- Forum Kawasaki ZEPHYR http://www.zephyr.pun.pl/index.php - Warsztat http://www.zephyr.pun.pl/viewforum.php?id=7 - Wyrok? Brak kompresji http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=1886 |
krowa - 2015-04-18 10:42:19 |
Witam ponownie :) |
PalaszD - 2015-04-18 11:12:43 |
A przed postojem normalnie jeździł?? Jak by miał faktycznie 4 na dwóch cylindrach to w ogole by nie jechał... |
Yamamoto - 2015-04-18 11:31:22 |
@Palasz. GPZ 550 9-6-6-9 -na takim stopniu sprężania zapieperzała. |
piodabro - 2015-04-18 11:33:29 |
Robili próbę olejową, czy na ślepo powiedzieli? |
krowa - 2015-04-18 11:34:55 |
No właśnie to mnie najbardziej zdziwili ... hulał bez większych problemów ... |
Yamamoto - 2015-04-18 11:49:01 |
Mogą. Albo podali Ci cenę na odpierdl się. Bo im się nie chce. Albo założyli najgorsze. Bo okaże się że starczy zawory wyregulować. |
Jachoo - 2015-04-18 12:12:00 |
Podpisuję się pod wypowiedziami kolegów. Jak nie masz możliwości samemu sprawdzić co mu dolega to najlepiej zaprowadź moto do innego warsztatu i porównaj opinie. Jak się potwierdzą to znaczy że napewno jest coś na rzeczy i bez kosztów się nie obejdzie. |
krowa - 2015-04-18 12:14:03 |
czyli sprawa jasna ... potrzeba ocena drugiego warsztatu ... |
Pudelski7 - 2015-04-18 12:15:12 |
Niech najpierw zdejmie pokrywę głowicy i pomierzy luzy. Może po prostu zawory się nie domykają i wystarczy je wyregulować. |
crazyduck - 2015-04-18 14:09:17 |
w powietrzu zawsze jest wilgoć 1,5 roku to sporo czasu być może wlanie ona spowodowała nalot na zaworach i gniazdach,zawsze któreś są otwarte być może to jest wina słabego sprężania,warto jeszcze jechać do innego warsztatu być może też wystarczy dotrzeć zawory. |
krowa - 2015-04-18 14:15:43 |
Mechanik powiedział mi, że tak duża różnica ciśnień nie może być spowodowana luzem zaworowym. Albo uszczelka albo gniazda zaworowe. |
JONy - 2015-04-18 18:32:07 |
Ile zrobiłes km od tego stania? A jak go odpaliłeś? Od razu poszedł do mechaniora jak Ci coś nie pasiło czy polatałeś trochę? |
krowa - 2015-04-18 19:20:25 |
Moto ma w tej chwili około 60 tyś. Stało ponad 1,5 roku. Od próby odpalenia nie zrobiłem ani jednego kilometra bo nie dało rady ujechać. Miał tylko wysokie obroty, a jak zapuściłem jedynkę to momentalnie sie krztusił i gasł (i to nie był czujnik biegu) - nie miał mocy. |
mar33cki - 2015-04-19 18:23:05 |
może to tylko efekt zastanego silnika? u mnie po zimowej przerwie w ciepłym garażu dopiero po 2-3 dniach jazdy i wymianie aku silnik zaczął 'normalnie' pracować. pierwsze rozgrzanie silnika to była męka - brak wolnych obrotów i zaraz gasł. Pochodził na podwórku z pół godziny, przejechałem się i powoli zaczął wracać do życia, ale tylko jak temperatura na zewnątrz przekracza 15'C, przy niższych nie trzymał obrotów, ciężko odpalał. Ale jeszcze nie miał żadnych regulacji na ten sezon... |
Yamamoto - 2015-04-19 19:32:07 |
1) Kompresje mierzyli na zimnym? Czy na ciepłym? Jakie są wartości? Mierzy się na CIEPŁYM silniku. Niech silnik się rozgrzeje i olej wszędzie dotrze. Olej też uszczelnia. Po tak długim czasie olej spłynie do misy w całości i nie zostaje ani kropla filmu. |
krowa - 2015-05-26 09:20:26 |
Witam, |
Yamamoto - 2015-05-27 11:29:44 |
GPZ 550. Albo cylindry i tłoki z innego zr 550 |
rafi068 - 2015-05-27 13:00:57 |
Zazwyczaj kiedy naprawiasz dół to po czasie puszcza góra i odwrotnie. Mam na myśli układ korbowo-tłokowy jako dół i głowica jako góra. Przynajmniej w samochodziarstwie tak się dzieje. Kapitalny remont silnika przewyższy na pewno zakup innej maszyny. Jeśli uda się zdobyć motocykl bez prawa rejestracji lub zdekompletowany ale z silnikiem za dobre pieniadze, to przeszczep jest dobrym rozwiązaniem. |