te wgniotki wypchać

frankie - 2010-05-02 18:40:18

Odkręcenie tej obręczy z korkiem właściwie nic nie wnosi. Ewentualnie może polepszyć manewrowanie jakimś narzędziem.

zeph750 - 2010-05-02 22:57:16

Dzięki. To nie ruszam od tej strony. Spróbuję tym magnesem. Jak się nie uda to trudno. Musi tak zostać.

www.fantasyimy.pun.pl www.vt.pun.pl www.thepiczers.pun.pl www.pecjgora.pun.pl www.forum-do-margo.pun.pl