tina - 2017-03-27 08:27:50

Cześć, wczoraj wyjachalem na jajcarnie zefirkiem pierwszy raz po malym remoncie (wymiana cylindrow i uszczelek + zestaw naprawczy, czyszczenie i regulacja gaznikow) i koles ktory za mna jechal powiedzial, ze smierdzi waha z moich spalin.
Ogolnie moto chodzi zajebiascie, odpala ladnie , zbiera sie dobrze itp...ale ta uwaga mnie zmartwila. Dodatkowo wydaje mi sie , ze teraz duzo pali, ale to jeszcze zweryfikuje.
Macie moze jakas porade?

Yamamoto - 2017-03-27 09:29:36

Jak Ci śmierdzi to nie wąchaj.
Oleju nie przybyło? Spalanie jakie? Silnik dotarty czy prosto z warsztatu wyjechałeś na paradę?

tina - 2017-03-27 10:44:25

Mi nie smierdzi, koles z tylu marudzil :)
Oleju nie przybylo a przed wjazdem go garazu fulla zalalem wiec na dniac sie okaze ile pali.

Gorzej, ze wlasnie do mnie dotarlo, ze wczoraj go nie oszczedzalem :( Co prawda blok z cylindrami byl uzywany z innego moto, no ale rozumiem ze to sie wszystko musi dotrzec.

Yamamoto - 2017-03-28 00:10:38

Właśnie....W tym może być problem.
Po remoncie fajnie by było, żeby się to ułożyło :D
Albo śmierdzi po remoncie- w sęsie się układa wszystko. Albo gość ma omamy. Bogata mieszanka śmierdzi "ostro". Jak odpalisz na ssaniu w zamkniętym garażu to aż szczypie w oczy.
A może to olejem śmierdziało?
Ewentualnie sprawdź świece - jeżeli będzie za bogata mieszanka to nie będą sarnie.

Pudelski7 - 2017-03-28 07:09:42

A ja jeszcze dodam rozgrzej go zostaw na wolnych obr i przytknij nochala koło wydechów i powąchaj, możesz mu delikatnie przygazować. Może nie dopala, oszczędzaj go przez paręset km.

mar33cki - 2017-03-28 08:49:07

Pudelski7 napisał:

A ja jeszcze dodam rozgrzej go zostaw na wolnych obr i przytknij nochala koło wydechów i powąchaj, możesz mu delikatnie przygazować. Może nie dopala, oszczędzaj go przez paręset km.

tylko uważaj na marchewki :D bo lubią upalać nosa ;)

Jachoo - 2017-03-28 09:29:58

Jak Yama napisał, sprawdź kolor świec i będziesz wiedział czy mieszanka jest w normie, czy za bogata. Kawa z mlekiem na świecy to znak że stosunek powietrza do paliwa jest ok

tina - 2017-03-28 20:20:42

Dzieki Panowie , za podpowiedzi. Swiece w weekend sobie obejrze a dzisaj zrobilem 100km na test i spalil mi 7,8l ... wiec chyba troche powyzej normy :(
Zapach spalin to chyba norma, moto z 91r bez kata itp wiec musi jebac, tak mi sie wydaje.

Dodam, ze 50 km zrobilem rano w korkach po miescie przeciskajac sie pomiedzy furami i zaliczajac kolejne postoje/ starty na swiatlach.

Yamamoto - 2017-03-28 21:55:08

Nie musi jebać. Mimo braku katalizatora.
Spalania takiego nie udało mi się osiągnąć. Nigdy. Więc albo gaźniki są nei do końca dobre zrobione, Albo filtr powietrza przypchany. Albo mega go kręcisz

Jachoo - 2017-03-29 07:27:51

7,8 l/100 km? Wierzcie mi że można osiągnąć tym czymś jeszcze wyższą średnią :P

tina - 2017-03-29 08:29:14

Yamamoto napisał:

Nie musi jebać. Mimo braku katalizatora.
Spalania takiego nie udało mi się osiągnąć. Nigdy. Więc albo gaźniki są nei do końca dobre zrobione, Albo filtr powietrza przypchany. Albo mega go kręcisz

Gazniki robil mechanik samochodowy, ale na przyrzadach, przy okazji wymiany cylindrow. Ogolnie jestem zadowolony, chodzi nareszcie ladnie, ale teraz wiecej pali. Lubie zapierdalac i zazwyczaj nie moge sie opanowac zeby odkrecic, ale nie katuje go od swiatel do swiatel. Filtry i swiece sa nowe.

