PalaszD - 2016-04-21 21:45:56

https://3.bp.blogspot.com/-VWqMSBBOAgk/VxHXDeK_6-I/AAAAAAAADN8/np7ewyeEqOYBmM50Cb7npuHbKaHfxHAsgCKgB/s1600/2017%2BKawasaki%2BZ900RS.jpg

Co o tym sądzicie? ja powiem - MEGA!! oczywiście kilka detali bym zmienił np kapę kosza sprzęgłowego... jakaś taka nie kawasakowska... bardziej pod Hondę podchodzi,a to mi się nie podoba :P i powinna być ze spolerowago amelinium, a nie pomalowana na szaro...
widać, żę planują kompresor :) będzie pewnie z 180koników jak nie lepiej...

JACHOO - 2016-04-21 22:03:08

Zajebisty!!! Ciekawe ile z niego pozostanie w wersji seryjnej? Mi do pełni szczęścia brakuje tylko użebrowania cylindrów i zamiast tej jebitnej chłodnicy cieczy malej chłodniczki oleju :)

Yamamoto - 2016-04-21 22:07:58

Dość taki.

rafi068 - 2016-04-21 22:09:16

o taaak :) po tych zmianach, napis na boczku "Zephyr 900"

PalaszD - 2016-04-21 22:15:26

JACHOO napisał:

Zajebisty!!! Ciekawe ile z niego pozostanie w wersji seryjnej? Mi do pełni szczęścia brakuje tylko użebrowania cylindrów i zamiast tej jebitnej chłodnicy cieczy malej chłodniczki oleju :)

No właśnie - to powinien być olejak :) z żeberkami :) wtedy byłby prawdziwy oldshool :)

Gepard - 2016-04-21 22:27:48

Konkurencja potrafi to może też to zmienią :)

woj191 - 2016-04-21 22:56:57

Wygląd 1 klasa. Ale chyba czyszczą magazyny, bo kanapa jak w 750 :D

Borknagar - 2016-04-22 07:52:16

Fajnie że ma zegary, większość motocykli ma teraz gówniane lcd za 5$.

Pudelski7 - 2016-04-22 08:03:59

Bardzo fajny, rzuciła mi sie jedna rzecz w oczy, może to byc atrapa ale ten silnik chyba ma doładowanie takie jak ninja hr.

Szkoda że to nie olejak.

mar33cki - 2016-04-22 08:34:36

dla mnie wypas! przesadzacie z tym chłodzeniem olejem :Pa Yamacha XSR900 podnosi poprzeczkę i ten Z900 wygląda na godnego jej przeciwnika :D

woj191 - 2016-04-22 08:47:30

szkoda, że wydech 4 w 2, a nie 4 w 4

Pudelski7 - 2016-04-22 09:03:56

To że jest 4w2 to nie tragedia, tylko szkoda że 2 kominy sa z jednej strony

mar33cki - 2016-04-22 09:39:18

It also reveals that the bike will be in the region of 900cc.
That poses a problem, as Kawasaki doesn’t have a current 900cc engine to fit to the bike. Our insiders have, however, pointed out that the next supercharged engine – currently under development and expected to be fitted to the forthcoming Ninja R2 sports bike will be over 800cc in capacity but well below 1000cc, making it perhaps the ideal candidate for the new Z900RS.

czyli będzie grubo i ostro ;)

Pudelski7 - 2016-04-22 11:16:08

Zapowiada się ostry neked, Kawasaki wraca do szalonych motocykli tak jak to bywało w latach 80 u wielu producentów

Kamel78 - 2016-04-22 11:58:44

Ciekawe ile trzeba bedzie wyłożyć za takie cudo ;)

Pudelski7 - 2016-04-22 12:10:00

Obstawiam 50-60tys

Kamel78 - 2016-04-22 12:27:45

Jeżeli chce konkurować no z Yamaha XSR 900 to cena musi zejść poniżej 50 tyś. I to dosc znacznie.

