tina - 2017-12-30 20:21:03

Takie cos mi chodzi po glowie, musze miec jakies moto na dalsze wypady, ale turystuki mi sie nie podobaja. Co Wy na to, jedzil ktos takim?

https://www.otomoto.pl/oferta/triumph-s … zo4B6.html

woj191 - 2017-12-30 22:04:18

Kup se Rexa

Yamamoto - 2017-12-31 01:22:14

Co to daleka turystyka?
Nie taniej kupić stelaże i kufry do Całkowitego Braku Rozumu?
ZZR 1400, Hajabusa w to celuj.
Bo naked do turystyki to średniawo. W moim ZetoReksie jest...dość tak :D mimo owiewki i większej szyby. Jak musi być fura spod znaku damskiej bielizny to może Triumph Sprint 955 st

Jachoo - 2017-12-31 09:15:25

Moim zdaniem cena nie adekwatna do stanu. Poza tym zgadzam się z chłopakami że do turystyki Speed Triple średnio się nadaje, no i te trzy cylindry ... Jak szukasz czegoś oryginalnego to patrzyłbym na BMW R1100S - mocny, stosunkowo dobra ochrona przed wiatrem i silnik nie do zajebania (chyba że zaliczysz szlifa i wyrwiesz cylinder)

PalaszD - 2018-01-01 04:42:55

Speed tripple jest do katowania, a nie do turystyki ;) do turystyki obowiązkowo owiewka :) FJR1300 albo honda Pan European... Ewentualnie GTR1000 z tych starszych albo GTR1400 z tych nowszych :)

tina - 2018-01-03 20:35:02

Dzieki za opinie, ale takie rzeczy jak FJR1300 albo honda Pan European to nie dla mnie :)  BMW i owszem, ale R1100S jakis brzydki a te ladniejsze to nie na moja kieszen. Hayabusa- taaak :) i czytalem w gazecie, ze ludzie na nich kupe kilometrow po Afryce (chyba) zrobili, ale chyba dla mnie jednak za duza :(. Dalsze wypady- mam na mysli do 4.000km. Zefirem tez tyle zrobilem i calkiem przyjemnie bylo (bez owiewki), ale niestety instalacja el. nie wytrzymala cisnienia.
CBR ze stelazami ... nieeeee :) Zreszta glownie mi chodzi o wygodna pozycje za kierownica, wyglad motocykla i niezawodnosc. Sakwy, tankbagi itp zawsze mozna zalozyc na wszystko.

Yamamoto - 2018-01-03 22:35:44

NTV 650. VX 800 VFR 750 GSXF 750 jajko..
Gdzieś Ty 4 k km nakręcił na jednej trasie?

Pudelski7 - 2018-01-04 07:29:26

Jak zależy Ci na wygodniej pozycji to zdecydowanie FJR i honda Pan European , na VFR nie wygodnie na dłuższą metę przynajmniej mi.
Najwygodniejszy motocykl na długie trasy, pożeracz kilometrów to penie Goldas.

Zapomniałbym o fajnym niezawodnym moto, jest jeszcze Przecie XJR1300, fajnie wygląda i fajnie jeździ.

mar33cki - 2018-01-04 09:10:31

kuzyn jest zachwycony BMW K1200 LT, jedyny minus jaki wymienił to zbyt dobra ochrona przed wiatrem - w 30'C upale jechał na stojąco ;)

tina - 2018-01-05 21:23:40

Yamamoto napisał:

NTV 650. VX 800 VFR 750 GSXF 750 jajko..
Gdzieś Ty 4 k km nakręcił na jednej trasie?

