- Forum Kawasaki ZEPHYR http://www.zephyr.pun.pl/index.php - HydePark http://www.zephyr.pun.pl/viewforum.php?id=10 - Triumph Speed Triple http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=2599 |
tina - 2017-12-30 20:21:03 |
Takie cos mi chodzi po glowie, musze miec jakies moto na dalsze wypady, ale turystuki mi sie nie podobaja. Co Wy na to, jedzil ktos takim? |
woj191 - 2017-12-30 22:04:18 |
Kup se Rexa |
Yamamoto - 2017-12-31 01:22:14 |
Co to daleka turystyka? |
Jachoo - 2017-12-31 09:15:25 |
Moim zdaniem cena nie adekwatna do stanu. Poza tym zgadzam się z chłopakami że do turystyki Speed Triple średnio się nadaje, no i te trzy cylindry ... Jak szukasz czegoś oryginalnego to patrzyłbym na BMW R1100S - mocny, stosunkowo dobra ochrona przed wiatrem i silnik nie do zajebania (chyba że zaliczysz szlifa i wyrwiesz cylinder) |
PalaszD - 2018-01-01 04:42:55 |
Speed tripple jest do katowania, a nie do turystyki ;) do turystyki obowiązkowo owiewka :) FJR1300 albo honda Pan European... Ewentualnie GTR1000 z tych starszych albo GTR1400 z tych nowszych :) |
tina - 2018-01-03 20:35:02 |
Dzieki za opinie, ale takie rzeczy jak FJR1300 albo honda Pan European to nie dla mnie :) BMW i owszem, ale R1100S jakis brzydki a te ladniejsze to nie na moja kieszen. Hayabusa- taaak :) i czytalem w gazecie, ze ludzie na nich kupe kilometrow po Afryce (chyba) zrobili, ale chyba dla mnie jednak za duza :(. Dalsze wypady- mam na mysli do 4.000km. Zefirem tez tyle zrobilem i calkiem przyjemnie bylo (bez owiewki), ale niestety instalacja el. nie wytrzymala cisnienia. |
Yamamoto - 2018-01-03 22:35:44 |
NTV 650. VX 800 VFR 750 GSXF 750 jajko.. |
Pudelski7 - 2018-01-04 07:29:26 |
Jak zależy Ci na wygodniej pozycji to zdecydowanie FJR i honda Pan European , na VFR nie wygodnie na dłuższą metę przynajmniej mi. |
mar33cki - 2018-01-04 09:10:31 |
kuzyn jest zachwycony BMW K1200 LT, jedyny minus jaki wymienił to zbyt dobra ochrona przed wiatrem - w 30'C upale jechał na stojąco ;) |
tina - 2018-01-05 21:23:40 |
Nie pisalem, ze 4ke zrobilem, ale byle w Czechach zefirem pod Austria. Tydzien w siodle, po Polsce i Czechach. 3k bylo zrobione. |
tina - 2018-01-05 21:25:26 |
albo wlasnie jakies BMW np. R Nine....jak beda kiedys w normalnej cenie :) |
tina - 2018-01-05 21:27:35 |
XJR 1300 tak, brat ma takiego, zajebisty. Biore jeszcze pod uwage Suzuki GSX1400, mozna dostac za normalne pieniadze. |
PalaszD - 2018-01-05 21:51:14 |
GSX1400 zje Cię finansowo - to pali z 9 litrów na 100 przy w miarę normalnej jeździe, a moment obrotowy zachęca, żeby odkręcać. Jaki masz budżet mniej więcej? Chcesz robić trasy po conajmniej 500km dziennie, czy raczej krótsze odcinki, ale np w ciągu kilku dni? |
Yamamoto - 2018-01-05 22:16:46 |
Napisał. Wypady 4 k km nakedem. Dla mnie szacun. |
tina - 2018-01-06 10:09:20 |
musi byc miejsce tylko na tank-bag i torbe za miejscu pasażera.....i wiatr we wlosach :) |
