szparag86 - 2016-04-04 18:36:01

Jeszcze moi drodzy chciałbym poradzić się na temat sprzęgła. Klamka ma duży luz wstępny. Krótki skok właściwy i do tego mega ciężko pracuje. Zdejmę linkę i zobaczę jak pracuje, spróbuję podregulować trochę. Możecie dać wskazówki regulacji?

Yamamoto - 2016-04-04 18:43:42

Przebieg?
Jak wymienisz olej sprawdź jeszcze raz. Przesmaruj linkę - często pomaga. Jak nie to rwij dekiel. Sprzęgło jest na wierzchu.

szparag86 - 2016-04-04 20:30:57

Przebieg? 15000km,
hahaha tyle jest na budziku :)
Dobra wymienię olej, sprawdzę linkę i zrobię regulację. Odezwę się co i jak.
Tylko może ktoś podpowiedzieć na jakiej zasadzie wykonać regulację. Jak wybrać nadmierny luz? i Czym się kierować, żeby to było zrobione dobrze?

Yamamoto - 2016-04-04 20:50:36

Dźwigienka na obudowie - w 550 na przeciwko kropki na ośce ma być kropka na dźwigni. Potem regulacja śrubą przy pokrywie i przy klamce. Może tarcze zjechane.

rafi068 - 2016-04-04 21:12:44

Mała podpowiedź, jak bedziesz zakładał linkę od strony silnika, to najpierw przełóż linke przez otwór w cynglu a potem nasadź na frez zgodnie z kropka i kreską. Ostatnio zakładałem linke, podważyłem śrubokrętem i chrup :) odpadł kawałek dźwigienki.

szparag86 - 2016-04-04 21:16:04

Ile tam ma byc luzu na klamce? z 2-3 mm od naciśnięcia klamki do czasu, aż zacznie ruszać się dźwignia w kapie?

piodabro - 2016-04-05 09:15:13

2-3 mm do pierwszego oporu na klamce.

Jak dla mnie zaczął bym od najprostszych rzeczy:
Odepnij linkę i sprawdź jak chodzi sama klamka bez linki, może się zapiekła na bolcu.
Sprawdź jak chodzi linka w pancerzu.
Od razu nasmaruj, bo po długim postoju pewnie tam sucho jak pieprz.
Jak klamka i linka OK, to niestety olej w dół i pokrywa sprzęgła.
Tam do sprawdzenia jest dźwignia, zaczynając od tego czy zgadzają się znaki na dźwigni(ale to jeszcze przed zdjęciem pokrywy),
Jak już zdemontujesz pokrywkę to w środku ten bolec od dźwigni jest na takim łożysku igiełkowym. Jak sama dźwignia w pokrywie chodzi ciężko to prawdopodobnie tam...
Jak nie to dalej masz cięgło i kosz. Rozmontować, sprawdzić sprężyny czy są takie jak powinny, czy łożysko na cięgle jest ok, czy coś tam się nie blokuje.
Zmierz tarcze, czy mają wymiar mieszczący się w limicie (znajdziesz w Haynesie).
Zmierz sprężyny

Zwróć uwagę na kosz sprzęgła czy nie ma powygniatanych rowków tam gdzie opierają się tarcze sprzęgła. Tarcze mogą się o nie blokować.

Jak już wszystko będzie działać dobrze to składasz, regulacja i cacy ;)

www.vampires-resurrection.pun.pl www.jumpstyle-polska.pun.pl www.shinobiwalka.pun.pl www.se-graffiti.pun.pl www.narutoyoyo.pun.pl