- Forum Kawasaki ZEPHYR http://www.zephyr.pun.pl/index.php - Warsztat http://www.zephyr.pun.pl/viewforum.php?id=7 - 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=1768 |
5eba - 2015-02-07 18:42:36 |
jak wiekszosc wie moj tysiaczek jest mocno chory. objawy: vmax 140 i ogromne problemy przy odpalaniu na zimnym, ostatnio znow poszlo paliwo na glebe. |
PalaszD - 2015-02-09 15:04:26 |
Seba - jak był we Wrześni, to kompresja była 11 na każdym z 4 cylindrów... |
5eba - 2015-02-09 18:49:13 |
mimo, ze nie dzialal mi predkosciomierz i siedzialem pierwszy raz na 1100, wiem na 100%, ze wracajac z Wrzesni tej mocy nie bylo. brakowalo mi tego juz w momentach kiedy chcialem na chwilke Cie zostawic ;) mysle, ze strasznie zawory byly rozregulowane, na 99% podpieraly sie. zrobilem tak 3kkm i byc moze przez to powypalaly sie. jesli zle przykladal manometr to od razu wyrzucalo bokiem cisnienie. na jednym wynik 3 pokazal sie 2x, w innym 7. tak pokrywa juz zdjeta, nie wiem na jakim etapie jest bo jestem w delegacji. z tego co mi mowil to dla pewnosci sprawdzal jeszcze szczelnosc przy domknietych zaworach z nafta - wyrzucalo. |
5eba - 2015-02-11 00:59:52 |
wg manuala luzy zaworow w 1100 to: IN: 0,10-0,19 (plytka fabryczna 2.70), EX: 0,15-0,24 (plytka fabryczna 2.80) |
PalaszD - 2015-02-11 06:28:39 |
A pytaj jeszcze o ceny oryginałów w serwisie Kawasaki. I z autopsji doradzę, że jeśli cena mocno nie będzie odbiegać, to bierz oryginał... |
Pudelski7 - 2015-02-11 07:16:16 |
Uch szykuje się konkretny remont, Damian ma racje weź uszczelki oryginalne zwłaszcza pod cylindry i głowice. |
5eba - 2015-02-11 21:56:15 |
uszczelki: |
PalaszD - 2015-02-11 23:03:40 |
Bierz oryginalne uszczelki - oprócz pokrywy zaworwej, to reszta pożyje do końca świata ;) |
Pudelski7 - 2015-02-13 10:25:44 |
I jak tam znasz jakieś szczegóły ?? |
5eba - 2015-02-15 10:36:22 |
tak, w poniedzialek glowica i zawory jada do regeneracji. generalnie nie wygladaja za ciekawie. |
Pudelski7 - 2015-02-15 10:43:49 |
Z tego co mi wiadomo uszczelka pod cylindrami tez jest jednorazowa. |
5eba - 2015-02-15 10:56:20 |
szlifuje tylko gniazda i zawory. sama glowica ok bo sprawdzil. mowil, ze cos kolo 120-150zl. dam znaka dokladnie po operacji. |
Pudelski7 - 2015-02-15 11:00:55 |
A uszczelniacze zaworowe też wymieniasz?? |
5eba - 2015-02-15 11:15:32 |
nie zastanawialem sie nad tym. koszt za komplet oryginalow nie cale 300zl chyba sobie daruje. |
Yamamoto - 2015-02-15 11:58:45 |
Weź uszczelniacze. Dla spokojnego sumienia. Jak robić to kompleksowo. |
Jasiu - 2015-02-15 13:45:43 |
Uszczelniacze moim zdaniem podstawa, koszt nie duży a większa pewność że konsumpcja oleju nie wystąpi lub wystąpi w mniejszym stopniu przez najbliższe kilka tys km. |
5eba - 2015-02-15 13:52:19 |
dzieki za podpowiedzi. mam nadzieje, ze druga glowica nie bedzie potrzebna :) |
Pudelski7 - 2015-02-15 18:36:21 |
Też polecam wymienic uszczelniacze dla spokoju. robisz glowice wiec warto ja zrobic na tip top. wymień sobie na taki filtr i zmieniaj go co sezon |
5eba - 2015-02-15 20:09:02 |
dzis dzwonil mechanior i oznajmil, ze nie ma potrzeby wymieniania uszczelki pod cylindrami bo nie sciagal jej i nie naruszyl przy sciaganiu glowicy. dla mnie to jakas tam oszczednosc, jak mowicie? |