Nie pisalem, ze 4ke zrobilem, ale byle w Czechach zefirem pod Austria. Tydzien w siodle, po Polsce i Czechach. 3k bylo zrobione.

ps. pisalem tez ,ze turystyki mi sie nie podobaja wiec nie zamierzam kupowac. Szukam kompromisu :) Naked, wladnie wygladajacy i nadajacy sie do dalszej turystyki. Jezdzilem np. MT09 i zajebiscie mi sie na mim siedzialo, mysle , ze 4k to na nim nie problem.

tina - 2018-01-05 21:25:26

mar33cki napisał:

kuzyn jest zachwycony BMW K1200 LT, jedyny minus jaki wymienił to zbyt dobra ochrona przed wiatrem - w 30'C upale jechał na stojąco ;)

albo wlasnie jakies BMW np. R Nine....jak beda kiedys w normalnej cenie :)

tina - 2018-01-05 21:27:35

Pudelski7 napisał:

Jak zależy Ci na wygodniej pozycji to zdecydowanie FJR i honda Pan European , na VFR nie wygodnie na dłuższą metę przynajmniej mi.
Najwygodniejszy motocykl na długie trasy, pożeracz kilometrów to penie Goldas.

Zapomniałbym o fajnym niezawodnym moto, jest jeszcze Przecie XJR1300, fajnie wygląda i fajnie jeździ.

XJR 1300 tak, brat ma takiego, zajebisty. Biore jeszcze pod uwage Suzuki GSX1400, mozna dostac za normalne pieniadze.

PalaszD - 2018-01-05 21:51:14

GSX1400 zje Cię finansowo - to pali z 9 litrów na 100 przy w miarę normalnej jeździe, a moment obrotowy zachęca, żeby odkręcać. Jaki masz budżet mniej więcej? Chcesz robić trasy po conajmniej 500km dziennie, czy raczej krótsze odcinki, ale np w ciągu kilku dni?

Yamamoto - 2018-01-05 22:16:46

tina napisał:

Dalsze wypady- mam na mysli do 4.000km. Zefirem tez tyle zrobilem i calkiem przyjemnie bylo (bez owiewki),Zreszta glownie mi chodzi o wygodna pozycje za kierownica, wyglad motocykla i niezawodnosc. Sakwy, tankbagi itp zawsze mozna zalozyc na wszystko.

Napisał. Wypady 4 k km nakedem. Dla mnie szacun.

tina - 2018-01-06 10:09:20

musi byc miejsce tylko na tank-bag i torbe za miejscu pasażera.....i wiatr we wlosach :)

tina - 2018-01-06 10:13:29

PalaszD napisał:

GSX1400 zje Cię finansowo - to pali z 9 litrów na 100 przy w miarę normalnej jeździe, a moment obrotowy zachęca, żeby odkręcać. Jaki masz budżet mniej więcej? Chcesz robić trasy po conajmniej 500km dziennie, czy raczej krótsze odcinki, ale np w ciągu kilku dni?

Max 10k, najlepiej cos ze sprawnym silnikiem do drobnych poprawek wizualnych/ mechanicznych. Min 500km dziennie, mniejsze odcinki przejade na hondzie.

Borknagar - 2018-01-06 14:32:21

Przecież nakedem bez owiewki da się normalnie robić po 600 - 800km dziennie. Będzie się jechać dłużej, no bo autostrady męczą na dłuższą metę, ale da się i jest to fajne.

Tina, ja proponuje zorientować się który z motocykli co Ci się podobają spisze się na trasie: ergonomiczna pozycja, wygodna kanapa, możliwość zamocowania sakw / kufrów i ewentualnie dołożenie owiewki. Ja w moim Zefirze nie mam tylko owiewki (jeszcze), a już trochę nim pojeździłem w dalsze trasy i bardzo dobrze je wspominam.

tina - 2018-01-06 17:40:21

Borknagar napisał:

Przecież nakedem bez owiewki da się normalnie robić po 600 - 800km dziennie. Będzie się jechać dłużej, no bo autostrady męczą na dłuższą metę, ale da się i jest to fajne.

Tina, ja proponuje zorientować się który z motocykli co Ci się podobają spisze się na trasie: ergonomiczna pozycja, wygodna kanapa, możliwość zamocowania sakw / kufrów i ewentualnie dołożenie owiewki. Ja w moim Zefirze nie mam tylko owiewki (jeszcze), a już trochę nim pojeździłem w dalsze trasy i bardzo dobrze je wspominam.

