basior-78 - 2018-06-25 11:56:09

Witam

Jak najlepiej rozebrać zegary ? Chodzi mi o dostanie się na wewnętrzną stronę szybek, wcześniej ktoś musiał jechać w deszczu albo motocykl stał na dworze i zaparowały się od środka szkiełka, kiedy wilgoć wyparowała to zostały smugi od środka i chcę to wyczyścić.
Dodatkowo nie działa wskaźnik paliwa a pływak jest dobry, sprawdzałem miernikiem.

Dzięki za porady.

Pudelski7 - 2018-06-25 12:03:27

Odpuść sobie ten zabieg,musisz rozgiąć blaszkę trzymającą okular. Nie zagniesz go raczej spowrotem tak aby nie było śladu. Do wskaźnika paliwa powinien eś się dobrać o tyłu, ale głowy nie dam bo nie miałem zegarów do 750 w ręku.

JACHOO - 2018-06-25 12:57:05

Zgadzam się, zrobisz więcej szkody niż pożytku. W domowych warunkach nie jesteś w stanie zagiąć ramki tak jak fabrycznie i będziesz musiał patrzeć codziennie na tą kaszanę.
Co do wskaźnika paliwa to moim zdaniem dojścia od dołu nie ma i osobiście i tak bym tego nie ruszał. Jego wskazania są tak dalekie od faktycznego stanu benzyny, a możliwość spierdzielenia czegoś w samym zegarze lub jego zewnętrznym wyglądzie nie jest warta próby naprawienia tego wskaźnika.

basior-78 - 2018-06-25 20:28:59

Tak też myślałem,miałem już kubek z obrotomierza zdjęty i widziałem właśnie że te obudowy z szkłem są zawalcowane.
W takim razie nie ruszam tego,tym bardziej że te właśnie kubki i obudowy mam w nienagannym stanie,szkoda by to było zniszczyć.
Z stanem paliwa to w sumie nie ma problemu bo kranik ma rezerwę to w porę wiadomo kiedy tankować.

www.logistykajakosc.pun.pl www.rzeczpospolita.pun.pl www.cohorsnawi.pun.pl www.power-league.pun.pl www.swinkimorskie.pun.pl