mar33cki - 2016-04-22 12:33:32

wtedy cena w okolicy 40tysi

PalaszD - 2016-04-22 15:23:58

Wydechy mają być 4. Maszyna będzie miała kompresor jak Ninja H2 i cena na pewno będzie wyższa (pewnie coś koło 80tys...
Mi się podoba ro, że sporo w nim akcentów zephyrowych :)

Kamel78 - 2016-04-22 16:21:49

no i brutalnie sprowadziłeś na ziemię. ;)

woj191 - 2016-09-30 14:11:19

czyżby wersja finalna
http://www.rock-tune.com/2016/08/18/6019

sorki, pomyliłem modele, ale ten też ciekawy

Yamamoto - 2016-12-22 21:34:13

Noji chujnie pokazali. Z900 to rozwiercony Z800, który jest rozwierconym Z750. Super. Niech żyje postęp. To bardziej do mnie przemawia H2R TT1
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p235x350/15622448_548948658642600_4588149304294920695_n.jpg?oh=b4cbfe47098071f21638bd7eba4b9695&oe=58E2B292

mar33cki - 2016-12-23 09:47:15

co do Z900 to... konkurencja w postacji Yamachy MT-09 i MT-07 mocno ich/im depcze i szukają odpowiedzi, to chyba jeszcze nie do końca czas na retro-klasyki, jak dla mnie jest ładniejszy od ostatniego Z1000 ;) ale tył nieproporcjonalnie mały w tych nowych motocyklach...

Z900 2017
https://content.kawasaki.com/content/uploads/products/7496/nq1dam4i.tbe.jpg
https://content.kawasaki.com/content/uploads/products/7496/1pqben0b.hq4.jpg

JACHOO - 2016-12-23 10:25:05

Brzydale ;)

Pudelski7 - 2016-12-23 10:43:59

Mogli zrobić coś fajnego z ładną linią, tego typu sprzętów jest od chu...a i ciut ciut, podzielam zdanie Pana który smiga na niepowtarzalnej Husarii.

belor - 2016-12-27 13:51:26

Ale maszkaron, ja pierdole. Rozumiem, że nowoczesność, ostre kształty itp ale niech to chociaż przypomina motocykl :/

woj191 - 2016-12-27 16:05:50

I posadź tu z tyłu plecaczka. Na pierwszej hopie wypierdala w kosmos jak z katapulty :D

PalaszD - 2016-12-27 19:46:14

Z900 jak dla mnie zajebisty, ale ta wersja H2RTT1 to paranoja :) pasują jej te owiewki jak świni siodło :D

rafi068 - 2016-12-27 20:57:58

Fajne ma yyyy... paski na felgach :)

mar33cki - 2017-10-03 08:44:30

ale jednak będzie wersja Z900RS, wyglądająca dość podobnie do pierwszego obrazka aferacer.com.pl/forum/index.php?board=12.0, oficjalna premiera 25.10, czyli za 3 tygodnie :)

PalaszD - 2017-10-03 10:36:55

ja już jestem zapisany na jazdy testowe w Poznaniu :D troszkę go "zbiedzili" względem pierwszych spekulacji, ale i tak wg mnie jest mega fajny sprzęcik :)

Borknagar - 2017-10-25 11:21:37

Trochę więcej zdjęć i opis techniczny: http://www.visordown.com/motorcycle-new … 0-revealed

Jeśli chodzi o wygląd to dla mnie ideał. Klasyczny i nowoczesny za jednym zamachem. Prawdziwy motór. :D

https://i.imgur.com/t9bScLe.gif

PalaszD - 2017-10-25 20:30:15

dzisiaj po oficjalnej premierze cały czas się jaram jak dzieciak :) nie mogę oczu nacieszyć :D przeokropnie mi się podoba :) jedynie co to szkoda, że ma ten wydech 4w1, ale to wiadomo srEuro norma, sprzęgło mogli dać hydrauliczne, i ten klakson z przodu dać np na chłodnicy, a nie tak perfidnie z przodu.
Na duży mega plus linia motocykla, pseudożeberka na głowicy no i zegary analogowo-cyfrowe :) cena podejrzewam będzie w granicy 35-40tys zł więc może za 2 lub 3 lata ustawię go w garażu obok Zephyra 1100 :D (oczywiście sprzedam GTRa ;) )

rafi068 - 2017-12-03 09:47:13

Pojawiła się cena. 11 000 dolców :) 38 600 zł przy obecnym kursie :)
Robimy zrzute ? :D

JACHOO - 2017-12-03 10:09:28

Biere to ;)

Borknagar - 2017-12-03 10:54:29

Niecałe 40k? Wow, dobra cena!