PalaszD - 2015-02-15 20:29:35 |
załóż filter, zobacz ja jeździ, a później weź go wywal i też porównaj - jak nie będzie różnicy, to zostaw z filtrem. |
5eba - 2015-02-15 20:42:26 |
oka wrzuce ten papierowy. |
Jasiu - 2015-02-16 13:01:47 |
uszczelka pod cylindry jest metalowa o ile pamiętam. jakbyś chciał zaoszczędzić to śmiało możesz ja wyczyścić i założyć z powrotem delikatnie traktując ją dobrym sylikonem, nie ma tam żadnych kanałów olejowych etc więc nowa uszczelka nie jest niezbędna jakby co. |
5eba - 2015-02-16 20:19:02 |
no i gitara Jasiu, potrzebowalem takiej odpowiedzi jak Twoja co by oczyscic umysl z pytan :) wsio juz zamowione + filterek Mahle fi6-8mm |
5eba - 2015-02-16 22:13:41 |
oto ceny uszczelek: |
PalaszD - 2015-02-16 22:44:12 |
No to trochę się wykosztowałeś... Ale to jak wspominałem inwestycja na długie lata... |
Jasiu - 2015-02-16 23:48:13 |
cholera, jakoś przeoczyłem te uszczelki zaworów powietrza, sorki że dopiero teraz:/ |
5eba - 2015-02-17 07:35:26 |
szukalem szukalem Palaszu i srednio 65+zl za linke gazu B. wzialem juz w larssonie za 67 (jedna przesylka). |
5eba - 2015-02-19 21:50:13 |
doszlo zdjecie po naprawie glowicy. |
PalaszD - 2015-02-19 22:06:43 |
No no - ładnie to wygląda :) mnie też to czeka w niedalekiej przyszłości... dodatkowo jeszcze gaźniki... |
5eba - 2015-02-19 22:16:32 |
mi tez podoba sie robota. tak to filtr paliwa, ale idzie do garbecia na montaz czeka juz nowy. |
Jachoo - 2015-02-20 07:41:46 |
Aż się miło patrzy jak 11 dostaje taką odnowę biologiczną :) |
woyas - 2015-02-20 19:06:14 |
Mniej miło się robi jak się zagląda do portfela ;) |
Yamamoto - 2015-02-20 21:23:42 |
Trzeba było kupić szachy....Albo nowe moto. Najlepiej Huonde CBtysioncsto. |
5eba - 2015-03-04 20:15:31 |
uszczelki juz skompletowane. |
5eba - 2015-03-13 17:05:57 |
plytki przyszlifowane, sprawdzone mikrometrem. luzy sprawdzone, wartosci serwisowe. koszt szlifowania 75zl za 8szt. maszyne odbieram dopiero w przyszlym tygodniu bo mechanior mocno zajety. przebieram juz nozkami.. |
Pudelski7 - 2015-03-14 10:51:38 |
Naprawdę świetna wiadomość, oststnie dni oczekiwania są najgorsze. |
speedward - 2015-03-14 19:01:53 |
Daj znac, sproboj nie dawac odrazu w palnik |
5eba - 2015-03-29 20:58:32 |
dzis odebralem moto. |
Pudelski7 - 2015-03-29 21:43:27 |
Nie odkręcaj mu aż tak na początku, niech się "dotrze" zregenerowana głowica. Może jakieś drobne ustawienie maszyny albo wymiana jakiś drobnych podzespołów pomoże z odpalaniem na zimnym. |
5eba - 2015-03-29 22:45:26 |
wiem, ale test musial byc bo nie wiedzialem czy placic mechaniorowi. kolejne km'y nakrece spokojnie :) |
PalaszD - 2015-03-30 23:20:34 |
Czyli już odebraleś :) ciekawe, co to może być z tym ssaniem... Jak Pudelski napisał - zrób z 1000km bez ostrej przegazówy zeby głowica się właściwie dotarła :) zobaczymy na zlocie jak się miewa :) |
5eba - 2015-04-03 21:47:29 |
wczoraj probowalem odpalic maszyne i niestety nie ma jednak zadnej poprawy. odpalam zlapie obroty i gasnie, jest zle. dzis nie katowalem go jak wczoraj tylko zrobilem test na powietrze. przy odpalaniu zaslonilem czesc dolotu powietrza przy filtrze i .... odpalil od strzala i trzymal obroty. wniosek z tego taki, ze gazniki dostaly bogatsza mieszanke i pali normalnie. domyslam sie, ze przyczyna jest lewe powietrze. przypomnialo mi sie jak mechanior wspomnial, ze sprawdzil jeden gaznik i nie trzymala idealnie przepustnica. moze za duze luzy juz ma wyrobily sie czy cos. |