Dobrze gadasz. Ja tez na zefirze tez nie mam owiewki, pozycja jest wygodna i zajefajnie mi sie jechalo. Ogolnie nakedy mi sie podobaja, nie szukam turystyka tylko cos ladnego na czym zrobie dziennie wiece km niz na CBR. Zreszta moja kawa jest z 91r wiec na takie wyprawy juz chyba sie nie nadaje. Speed Triple wizualnie mi sie podoba tylko jeszcze nim nie jezdzilem, stad moje pytanie- wracajac do tematu posta....

tina - 2018-01-06 17:59:12

a takie cudo ??? BMW R1100 R :)

http://allegro.pl/bmw-r1100r-dodatki-i7 … ml#thumb/5

rafi068 - 2018-01-06 22:01:29

Naprawdę musiałbym dłużej z Tobą po przebywać, aby zrozumieć Twój gust :)

Kamel78 - 2018-01-07 13:30:48

Rafi gusta się zmieniają. Patrz na mnie. W zyciu nie myślałem że będę latał na Kawie. To była marka której nie brałem pod uwagę jak szukałem czegoś dla siebie. Wystarczył zlot w Międzywodziu żebym Bandziora zamienił na Zetkę.

Yamamoto - 2018-01-07 13:34:34

IMO Już lepiej. Ale i tak Będziesz Miał Wydatki. To samo MarcinowiG powiedziałem. BMW jest obok japonii. Serwisy podchodzą różnie. I rozwiązania w BMW nie są typowe.

Pudelski7 - 2018-01-07 14:04:33

Kamel78 napisał:

Rafi gusta się zmieniają. Patrz na mnie. W zyciu nie myślałem że będę latał na Kawie. To była marka której nie brałem pod uwagę jak szukałem czegoś dla siebie. Wystarczył zlot w Międzywodziu żebym Bandziora zamienił na Zetkę.

Ze mną jest tak samo ja zawsze byłem i jestem Hondziarzem, do momentu az znajomy zaczą mnie namawiać na Zeta.:), I po latach mogę powiedziec że to jedyna kawa jaką u siebie widzę (no może ostatnio pojawiła się druga)

tina - 2018-01-07 16:02:55

rafi068 napisał:

Naprawdę musiałbym dłużej z Tobą po przebywać, aby zrozumieć Twój gust :)

Zajebista jest ta bema, tylko kufry i szyba OUT :) "Gruby" naked. Kierownice jeszcze bym wymienil i jest bajka. Jednaj jak yama zauwazyl rozwiazanie w BMW nie sa typowe, jak sie roz...to kaplica, zakup takiego czegos jest ryzykowny, ale one chyba sie nie psuja co :) ?

Yamamoto - 2018-01-07 16:51:42

Tzn. Chodzi mi o to, że nie każdy serwis, który ma obcykaną japonię ma obcykane BMW. W japoni wymieniasz płyn hamulcowy kluczem 10 i tyle. W BMW zestaw specjalnych kluczy i komputer. I odpowiednia kolejność odpowietrzania. Korek wlewu oleju jest trójkątny - tzn klucz. Albo rzeźbisz albo kupujesz w serwisie za grube hajsy. Przez pewien okres w GSach nie było przewidzianej wymiany oleju - nie było wlewu i spustu. Po 70 kkm dyfer padał. Nie podepniesz manetek z Oxforda, tylko dedykowane bo komputer widzi inne obciążenia prądowe i traktuje jako awarie. Żarówek LEDowych też nie wsadzisz na przykład.
:D
Ofkoz mówimy o nowszych BMW.

tina - 2018-01-20 14:43:25

No walsnei yama, piszesz o nowych modelach a mnie takowe nie interesuja :) Chyba juz znalazlem co mnie interesuje:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-r-115 … z6clk.html

Albo to albo Triple, ale ani jednym ani drugim jeszcze nei jezdzilem, bede musial sie przymierzyc co lepiej lezy miedzy nogami :)

tina - 2018-01-20 14:50:31

Wracajac do tematu, rozumiem , ze nikt z forum tez na tym nie siedzial?

www.shinnobiword.pun.pl www.x-gaming.pun.pl www.diamentowy-serwer.pun.pl www.krejzolandiaa.pun.pl www.vipshow.pun.pl