kwaq - 2016-07-11 18:49:33

Cześć! Z tego co pamiętam to na ostatnim zlocie ktoś mówił, że regenerował tylne amortyzatory we własnym zakresie. Kto to był i czy mógłby się podzielić jakimiś wskazówkami? Jeden z moich zaczął krwawić i muszę coś z tym zrobić.

rafi068 - 2016-07-11 19:30:20

Gadaliśmy z Pablem, ale z tego co pamietam coś tam było w temacie zbiorników gazowych.. Popytaj :)

http://zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=23&p=5

MarcinG - 2016-07-12 16:19:39

Ja robiłem w 1100. Polegało to na rozebraniu i wymianie oleju.
Daniel po zlocie rozebrał amortyzatory i szukał uszczelniaczy tłoczyska. Nic nie znalazł. Kupił drugie od Borknagara. Może wystarczy wymienić tylko ten pierwszy o-ring i uzupełnić olej. W mojej 1100 nie cieknie.

kwaq - 2016-07-12 17:16:36

Czyli da się to zrobić bez spuszczania "gazu"? Pamiętasz ile i jaki olej wlewałeś?

Pudelski7 - 2016-07-12 21:36:11

Ja się wtrącę, Marcin problematyczne było odkręcenie tego dekla pod zbiorniczkiem amortyzatora???

MarcinG - 2016-07-12 23:35:01

Zbiornika gazowego nie ruszałem.
Ściągnąłem sprężynę i rozkręciłem część cylindryczną (dolną) od całej głowicy ze zbiornikiem gazowym czyli tej górnej.
Tam wyleci olej i mozna wymienić oring.
Olej taki jak do lag. Ale tam nie ma temperatury więc myślę że 10w40 lub 15w40 olej silnikowy będzie ok.
15w40 jest gęstszy. Ja taki zalałem.
Samo rozkręcenie może być ciezkie.
Żaba do hydrauliki i próbować.
Uwaga można zniekształcić cylinder.
Żabę najlepiej przyłożyć pod plastikową tuleją tą po której chodzi regulacja napięcia sprężyny. Ewentualne zniszczenia potem ta tuleja zakryje.

PalaszD - 2016-07-13 00:21:45

Poszukaj kolesi od crossow - oni ogarna temat :)

www.whoisnext.pun.pl www.wiedzminpbf.pun.pl www.msg.pun.pl www.polishbanditcrew.pun.pl www.ntsdnaruto.pun.pl