Borknagar - 2017-12-04 12:13:19

Hmmm, wedle tej recenzji z UK to Z900RS będzie kosztować ok. 10.000 funtów = ok. 48.000zł... Także tego, chyba polskiej ceny jeszcze nie ma, ale jednak nie liczyłbym na niecałe 40k :(

http://www.visordown.com/road-tests-fir … deo-review

rafi068 - 2017-12-04 12:41:48

poczekamy-zobaczymy :)
http://fotoo.pl//out.php?i=1224123_screenshot-2017-12-03-09-48-09.png

PalaszD - 2017-12-04 15:29:15

Nie będzie droższy niż 40-43tys, bo wtedy będą wybierać inne motocykle.

PalaszD - 2017-12-21 18:36:07

Pierwszy :P moto super, ale Zephyr fajniejszy. Tu niestety widać, że projektant miał mega wizję,  ale księgowi go chyba lekko okroili...
Ale tak czy siak moje marzenie to jest i kiedyś se go kupie
http://photos.pdabrowski.ovh/min132.jpg

mar33cki - 2017-12-22 15:04:21

no nieźle, jakoś tak pod tobą mało tego motorka, albo taka fota

PalaszD - 2017-12-22 17:50:41

No taka fota :) na fejsie dopiero objechali, że siedzę na motorynce. W rzeczywistości nornalna maszyna :)

Panda - 2017-12-22 18:55:18

Fajny. Też może kiedyś...
A focia rzeczywiście robi wrażenie jakby ,,nowy zephyr" był mały.

Borknagar - 2017-12-26 21:32:36

Pałasz, rozmiarowo to z czym można porównać? Z 750 czy raczej 550?

No i wykrakałem z ceną: https://www.kawasakisklep.pl/pl/z900rs-red-2018.html :(

JACHOO - 2017-12-27 07:12:18

Podoba mi się zdanie „Podobnie jak w pierwowzorze Z1, Z900RS otrzymał od Kawasaki rzędowy, czterocylindrowy chłodzony cieczą silnik”. Chyba marketingowcy w tej całej nostalgi trochę się zapędzili. Moim zdaniem motocykl ma kilka stylistycznych wad, jednak daje to miejsce do popisu dla fanów tuningu, bo sama linia naprawdę może się podobać. Inna sprawa że reaktywując swoją legendę Kawasaki powinno stworzyć coś od podstaw, a nie przekonstruować już seryjnie produkowanego nakeda dostępnego dla mas. Wtedy i cena byłaby uzasadniona i legenda trwałaby nadal w 100%

Borknagar - 2017-12-27 11:24:58

Jachoo, jak doczytasz w specyfikacji to okaże się, że ma nawet bieg wsteczny. ;)

tina - 2017-12-28 20:16:06

PalaszD napisał:

Pierwszy :P moto super, ale Zephyr fajniejszy. Tu niestety widać, że projektant miał mega wizję,  ale księgowi go chyba lekko okroili...
Ale tak czy siak moje marzenie to jest i kiedyś se go kupie
http://photos.pdabrowski.ovh/min132.jpg

No fakt, jakis za duzy jestes na niego :)

Yamamoto - 2018-01-11 21:29:05

https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26815591_1762523397114466_1224888184238221868_n.jpg?oh=88ef6b389ed3d3cfba08148532a713f3&oe=5AE2764C
Pierwszy rzut oka: mniam.
Drugi. Brakuje drobiazgów. Dekielków przy śrubach wahacza. Liczniki ala stara GPZta. Pozycja pomiędzy Zephem a Reksiem. Mierzona na sucho. Tumnik zalatuje Ondą. Piersze co bym wywalił. Fabryczne kierunki WEG. Lampa...intrygująca. Muszę się przekonać. Albo zobaczyć jak świeci.