piodabro - 2015-04-03 23:25:49 |
Jak nowe, to mechaniczne wsadź i stożki ;) |
PalaszD - 2015-04-03 23:40:34 |
Skaryf miał gaźniki... |
Pudelski7 - 2015-04-03 23:58:20 |
Weź je na początek wyciąg i sprawdź czy wszystkie bebechy w nich są sprawne(mowa o membranach itp). sprawdz jeszcze czy króćce pomiędzy airboksem i gaźnikami zapewniają szczelność . Robiłeś głowice więc może wystarczy teraz tylko odpowiednio ustawić powietrze i je zsynchronizować. Reasumując ja bym nie kupował narazie nowych gaźników wyjmij je porób dokładne zdjęcia pomożemy Ci dojść z nimi do ładu. |
5eba - 2015-04-04 00:13:24 |
sie zastanowie co nowe to nowe :D |
Pudelski7 - 2015-04-04 10:24:22 |
Uważam że nie mam możliwości aby nie dojść z nimi ładu, ja u siebie mam prawie 100 tys i da się je wyregulować i zsynchronizować. Myślałem że mechanik zrobił Ci głowice i znie zsynchronizował później gaźników. narazie szukaj winowajcy od strony filtra. Jest teraz dość zimno, w jakich temperaturach go trzymasz?? Ja jeśli odpalam w temperaturze zbliżonej do 0*C też za pierwszym razem zaskoczy a następnie za chwile zdechnie i dopiero za drugim razem odpala. |
5eba - 2015-04-04 11:29:34 |
100tys., niezle :) jak sie dba o maszyne to wysoki przebieg jest tylko bariera psychologiczna. |
PalaszD - 2015-04-04 12:12:07 |
Był wymieniany. Po naprawie tych gaźnoków synchro było robione i śmigaly elegancko... A ta linka od ssania jest OK? Ja bym na Twoim miejscu nie ruszał gaźnoków, a jedynie sprawdził to ssanie. W czerwcu jak był robiony to palił bez ssania od strzała... |
5eba - 2015-04-12 07:59:12 |
wczoraj znalazlem czas na mala przejazdzke. wyprowadzilem go z katakumb garazowych, postal na sloneczku jakies 1,5h po czym odpalil od strzala i ladnie trzymal obroty. straszny zmarzluch, jak mu zimno to ciezko mu sie gada :) |
PabloEOP - 2015-04-12 23:04:36 |
No Seba ładne mu prezenty zrobiłeś na zbliżający się sezon:) Oby się odwdzięczył. Dobra robota! |
krowa - 2015-04-18 11:11:45 |
Cześć |
5eba - 2015-04-19 20:55:17 |
700 uszczelki itp, 180 szlifowanie gniazd i zaworow (nie calej glowicy), 80 szlifowanie wszystkich plytek, 500 robota |
5eba - 2015-04-24 20:27:29 |
pytanie do wlascicieli 1100. czy na dnie airboxa mniej wiecej na srodku macie otwor o srednicy ok 4mm? |
PalaszD - 2015-04-24 20:40:55 |
Tak to odpływ ewentualnej wody :) wszystko u Ciebie OK :) |
5eba - 2016-09-18 20:03:56 |
po uwagach Yamy i Luny, ze moze filtr paliwa jest powodem nieodpalania na zimnym wyrzucilem go i zapodalem sam wezyk. pomoglo moze w 20%. efekt jest taki, ze przynajmniej nie musze sciagac siedziska i zaslaniac dolotu powietrza do airboxa. startuje go ze 4-5 razy z manipulacja ssasniem i zlapie. bardzo leniwie trzyma te niskie obroty, ale po 2-3 min wskakuje na przyzwoite. problem nie jest zazegnany. |
szparag86 - 2016-09-18 21:11:10 |
Ale rozrusznik kręci? Jeśli kręci to przekaźnik jest ok. ( to co opisujesz jako magnetyczne coś to przekaźnik rozrusznika) |
Jachoo - 2016-09-19 07:28:32 |