Sam bym to wyregulowal, ale swiece diagnostyczne kosztuja 300 :(. W czerwcu cisne do Czech wiec sprawa spalania jest dla mnie istotna.

Ktore sroby sluza do regulacji skladu mieszanki? Moze sam poprobuje...ustawie na serwis i zobacze czy cos sie zmienilo po 100km? Ew. ile kosztuje taka regulacja? (boje sie tylko zeby znowu nie zjebali , bo jak wspomnialem ladnie juz chodzi).

Yamamoto - 2017-03-29 09:39:25

Sprawdź skład na podstawie koloru świec. Jak będzie ok i dalej będzie za  dużo palił to ogranicz prawą rękę. Jachoo wychowany na szlifierkach to nawet przy jego koguciej wasze tyle może palić.

Pudelski7 - 2017-03-29 09:59:17

Skład mieszanki ustal na ucho.
- Śrubą wolnych obr. skręć obroty na poziomie 500(będzie łatwiej obserwować reakcje silnika, oczywiscie silnik rozgrzany do czerwoności ;p)
-wkręć śruby mieszanki do oporu i ustawiasz kazdy gaźnik po kolei
-odkręcasz śrubę mieszanki powoli silnik powinien odrobinę zwiększać obroty i odkręcasz ja do momentu aż obroty zaczną spadać, musisz uchwycić górny punkt amplitudy,Po uchwyceniu tego punktu wkręcasz śrubę mieszanki odrobinę mniej więcej 10 stopni. i każdy gaźnik po kolei w taki sposób, potem synchronizacja. A nie tak jak robi wielu mechaników bo łatwiej i szybciej, odkręcić śrubę mieszanki o 1,5-2 obr i bedzie, TAK SIĘ NIE ROBI.

Jeśli chodzi o colortuna to mogę pożyczyć ale gwarantuje że jeśli zrobisz jak napisałem nie będzie potrzebny, Waku niestety nie posiadam juz bo co tu pisać, tak się wychodzi na spółkach.

piodabro - 2017-03-29 18:18:54

Waku opisałem jak zrobić na forum.
Koszt to niecałe 100zł i jest na tyle dokładne, ze bez problemu zsynchronizujesz gaźniki.
Wakuometry kupisz na allegro (pojedyncze do instalacji CO), do tego trochę wężyków igielitowych i zaworki akwarystyczne lub igły od strzykawki.

kwaq - 2017-03-29 19:28:03

A pali równo na wszystkie gary? Śrubką regulujesz mieszankę paliwo powietrzną tylko w zakresie wolnych obrotów. Przy średnim i wysokim zakresie obrotów musisz regulować poziomem paliwa w komorach pływakowych/ dyszami/ wysokością iglicy. Stąd kolor świec będzie się zmieniał w zależności od zakresu obrotów, może być inny przy jeździe miejskiej, inny przy trasie, inny gdy zimny, inny gdy ciepły. W każdym razie jak ciągle będą zakopcone to jest sygnał, że jest za bogato :D.

Pudelski7 - 2017-03-29 23:01:19

Racja dobrze kwaq prawi, zapomniałem napisac o poziomie paliwa w komorach

tina - 2017-03-30 19:13:49

Dzieki, ale widze, ze za gruba robota jak dla mnie, jak zaczne krecic srubami, to juz sobie nie pojezdze :) teraz chodzi i na 100% bym to spierdolil. W ten weekend planuje nawinac troche km wiec postaram sie ograniczyc prawa reke w miare mozliwosci.
Zobacze ile spali na trasie, obejrze swiece po powrocie i wtedy bede myslal dalej.

tina - 2017-04-04 18:01:10

Po testach z predkoscia do 120/h (z malymi wyjatkami) spalanie wyszlo 7,5 :(, swiec jeszcze nie ogladalem, ale chyba juz w tym sezonie to oleje. Dam gazniki do regulacji po sezonie.

crazyduck - 2017-04-04 21:07:04

co to za sens dawać gaźniki do regulacji po sezonie , to tak jak byś zakładał zimowe opony na lato

tina - 2017-04-04 21:27:18

crazyduck napisał:

co to za sens dawać gaźniki do regulacji po sezonie , to tak jak byś zakładał zimowe opony na lato

Taki, ze teraz pojezdze, huj, ze pali litra wiecej. Po sezonie w warsztatach pustki, bedzie czas na dopieszczenie gaznikow no i cenia lepsza. Teraz warszaty maja oblozenie, zrobiliby mi na sztuke i drogo.