Panda - 2018-01-11 21:31:23

Piknie.

ale mały jednak, maławy....

Yamamoto - 2018-01-11 21:32:32

@Panda. Ja ok 176 cm 120 kg w ciuchach...
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26220177_1762718370428302_3868706459897748055_n.jpg?oh=819ac47d0dc9d888443712795a94fecd&oe=5AED6A23

Panda - 2018-01-11 21:39:25

Tak mniej więcej to wiem :) ale po wzroście właśnie, to jednak maławy.
Wyfuk jak w hondzie czyli że?

Yamamoto - 2018-01-11 21:46:04

Kształt zalatuje CB 750. Taki niby ładny ale lekko kanciaty. Z zaznaczonymi krawędziami. Zephy mają bardziej płynne przejścia

Kamel78 - 2018-01-11 22:23:38

Yama...na Rexie sie pan najlepiej prezentuje :zephyr:

Pudelski7 - 2018-01-11 23:01:15

Mi gabarytowo śmierdzi tutaj 550 jak miał bym porównywać. Nie jest to do końca duży naked jakiego bym oczekiwał. Jak będę miał okazję na pewno zaglądnę do salonu i się przekonam na własne oczy.

Borknagar - 2018-01-11 23:18:55

Hmm faktycznie wydaje się mniejszy niż 750... pożyjemy, zobaczymy. Też się przymierzę i walnę fotkę, a co ;)

Yamamoto - 2018-01-12 06:57:22

W Krakowie masz 2 sztuki. I salon masz niedaleko od domu.
@Pudelski-też liczyłem na gabaryt pomiędzy zr1100 a zrx1200.

5eba - 2018-01-12 08:11:11

ta dziura miedzy zbiornikiem paliwa a widelcem wyglada jak w romecie. takie szczegoliki wychodza po pierwszych spazmach :) rzeczywiscie maly..

maiki - 2018-01-12 08:50:07

W tej kolorystyce to na pierwszy rzut oka naprawdę zalatuje rometem...

JACHOO - 2018-01-12 12:56:08

Seba, też mnie uderzyła ta szpara między bakiem a zawiechą, ale może tak zdjęcie wyszło. Co do gabarytów to może jak usiądzie na nim ktoś normalnej postury (takiej jak moja ;) ) to RS będzie wyglądał na duży motocykl

Pudelski7 - 2018-01-12 13:26:28

JACHOO napisał:

Seba, też mnie uderzyła ta szpara między bakiem a zawiechą, ale może tak zdjęcie wyszło. Co do gabarytów to może jak usiądzie na nim ktoś normalnej postury (takiej jak moja ;) ) to RS będzie wyglądał na duży motocykl

Na reklamówce występują właśnie takie chuchra ja Ty i wygląda bardziej okazale hehe, Jachoo chudy ale byk ;P

Borknagar - 2018-01-23 13:37:07

No i byłem i ja się przymierzyć. Przy moich gabarytach (173cm, 75kg) wygląda jak na zdjęciach poniżej.

https://images82.fotosik.pl/973/1893f6937b04c67emed.jpg

Na pierwszy rzut oka prezentuje się bardzo okazale, "na bogato".
Jest lżejszy niż ZR750 i to wyraźnie czuć przy podnoszeniu ze stopki.
Motocykl jest dużo bardziej kompaktowy. Rozmiarowo mniejszy niż ZR750, ale chyba ciągle większy niż 550-tka. Coś pomiędzy.
Pozycja bardziej wyprostowana niż w 750-tce. Nogi wygodnie ułożone, mniejszy kąt zgięcia nóg niż w Zephyrze. Motocykl jest też trochę wyższy (piętą nie dostawałem), przydałaby się obniżana kanapa.