Szparag ma rację, jak rozrusznik kręci to przekaźnik jest OK. Seba piszesz że prądy są w porządku ale czy sprawdzałeś czy jest iskra? |
speedward - 2016-09-19 07:35:22 |
Mi też wygląda na słaby akumulator, ale to może też być wina alternatora. Trzeba sprawdzić miernikiem poziom ładowania. Słaby aku też może utrudniać zapłon przy rozruchu. |
Pudelski7 - 2016-09-19 08:00:26 |
Speed dobrze prawi, ja początkiem sezonu musiałem zmienić aku, niby kręcił ale silnik nie zaskakiwał, a z kabli od strzała. Problemem był niski prąd rozruchu w aku. |
5eba - 2016-09-19 14:04:58 |
sory, zapomnialem wczoraj napisac, ze rozrusznik nie kreci. co Wy na to? |
szparag86 - 2016-09-19 14:09:22 |
Podładuj aku i powinno być ok. Ten przekaźnik rzadko siada. |
Jachoo - 2016-09-19 14:29:47 |
Przy słabym aku podczas wciśnięcia przycisku startera z przekaźnika wydobywa się takie jakby stukanie bardzo dużej częstotliwości. Jest to charakterystyczny objaw wyładowanego akumulatora. Mogło się tak zdarzyć że padło ci na trasie ładowanie i jechałeś na prądzie z baterii do czasu aż ten prąd tam był, po czym moto zdechło. Taka wersja jest wydaje się najbardziej prawdopodobna. Zrób jak pisze speed, miernik wszystko ci powie. |
5eba - 2016-09-19 16:18:46 |
czyli jak podladuje aku a nie mam ladowania to i tak za daleko nie pojade. mozliwe ze jebnal alternator. |
PalaszD - 2016-09-19 17:28:07 |
To raczej w Zephyrze nie siada... Naladuj i pojezdzij w koło komina... |
rafi068 - 2016-09-19 19:09:49 |
Pojedziesz tyle, na ile starczy prądu:) Też obstawiam na brak ładowania. Przekaźnik pstyka, a prądu na rozrusznik już brakuje. Taki objaw rozładowanego aku. |
5eba - 2016-09-19 19:39:02 |
zgadza sie koledzy padlo aku. dzis tylko zachechlal 3 razy i znow cisza, tylko pyrkotanie przekaznika. sprawdzilem date aku 02.11.2010 moze juz czas na niego? nie da sie go ladowac? dodam, ze w zime stoi w domu a latem odpalam go tylko na zloty. dzis podlaczylem go do prostownika, popyka sobie ze 24h. |
rafi068 - 2016-09-19 19:43:44 |
Nie wiem ile 11 potrzebuje amperażu, ale proponuję Vartę zdecydowanie. Do 180 coś sie znajdzie ;) |
speedward - 2016-09-19 21:01:55 |
Global/yuasa to chyba najtansze akumulatory na rynku. Ale cokolwiek taniego nie kupisz to bedzie lepsze od tego co masz. Sprawdz ko iecznie prąd w czasie pracy silnika,bo aku tez mógł paść przez alternator. |
PalaszD - 2016-09-19 21:11:21 |
Paweł Yuasa jest najdroższa na rynku ;) |
Pudelski7 - 2016-09-20 07:59:25 |
Ja polecam Exide, w moim moto był 6 lat, trzymany w zimnie (w pierońskich mrozach) i do tego wszystkiego był naładowany na średnim poziomie. Jak mu zabrakło prądu na pierwszy rozruch to prostownik z rozruchem podłączałem odpalałem i jeździłem. Nie ma sensu kupować drogich aku bo finalnie wytrzymają pół roku dużej niż te tańsze. I przede wszystkim nie kupuj żelowych bo one wytrzymają Ci rok albo dwa. |
speedward - 2016-09-20 08:05:42 |
http://allegro.pl/listing/listing.php?o … t-1-5-0913 |
piodabro - 2016-09-20 08:51:02 |
Po 6 latach aku może pójść na emeryturę. I tak długo wytrzymał. Niski prąd rozruchu to objaw zużycia, prawdopodobnie po naładowaniu podziała trochę, a jak postoi to znów się rozładuje, nawet bez obciążenia. |
Pudelski7 - 2016-09-20 09:26:18 |