Yamamoto - 2017-04-04 21:43:28

OFFOP do tiny
To masz wujowych mechaników.... Mi przy masie 120 kg. I zakresie prędkości 120-150 +korki+gonienie Viadra i Fazera 600 zjadł 6.5. Oleju nie liczę.
Czy jedzie Ci z 5 od wolnych obrotów bez zająknięcia?
OFFTOP OFF

tina - 2017-04-05 14:05:25

Yamamoto napisał:

OFFOP do tiny
To masz wujowych mechaników.... Mi przy masie 120 kg. I zakresie prędkości 120-150 +korki+gonienie Viadra i Fazera 600 zjadł 6.5. Oleju nie liczę.
Czy jedzie Ci z 5 od wolnych obrotów bez zająknięcia?
OFFTOP OFF

Niestety nie :(, sa zajakniecia przy przyspieszaniu z wolnych obrotow, ale malo uciazliwe. Na wyzszych obrotach idzie plynnie.

crazyduck - 2017-04-05 21:30:52

tina napisał:

crazyduck napisał:

co to za sens dawać gaźniki do regulacji po sezonie , to tak jak byś zakładał zimowe opony na lato

Taki, ze teraz pojezdze, huj, ze pali litra wiecej. Po sezonie w warsztatach pustki, bedzie czas na dopieszczenie gaznikow no i cenia lepsza. Teraz warszaty maja oblozenie, zrobiliby mi na sztuke i drogo.

szkoda że masz około 200 km do mnie...ile biorą z regulacje u was??

Yamamoto - 2017-04-05 21:46:45

Powinien iść bez zająknięć. To mój mały test na sprawność serwisu. Czy idzie z 5 na wolnych bez zająknięcia i czy osiągnie 220 km/h. W 2016 nie osiągnął :( Sprężanie 9-9-9-12. Reszta parametrów bez zmian -spalanie i przyspieszanie nadal spoko i w normie.

tina - 2017-04-06 08:37:30

Wiem , ze nie do konca jest wszystko OK, ale jezdzi sie fajnie i az tak to nie przeszkadza, dlatego po sezonie oddam gazniki do regulacji do serwisu , ktory jest wyposazony w specjalistyczny sprzet do tego przeznaczony.
ps. moze ktos zna taki serwis w Trojmiescie badz okolicach?

crazyduck - 2017-04-06 13:28:57

tina ile taka przyjemność w 3-mieście

tina - 2017-04-06 18:36:13

crazyduck napisał:

tina ile taka przyjemność w 3-mieście

Nie wiem ile, koles ustawial mi gazniki przy okazji remontu silnika, ale nie mial specjalistycznego sprzetu.

ps. 200km co to jest  :) ? Daj cynk kiedy, za ile i jestem u Ciebie na regulacji gaznikow jak chcialbys sie tego podjac.

crazyduck - 2017-04-06 20:46:44

a co to jest specjalistyczny sprzęt wg. Ciebie bo być może okaże się ze nie dysponuje takim sprzętem ...

tina - 2017-04-06 21:18:01

No nie wiem, do synchro waku a do skladu mieszanki colortune ?? Chyba, ze umiesz ustawic bez takich rzeczy...to wcale sie nie obraze :) Liczy sie efekt koncowy.

tina - 2017-04-06 21:28:14

W ta niedziele chcielismy jechac na rozpoczecie do Gniezna, ale rownie dobrze moge Ciebie odwiedzic jak chce Ci sie cos robic w niedziele.
ps. gdzie mieszkasz?

tina - 2017-04-06 21:38:34

Yamamoto napisał:

Powinien iść bez zająknięć. To mój mały test na sprawność serwisu. Czy idzie z 5 na wolnych bez zająknięcia i czy osiągnie 220 km/h. W 2016 nie osiągnął :( Sprężanie 9-9-9-12. Reszta parametrów bez zmian -spalanie i przyspieszanie nadal spoko i w normie.