tina - 2018-01-06 10:13:29 |
Max 10k, najlepiej cos ze sprawnym silnikiem do drobnych poprawek wizualnych/ mechanicznych. Min 500km dziennie, mniejsze odcinki przejade na hondzie. |
Borknagar - 2018-01-06 14:32:21 |
Przecież nakedem bez owiewki da się normalnie robić po 600 - 800km dziennie. Będzie się jechać dłużej, no bo autostrady męczą na dłuższą metę, ale da się i jest to fajne. |
tina - 2018-01-06 17:40:21 |
Dobrze gadasz. Ja tez na zefirze tez nie mam owiewki, pozycja jest wygodna i zajefajnie mi sie jechalo. Ogolnie nakedy mi sie podobaja, nie szukam turystyka tylko cos ladnego na czym zrobie dziennie wiece km niz na CBR. Zreszta moja kawa jest z 91r wiec na takie wyprawy juz chyba sie nie nadaje. Speed Triple wizualnie mi sie podoba tylko jeszcze nim nie jezdzilem, stad moje pytanie- wracajac do tematu posta.... |
tina - 2018-01-06 17:59:12 |
a takie cudo ??? BMW R1100 R :) |
rafi068 - 2018-01-06 22:01:29 |
Naprawdę musiałbym dłużej z Tobą po przebywać, aby zrozumieć Twój gust :) |
Kamel78 - 2018-01-07 13:30:48 |
Rafi gusta się zmieniają. Patrz na mnie. W zyciu nie myślałem że będę latał na Kawie. To była marka której nie brałem pod uwagę jak szukałem czegoś dla siebie. Wystarczył zlot w Międzywodziu żebym Bandziora zamienił na Zetkę. |
Yamamoto - 2018-01-07 13:34:34 |
IMO Już lepiej. Ale i tak Będziesz Miał Wydatki. To samo MarcinowiG powiedziałem. BMW jest obok japonii. Serwisy podchodzą różnie. I rozwiązania w BMW nie są typowe. |
Pudelski7 - 2018-01-07 14:04:33 |
Ze mną jest tak samo ja zawsze byłem i jestem Hondziarzem, do momentu az znajomy zaczą mnie namawiać na Zeta.:), I po latach mogę powiedziec że to jedyna kawa jaką u siebie widzę (no może ostatnio pojawiła się druga) |
tina - 2018-01-07 16:02:55 |
Zajebista jest ta bema, tylko kufry i szyba OUT :) "Gruby" naked. Kierownice jeszcze bym wymienil i jest bajka. Jednaj jak yama zauwazyl rozwiazanie w BMW nie sa typowe, jak sie roz...to kaplica, zakup takiego czegos jest ryzykowny, ale one chyba sie nie psuja co :) ? |
Yamamoto - 2018-01-07 16:51:42 |
Tzn. Chodzi mi o to, że nie każdy serwis, który ma obcykaną japonię ma obcykane BMW. W japoni wymieniasz płyn hamulcowy kluczem 10 i tyle. W BMW zestaw specjalnych kluczy i komputer. I odpowiednia kolejność odpowietrzania. Korek wlewu oleju jest trójkątny - tzn klucz. Albo rzeźbisz albo kupujesz w serwisie za grube hajsy. Przez pewien okres w GSach nie było przewidzianej wymiany oleju - nie było wlewu i spustu. Po 70 kkm dyfer padał. Nie podepniesz manetek z Oxforda, tylko dedykowane bo komputer widzi inne obciążenia prądowe i traktuje jako awarie. Żarówek LEDowych też nie wsadzisz na przykład. |
tina - 2018-01-20 14:43:25 |
No walsnei yama, piszesz o nowych modelach a mnie takowe nie interesuja :) Chyba juz znalazlem co mnie interesuje: |
tina - 2018-01-20 14:50:31 |
Wracajac do tematu, rozumiem , ze nikt z forum tez na tym nie siedzial? |