https://images83.fotosik.pl/971/d7de299622714158med.jpg

We dwie osoby to miejsca jest, powiedzmy, na styk. Można się jeszcze trochę poruszać po kanapie, ale nie za dużo. Pod tym względem Zephyr jest bardziej wygodny, na kanapie jest dużo więcej miejsca. Większy kąt ugięcia kolan u pasażerki, co nie koniecznie jest dobre. Tutaj widać, że motocykl ma sportowe geny z Z900.

https://images82.fotosik.pl/973/32c4b5708ae9b43emed.jpg

Reasumując: trzeba będzie się przejechać. :) Motocykl po oględzinach "na sucho" świetnie się spisze jako fajna bulwarówka i motocykl do koszenia zakrętów. Natomiast w trasę we dwie osoby przypuszczam że będzie gorszy niż moja 750, ze względu na mniejszą ilość miejsca i większy kąt ugięcia kolan u pasażerki. No i chyba nie ma żadnego mocowania do sakw, ale może to załatwią akcesoria.

No i cena z kosmosu. :D

Daras - 2018-01-23 17:44:37

... jest mały.
Na pierwszym tego nie widać ale na drugim ...
Ważne, żeby piec był wielki !   ;)

Yamamoto - 2018-01-23 21:49:14

To nie jest UJM. Genezą jest Z900 czyli miejski zapierdalacz...

JACHOO - 2018-01-24 07:16:16

Obok stał w pięknym czerwonym malowaniu a wy się przymierzacie do tego czarnego z tą śmieszną naklejką? ;)

Borknagar - 2018-01-24 08:01:27

Łatwiej go było wyciągnąć :D

Pudelski7 - 2018-01-24 08:01:32

Malowanie jeszcze jest całkiem całkiem, ale ta naklejka to wygląda jak by im zabrakło kasy na porządny emblemat i stwierdzili "A chu... dajmy naklejkę, też bedzie.'

Borknagar - 2018-08-01 15:04:53

Miałem dziś przyjemność odbyć jazdę testową. Jeździłem ok 2h, nakręciliśmy z Anią ok. 100km. Opiszę swoje wrażenia.

Pozycja:
Zupełnie inna pozycja niż na Zephyrze. Siedzi się bardziej prosto, kierownica jest szeroka, siodło jest wysoko, nogi mają mniejszy kąt ugięcia. W sumie jest dość wygodnie, ale miałem wrażenie że siedzę na supermoto. Motocykl jest trochę wyższy niż ZR750, ale przód siedzenia jest w miarę wąski więc nie ma dużego problemu z podparciem stóp. Jak siedziałem mocno z tyłu to dotykałem 3/4 stopy o podłoże a mam 173cm wzrostu. To przysunięciu do przodu była to już cała stopa.
Motocykl jest też krótszy niż Zephyr. Ania siedziała bliżej mnie, obejmowała mnie raczej udami niż kolanami. Podnóżki kierowcy i pasażera są dość blisko siebie, nie udało mi się cofnąć stopy, ponieważ moja stopa napotykała na stopę pasażerki. Ania musiała wskakiwać nieco wyżej niż na Zephyra, kolana również miała mniej ugięte, podobnie jak ja.

Dźwięk:
Fajny dźwięk na jałowych obrotach, podczas odkręcania gazu ciągle przyzwoity. Nie urywa dupy, ale jak na seryjny wydech jest w porządku.

https://images91.fotosik.pl/10/b940384ceb00295emed.jpg

Silnik:
Dość energiczny w niskim i średnim zakresie obrotów. Bardzo fajnie się zbiera, ponad 100KM i 90Nm robi swoje. Pierwszy bieg jest dość krótki, ale kolejne są już zdecydowanie dłuższe. Zakres obrotów w którym najlepiej pracuje to od 2.5 - 7.5 tysięcy. Biegi najlepiej wskakują po 6 tys obrotów, przed tą wartością nieco szarpie (ale może to był mój brak wyczucia motocykla). Wyprzedzanie z pasażerką nie stanowiło problemu, 3 lub 4 bieg przyśpiesza bardzo dynamicznie. Na piątym biegu zeszłem do 50km/h i miał ok 2 tys. obrotów, jak odkręcałem (płynnie i powoli bo w mieście) to przyśpieszał rozsądnie, ale czuć już było że wolałby niższy bieg. Ogólnie silnik jest bardzo fajny, trzeba się jedynie w moim przypadku było przestawić na jeżdżenie na odrobinę wyższych obrotach niż zwykle.