220 km/h? 1.100 czy 750?

Yamamoto - 2017-04-06 21:57:22

750. Jap Crap.11 się nie dorobiłem i nie mam w planach.
W sobotę testuję Dawcę. Zobaczymy co potrafi silnik z angola.
A. Licznik akcesoryjny. W porównaniu z Viadrem lekko zaniża. Z GPSem z Viadra też zaniża. Ale to jak testowałem to już tylko 160 był w stanie utrzymać.

crazyduck - 2017-04-06 21:58:21

waku mam colrtune nie mam ,wczoraj robiłem er5 nie odpalało koleś nie wspomniał ,że ktoś grzebał,okazało się,że zginęło coś z gaźników moto oddane klient  lżejszy o  $

tina - 2017-04-07 05:51:32

Yamamoto napisał:

750. Jap Crap.11 się nie dorobiłem i nie mam w planach.
W sobotę testuję Dawcę. Zobaczymy co potrafi silnik z angola.
A. Licznik akcesoryjny. W porównaniu z Viadrem lekko zaniża. Z GPSem z Viadra też zaniża. Ale to jak testowałem to już tylko 160 był w stanie utrzymać.

Nie no 180 to ja lecialem z zapasem mocy. (zephyr 750 91r na dotarciu sprzegla i cylindrow)

tina - 2017-04-07 05:52:39

crazyduck napisał:

waku mam colrtune nie mam ,wczoraj robiłem er5 nie odpalało koleś nie wspomniał ,że ktoś grzebał,okazało się,że zginęło coś z gaźników moto oddane klient  lżejszy o  $

To co chcesz sie pobawic w ta niedziele? W sobote niestety w robocie jestem :( . U mnie jest komplet i wymieniony zestaw naprawczy, gazniki tez byly czyszczone. Chodzi i odpala ladnie, jedyna do czego mozna sie przyczepic to to, ze pali litra wiecej i lekko przeerwie prz przyspieszaniu z niskich obrotow jak mu sie w pizde nie da.

Rozbierac ich  (chyba) nie trzeba, chodzi mi tylko o regulacje.

crazyduck - 2017-04-07 20:42:32

w niedziele nie działam ,w tygodniu tyram jeżeli ma być dobrze zrobione musiał bym wywalić gażniki i spr po swojemu .

tina - 2017-04-08 07:21:11

Mozemy sie jakos ugadac, moge Ci go zostawic jak cos. Daj nr tel. Jezeli jestes pewny, ze mi je ustawisz to dla mnie 200km to nie problem.

crazyduck - 2017-04-10 09:17:29

wysłaałem pw

marco122 - 2017-04-12 21:59:03

Polecam w gdyni  serwis Adam moto na działkach. Robiłem swojego w zeszłym roku. Zawory,regulacja ,synchro gaz. to z cześciami i robotą wyszlo 550zł.Na fakturze za synchro policzył 50zl . Moto śmiga eleganco . jestem zadowolony. Myślę że nie drogo bo same uszczelki i płytki zaworowe już kosztują.

crazyduck - 2017-04-12 23:18:59

marco122 napisał:

Polecam w gdyni  serwis Adam moto na działkach. Robiłem swojego w zeszłym roku. Zawory,regulacja ,synchro gaz. to z cześciami i robotą wyszlo 550zł.Na fakturze za synchro policzył 50zl . Moto śmiga eleganco . jestem zadowolony. Myślę że nie drogo bo same uszczelki i płytki zaworowe już kosztują.

Uszczelka pokrywy zaworowej 65 zł ,płytki 24 zł szt pytanie ile wymienili i czy stare dostałeś,po za tym płytki można szlifować.... cena hm hm nie wiem jakie są w 3-mieście

Yamamoto - 2017-04-12 23:24:56

Cena jak w BVS. Gaźniki czyszczenie+synchro i zaworki regulacja. Pińcet. Standard.

marco122 - 2017-04-13 08:11:00

crazyduck napisał:

marco122 napisał:

Polecam w gdyni  serwis Adam moto na działkach. Robiłem swojego w zeszłym roku. Zawory,regulacja ,synchro gaz. to z cześciami i robotą wyszlo 550zł.Na fakturze za synchro policzył 50zl . Moto śmiga eleganco . jestem zadowolony. Myślę że nie drogo bo same uszczelki i płytki zaworowe już kosztują.