Nie koniecznie padnięcie aku podczas jazdy może być spowodowane usterką, przez lata zdarzyło mi się tak 3 razy, raz w zepie. Stary aku i przyszedł na niego czas. W zefirze miałem tak że normalnie odpaliłem kręcił jak zwariowany przejechałem 10 km na stacji paliw go zgasiłem i już nie odpalił. Akumulatora nie dało się podładować bo po 2sek. zaczynał wrzeć. |
piodabro - 2016-09-20 11:17:03 |
Zmierzyć ładowania woltomierzem nie zaszkodzi. |
Pudelski7 - 2016-09-20 11:24:03 |
Pidabro nie mówię żeby nie sprawdzać bo tak jak napisałeś należy to zrobić, chodziło mi oto że raczej nie ma co się martwić na zapas. |
piodabro - 2016-09-20 11:41:15 |
Tu już nie chodzi o martwienie tylko o pewien sposób postępowania. |
5eba - 2016-09-20 20:57:52 |
pio, zrobie wg tego co napisales. zreszta mialem taki zamiar bo rzeczywiscie wsadzic nowy aku i nie miec pewnosci, ze ladowanie jest sprawne to strzal w kolano. |
Jachoo - 2016-09-21 08:14:05 |
Widzisz Seba że nie taki Zephyr straszny ;) |
5eba - 2017-04-02 21:43:13 |
po dzisiejszej polatance znow mam problem z moca tylko troche inaczej sie objawia. wczesniej mial niby kopa, ale tylko do 140 sie rozpedzal. teraz rozpedza sie do wysokich predkosci, ale strasznie mulowato. odkrecam manetke, a moto zamiast rwac asfalt, zaczyna buczec i mulowato przenosi moc. wydaje mi sie, ze gaziory do czyszczenia i synchro. ostatnio mechanik z braku czasu tylko je synchronizowal. odpalanie na zimym dalej katorga... aku nowe, filtr paliwa wyrzucony. prawdopodobnie mechanik mial racje, ze na przepustnicach sa straszne luzy i bierze lewe powietrze. |
Yamamoto - 2017-04-02 22:15:34 |
Ja odpalasz na ssaniu to mniej powietrza dostaje. Choke - dławić. Sprawdź na jupornie:P |
5eba - 2017-04-02 22:36:57 |
czyli zgadza sie. ssanie nie pomaga bo przepustnice maja luzy. zaslaniam reką dolot pod siodlem, dziala. |
Pudelski7 - 2017-04-03 10:06:27 |
Jeśli masz luzy na przepustnicach to chyba ratuje Cię tylko wymiana gaźników przyjacielu. Ale niech to jeszcze ktoś potwierdzi. |
Jachoo - 2017-04-03 16:29:27 |
... albo wymiana Zephyra ;) |
5eba - 2017-04-03 19:44:54 |
gadalem dzis z Luną o tym. powiedziala, ze sprobuje sie tym zajac, ale nie obiecuje ze pomoze i musi miec sprzeta u siebie. skusilbym sie gdyby powiedziala, ze to bedzie dialac na 100%. hmm drugie gazniki mowicie.. |
skaryf - 2017-04-03 21:45:33 |
Hejka nie sądzę żeby przepustnice miały na tyle duże luzy żeby od razu zespół gaźnika skierować do recyklingu ...poowoooli :) |
5eba - 2017-04-04 14:23:33 |
Qwa przez przypadek usunąłem Palasza posta. Na telefonie to nie pisanie. |
5eba - 2017-04-20 21:23:41 |
mialem sie nie przyznawac, ale po zalozeniu nowego aku nie sprawdzilem ladowania iiii dzis znow w trasie mi pradu zabraklo. ten brak mocy to pewnie male prady, pod koniec juz tylko prycha, strzelal i zgasl. pyrka znow tylko przekaznik. dzis laduje aku, jutro sprawdzam ladowanie. podejrzewam alternator do przegladu. akurat nizej jest temat siwego o altarnatorze w 11 :) |
5eba - 2017-04-21 20:14:03 |
ladowanie na wolnych 12,56. po włączeniu świateł 10,50. trzeba szukać tego braku ładowania. najgorzej z czasem :/ |
Jachoo - 2017-04-22 07:04:40 |
No to przynajmniej znasz przyczynę. Teraz już powinno być z górki ;) |