Odrobinę przeszkadzał efekt szarpnięcia w momencie zakręceniea i otwarcia gazu. Skarżyli się na to też testerzy z czasopism motocyklowych.

Jazda:
Co tu dużo pisać. Motocykl prowadzi się bardzo pewnie i stabilnie w zakrętach. Bardzo łatwo go złożyć w zakręt uzywając przeciwskrętu, szybkie zmiany kierunku jazdy nie sprawiają trudności. Szeroka kierownica w tym pomaga. Jak już jedziemy w zakręcie to motocykl, pomimo niskiej wagi, zachowuje się bardzo stabilnie. Zawieszenie działa bez zarzutu, zarówno na prostych drogach jak i krętych drogach słabej jakości. Nic nam nie dobijało, nie bujało, czy to w jeździe na wprost czy po zakręcie. Ogólnie jestem pod wrażeniem tego jak ten motocykl jeździ.

Hamulce:
Mocny przód i tył, dobra wyczuwalność, przód nie nurkuje zbytnio. Starałem się parę razy zahamować mocniej aby wkroczył ABS, bez rezultatów. Albo wkroczył, ale był na tyle mało natarczywy, że nawet go nie zauważyłem.

Wrażenia pasażerki:
Siedzi się bliżej, obegjmuje się kierowcę raczej udami niż kolanami. Kanapa jest nieco krótsza i trzeba ją wyczuć. Podnóżki są krótsze niż w Zephyrze. Ugięcie kolan jest mniejsze. Pozycja bardziej wyluzowana.

https://images90.fotosik.pl/10/b3845b47f56fffe4med.jpg

Podsumowanie:
Ogólnie rzecz biorąc motocyklem jeździło się bardzo dobrze. Ergonomię ma zdecydowanie inną niż Zephyr, jestem przyzwyczajony do bardziej aktywnej postawy (większe ugięcie kolan, bardziej pochylony do przodu). Przez wyprostowaną pozycję i szeroką kierownicę jazda robi się luzacka, choć trzeba przyznać że jest i czym powalczyć. Do turystyki nie wiem czy się nadaje - niby ma pod zadupkiem jakieś śruby i oczka, które możnaby wykorzystać do mocowania stelażu na sakwy, ale na razie ani Kawasaki, ani inny producent nic takiego nie oferuje.

Jeśli ktoś jeździ głównie w pojedynkę, oczekuje dynamicznego motocykla który zajebiście wygląda i świetnie się prowadzi to powinien być zadowolony. Do turystyki we dwie osoby może być niewystarczający.

5eba - 2018-08-01 23:56:35

super relacja, nawet nie siedziałem na nim, ale po opisie jakbym siedział bo wzrostem jestem podobny.

JACHOO - 2018-08-02 06:49:05

Super opis i cenne uwagi dla potencjalnych zainteresowanych kupnem. Jednak dalej uważam że cena nie jest adekwatna do tego co otrzymujemy. Jeśli jej nie obniżą to nie wróże sukcesu temu modelowi.

Borknagar - 2018-08-02 13:28:56

Mógłby być tańszy o co najmniej dychę, to fakt.

PalaszD - 2018-08-03 06:51:59

Kurde a ja za bardzo nie mam gdzie go wytestować, bo najblizej chyba Delta Plus :/

CustomZephyrPl - 2019-02-04 19:41:55

Dzięki za opis wrażeń :)
Wstyd się przyznać ale jeszcze na nim nie siedziałem.
Cena tak wysoka że mnie chyba skutecznie odstrasza :D

www.whitepower88.pun.pl www.l2pklan.pun.pl www.jebacstudentow.pun.pl www.narutorpggame.pun.pl www.esperanna.pun.pl