Uszczelka pokrywy zaworowej 65 zł ,płytki 24 zł szt pytanie ile wymienili i czy stare dostałeś,po za tym płytki można szlifować.... cena hm hm nie wiem jakie są w 3-mieście

Wszystkie części z larsson polska, a płytek 4szt. wymienił,tak przynajmniej
mam na fakturze. Jak na trójmiasto myślę że cena ok,a koleś ma dość dobrą
opinię. ;)

crazyduck - 2017-04-13 14:30:24

marco122 napisał:

crazyduck napisał:

marco122 napisał:

Polecam w gdyni  serwis Adam moto na działkach. Robiłem swojego w zeszłym roku. Zawory,regulacja ,synchro gaz. to z cześciami i robotą wyszlo 550zł.Na fakturze za synchro policzył 50zl . Moto śmiga eleganco . jestem zadowolony. Myślę że nie drogo bo same uszczelki i płytki zaworowe już kosztują.

Uszczelka pokrywy zaworowej 65 zł ,płytki 24 zł szt pytanie ile wymienili i czy stare dostałeś,po za tym płytki można szlifować.... cena hm hm nie wiem jakie są w 3-mieście

Wszystkie części z larsson polska, a płytek 4szt. wymienił,tak przynajmniej
mam na fakturze. Jak na trójmiasto myślę że cena ok,a koleś ma dość dobrą
opinię. ;)

Też podałem ceny z larssona :D  jak wymienili płytki i za nie płaciłeś powinieneś dostać stare, jak nie dostałeś znów ktoś inny zobaczy na fakturze płytki :) no jak jesteś zadowolony to najważniejsze, nie jestem z 3-miasta

marco122 - 2017-04-13 17:46:32

crazyduck napisał:

marco122 napisał:

crazyduck napisał:


Uszczelka pokrywy zaworowej 65 zł ,płytki 24 zł szt pytanie ile wymienili i czy stare dostałeś,po za tym płytki można szlifować.... cena hm hm nie wiem jakie są w 3-mieście

Wszystkie części z larsson polska, a płytek 4szt. wymienił,tak przynajmniej
mam na fakturze. Jak na trójmiasto myślę że cena ok,a koleś ma dość dobrą
opinię. ;)

Też podałem ceny z larssona :D  jak wymienili płytki i za nie płaciłeś powinieneś dostać stare, jak nie dostałeś znów ktoś inny zobaczy na fakturze płytki :) no jak jesteś zadowolony to najważniejsze, nie jestem z 3-miasta

Nie pamiętam ale chyba mi dawał stare , i chyba gdzieś leża w piwnicy :D
Pozdrawiam..

crazyduck - 2017-04-14 15:20:13

Tina chyba zaginął w akcji ...

tina - 2017-04-21 20:50:34

Siema, jestem. Zarobiony ....

Sorry, ale nie mialem jakos sposobnosci odpisac. Czekalem na info od Ciebie a zanim odpisales odstawilem moto do Gdyni "Wisnia motors", bo akurat mialem chwile wolna. Koles zrobil gazniki "od zera" za 250PLN, co prawda zaplacilem 330, ale wymienil dodatkowo mi 2 fajki, przewody zaplonowe, zarowke i wezyk paliwowy.

Okazalo sie , ze gazniki byly zle zlozone :(, jeden caly czas na maxa dawal paliwo. Treaz moto zajebiscie sie wkreca, plynnie od samego dolu i juz nie przerywa. Pewnie pali tez mniej , ale nie mialem kiedy sprawdzic.
Niestety nadal hujowo schodzi z obrotow, podobno krocce (ktore zreszta kupilem niedawno) za luzno wchodza na gazniki....wiec albo mam inne gazniki albo krocce od innego rocznika.
Nie wiem do kocnca czy to krocce, bo jak pryskalem plakiem na cieplym silniku to nie lapal powietrza a i tak nie schodzil jak powinien w/g mnie. Chyba , ze to wina rocznika> 91, pierwszy model jaki wyszedl i po prostu juz lepiej nie bedzie. Czytalem , ze rok pozniej juz byly modyfikacje gaznikow w tym modelu. Po malu trace juz cierpliwosc i srodki finansowe wiec chyba bede tak jezdzil.