5eba - 2017-05-04 21:52:59 |
po rozebraniu alternatora okazalo sie, ze nie bedzie tak z gorki :) |
5eba - 2017-05-04 22:04:49 |
rafi068 - 2017-05-04 22:31:40 |
Pospawanie może nie być dobre. Wirnik wyglada na zdrowy. Będąc w takiej sytuacji ulepiłbym cały alter z tego co jest i z oryginalnych uzywanych części plus nowe szczotki, o ile da sie wylutowac. |
Jachoo - 2017-05-05 12:07:21 |
A rzuciłeś go do jakiegoś zakładu zajmującego się naprawą alternatorów samochodowych? Może warto zapytać ile u nich wyszłaby naprawa. |
5eba - 2017-05-05 13:45:04 |
nie ma co za bardzo naprawiac :) trzeba latwiac uzywany prostownik i regulator. zlozy mi to mechanior. tylko wez znajdz.. |
PalaszD - 2017-05-06 14:06:36 |
Pytaj Skaryfa. Nie wiem skąd, ale on ma sporo partsów... Kurde Ty naprawdę masz pecha... Gdybym wiedział, że tak będzie z tym 1100 to nigdy bym Cie na niego nie namówił... |
5eba - 2017-05-06 16:33:42 |
pytałem już, ma ale do nowego projektu. |
5eba - 2017-05-16 12:51:15 |
no i moto znów żyje :) kupiłem od Scaryfa alter, ładowanie git 13,98! co prawda odpalenie na zimnym dalej idzie topornie, mocy deczko mu brakuje, ale wczorajsza przejażdżka udana i bez stresu :) |
5eba - 2017-06-13 20:39:22 |
w drodze powrotnej z Łeby przyznam, ze nie zalowalem zepha. 160-170 na szybkich trasach, ale po to go kupilem, aby predkosci takie nie byly problemem. Niestety w dwoch miejscach wyszly nieszczelnosci cylindra. Dziwne jest to, ze sucha jest uszczelka nad wyciekami. Wyplynely jakby miedzy zeberkami. Musze foty cyknac i wstawic. |
PalaszD - 2017-06-13 21:42:19 |
trzeba od czasu do czasu dać w palnik. Porób foty i może coś się wymyśli ciekawego. |
5eba - 2017-07-04 19:34:17 |
dzis gaziory pojechaly na stół do Scaryfa. |
5eba - 2017-10-05 14:55:16 |
Gumę wymieniłem. Gaziory wróciły od Scaryfa w stanie idealnym. Zsynchronizowane, wyczyszczone tylko regulacja nie wyszła na innym sprzęcie, ale to do ogarnięcia, czekam tylko na śrubokręt kątowy i potrzebuję info co zrobić z pokrętłem od wolnych obrotów przed regulacją??? wiem, że śruby od regulacji są pod gaźnikami muszę się do nich dostać, zakręcić na maxa i po kolei od 1 do 4 odkręcać do uzyskania max obrotów na każdym. |
PalaszD - 2017-10-06 10:19:49 |
No to elegancko :) poskładać i wyregulować :) i w końcu chyba wszystko będzie cacy :) |
5eba - 2017-10-18 07:28:00 |
Jeśli nadmiernie kopci na zimnym przy odpalaniu to możliwe, że za bogata mieszanka? Ogólnie dźwiękowo została pralka, słychać jakby ryk z gaźników. Wcześniej tego nie było na brudnych i rozregulowanych gaziorach. Możliwe, że aktualna praca jest ta właściwą? :) |
PalaszD - 2017-10-18 20:11:22 |
Dym na początku to norma bo wilgoć z wydechow się wydostaje :) |
rafi068 - 2017-10-18 20:40:57 |
Obecnie też mi dmucha na biało. Uszczelka pod głowicą - płyn spala ;) |
Pudelski7 - 2017-10-19 11:25:15 |
W taką pogodę jak teraz może dymić przy rozgrzewaniu, para wodna, norma. |
5eba - 2017-10-20 14:25:41 |
Może rzeczywiście szukam dziury w całym. Podsumowując zażegnałem problem odpalania na zimnym i braku mocy, winne gaźniki. Udało mi się deczko podregulować obroty pilotami, aktualnie są na ok. 2,5 obrotu. Nie szarpie przy ruszaniu, dobrze schodzi z obrotów i ładnie trzyma 1100-1200. |