Pytanie mam jeszcze czy czy mozna uszczelnic to polaczenie (krociec- gaznik) np. silkonem do uszczelek odpornym na wysokie temperatury?

crazyduck - 2017-04-21 21:22:51

Moim zdaniem jeżeli nie reaguje na plakat jest szczelny i nadal źle ustawiony,  skoro nie schodzi jak powinien, odkręć śrubę od przepustnic by nawet gasładnie i daj znać  czy będzie  schodził lepiej z obrotów  no mogłeś podjechać ale pewnie miałeś  "ciśnienie "...

tina - 2017-04-22 17:57:29

Machanik mowil , ze reaguje na plaka jak jest zimny, a jak jest cieply to sie uszczelnia... ja probowalem jak dojechalem do garazu, byl cieply i nie lapal. Ktora to sruba od przepustnicy, trzeba rozbierac ? Pokrece i zobacze.

No i fakt, mialem cisnienie i chwile wolnego wiec zajechalem tam " z bomby" a do Ciebie zawsze moge podjechac, jak cos.

crazyduck - 2017-04-22 21:29:19

nie, jest pod gaźnikami lub z boku czarna

tina - 2017-04-23 08:39:46

OK, wykrecic wszystkie o ile obrotow?
Sprawcze jeszcze czy jak jest zimny lapie lewe powietrze. Myslisz, ze krocce mozna uszczelnic np. takim silikonem do uszczelek odpornym na wysokie temperatury?

tina - 2017-04-23 08:48:02

chyba, ze gazniki mam od czego innego.....

Czy ma ktos z forum Zefira 750 z 91r i moze mi podac wymiar zewnetrzny gaznika w miejscu gdzie nachodza krocce?

crazyduck - 2017-04-23 08:49:52

jedna śruba która regulujesz obroty!!spr szczelność najpierw

Yamamoto - 2017-04-23 10:45:28

Silikon okienny i do szkła to ostateczność.

tina napisał:

Machanik mowil , ze reaguje na plaka jak jest zimny, a jak jest cieply to sie uszczelnia... ja probowalem jak dojechalem do garazu, byl cieply i nie lapal. Ktora to sruba od przepustnicy, trzeba rozbierac ? Pokrece i zobacze.

Zmień mechanika. Albo męcz swojego do skutku.

tina - 2017-04-24 11:34:24

aaaa, sruba od obrotow , no jest taka :) Krece nia non stop, bo zalezy jak jest nagrzany to obroty sa inne....
Sprawdze szczelnosc na zimnym, ale na cieplym pomimo szczelnosci tez nie jest ok.

A mechanika nie mam co meczyc....powiedzial , ze wiecej nie zrobi , bo krocce sa za duze i kolo sie zamyka :(

Yamamoto - 2017-04-24 11:54:12

Hmm...Bo wymieniałeś cylindry. Z czego założyłeś? ZR7 czy z Zepha?
Głowica ZR7 czy Zeph 750?
Gaźniki ZR7 czy Zeph 750?

tina - 2017-04-24 12:26:41

Cylindry Zeph 750 a gazniki nie wiem....ale wszystko na to wskazuje, ze nie od zeph 750 :( Moze jak sie okazae ,ze gazniki sa od ZR7 to i krocce od ZR7 bada pasowac.

Yamamoto - 2017-04-24 12:34:15

Bo nie pamiętam dokładnie ale chyba Kawasaki zmieniło budowę króćców. Na 99% jest różnica pomiędzy ZR7 a ZR 750. Nie mam dostępu do KEPCa ale warto tam sprawdzić.

crazyduck - 2017-04-24 20:16:21

spr po oznaczeniu gaźników od czego są

Jachoo - 2017-04-24 22:57:42

Pamietam że Luna mi kiedyś sprawdzała i wg. katalogu były dwa typy zależne od rocznika

tina - 2017-04-25 11:21:43

Dobry trop. Dzieki. Ustale oznaczenie i bede szukal.

crazyduck - 2017-04-25 18:00:53

dziś robiłem zxr 400 też wolno schodził z obrotów ....

tina - 2017-04-25 21:02:04

no k...., nic tylko jechac do Ciebie, w soboty przyjmujesz? :)

ps. a moze bedziesz na zlocie w Łebie?

crazyduck - 2017-04-25 21:03:58

Pw tina

crazyduck - 2017-04-25 21:30:29

raczej nie będę, a nawet jak bym był to bez narzędzi

tina - 2017-04-27 10:12:00

crazyduck napisał:

Pw tina

Nic nie mam na PW

piodabro - 2017-04-27 14:36:39

Wolne schodzenie z obrotów to wina zbyt ubogiej mieszanki na wolnych obrotach i zbyt dużego otwarcia przepustnicy.
Mam to samo, u mnie pomogło wykręcenie pilotów na 3,5 - 4 obr od maksymalnie wkręconego (w serwisówce domyślnie jest 2,5 obr).
Jak się rozgrzeje i pokrętło wolnych obrotów mam na minimum (dalsze wykręcanie nic nie daje) trzyma 1300 - 1500 obr i ładnie schodzi z obrotów.
Prawdopodobnie gdzieś gaźniki mają nieszczelność i przepuszczają za dużo powietrza.

Jedyną opcją jest dokładne rozebranie i posprawdzanie wszelkich uszczelnień w gaźnikach.

Ktoś gdzieś kiedyś pisał o uszczelniaczach na osi przepustnic, podobno wymiana/dołożenie o-ringa pomaga.
Dotyczyło to innego motocykla, ale gaźników Keihin CVK xx czyli takich jak siedzą w Zephyrach. Trzeba się przyjrzeć i rozpykać temat.
Ma ktoś jakieś gaźniki luzem to zabaw? Bo nie koniecznie chce mi się wyciągać ze swojego póki chodzi.

Dodam tylko jeszcze jedno. Uboga mieszanka powoduje wypalanie się gniazd zaworowych i pomniejszanie luzów zaworowych więc lepiej zrobić gaźniki i unikać jeżdżenia z "wolnym schodzeniem z obortów".

tina - 2017-05-02 16:17:48

Ten temat w sumie do zamkniecia, paliwem smierdzialo, bo gazniki byly zle zlozone i przez jednego waha sie lala.

tina - 2017-05-02 21:48:19

piodabro napisał:

Wolne schodzenie z obrotów to wina zbyt ubogiej mieszanki na wolnych obrotach i zbyt dużego otwarcia przepustnicy.
Mam to samo, u mnie pomogło wykręcenie pilotów na 3,5 - 4 obr od maksymalnie wkręconego (w serwisówce domyślnie jest 2,5 obr).
Jak się rozgrzeje i pokrętło wolnych obrotów mam na minimum (dalsze wykręcanie nic nie daje) trzyma 1300 - 1500 obr i ładnie schodzi z obrotów.
Prawdopodobnie gdzieś gaźniki mają nieszczelność i przepuszczają za dużo powietrza.

Jedyną opcją jest dokładne rozebranie i posprawdzanie wszelkich uszczelnień w gaźnikach.

Ktoś gdzieś kiedyś pisał o uszczelniaczach na osi przepustnic, podobno wymiana/dołożenie o-ringa pomaga.
Dotyczyło to innego motocykla, ale gaźników Keihin CVK xx czyli takich jak siedzą w Zephyrach. Trzeba się przyjrzeć i rozpykać temat.
Ma ktoś jakieś gaźniki luzem to zabaw? Bo nie koniecznie chce mi się wyciągać ze swojego póki chodzi.

Dodam tylko jeszcze jedno. Uboga mieszanka powoduje wypalanie się gniazd zaworowych i pomniejszanie luzów zaworowych więc lepiej zrobić gaźniki i unikać jeżdżenia z "wolnym schodzeniem z obortów".

Dzieki za rade, jak dobiore krocce odpowiednei do gaznikow ...albo odwrotnie to pobawie sie pilotami.

tina - 2017-05-03 13:57:01

Dodam jeszcze tylko, ze po regulacji gaznikow spalanie spadlo z 8,5 do 4,5 !!! litra/ 100km.

www.osm.pun.pl www.konskie.pun.pl www.4girls.pun.pl www.swtor.pun.pl www.pwf-online.pun.pl