Yamamoto - 2019-07-25 23:55:41

W wątku o Reksiu pisałem umarł król.
Niech żyje król!
Polecam w tle
https://youtu.be/yxlmgrBJuB0
Tru soft chopper. Silnik z Z1100. Kardan. 14300 mil przebiegu. Opony o DOTcie z 1985 i 1993 to potwierdzają. Grube tarcze, klej na śrubach. Nie zdarte podnóżki i fabryczna kiera. Na boczkach fabryczne naklejki. Króćce gaźnik głowica nowe. Kierunkowskazy od Jawy.
https://images90.fotosik.pl/222/f6cdbd81054ff1a5med.jpg
https://images89.fotosik.pl/223/93421a9960831137med.jpg
Mocarny piec. Gada jak Kawasaki. Woj191 mnie odprowadził z Lublińca do domu. Dziękował.
Podczas przejazdu przez Śląsk okazuje się, że kopci - pewnie uszczelniacze zaworowe. Trochę gorzej, cały silnik spocony olejem. I podczas postoju na światłach mgła palonego oleju....ale to zapierdala.
Pilnuje się, bo opony stare.
https://images90.fotosik.pl/222/d813acc84f96feaemed.jpg
W domu wychodzą kowalskie kwiatki:
Silikon wokół mocowania zbiornika
https://images92.fotosik.pl/223/419f3cdda3e5ad3cmed.jpg
Wsiowe stelaże z haków z Castoramy
https://images90.fotosik.pl/222/f45adaf217c7c463med.jpg

Kowalstwo wiecznie żywe.
Oprócz planowanego odszczurzenia, będzie odkowalenie.
I tak bede go robił.
https://images89.fotosik.pl/223/ea20971ec4f461admed.jpg

hevimental - 2019-07-26 07:15:46

obrazów nie widać :/

Jachoo - 2019-07-26 07:42:27

Gratulować nowego nabytku :) Co prawda to nie Zephyr ale przynajmniej Kawasaki ;)
Jeśli przesiadając się z ZRX-a stwierdzasz że to "zapierdala" to naprawdę musi mieć ciąg jak F-16. A rzeźbą kowalską się nie przejmuj, zdziwiłbym się gdyby w tym roczniku nic nie było kombinowane.
Jestem ciekaw co z tego finalnie powstanie bo jak cię znam to masz już na niego jakiś misterny plan :) Jeszcze raz gratuluję

Yamamoto - 2019-07-26 08:14:57

@hevimental - już powinno być dobrze
@ Jachoo - co do spawania baku - nauczka dla mnie - patrzeć pod zbiornik podczas oględzin. Bedzie czyszczenie+naprawa włóknem szklanym a przy malowaniu piasek i spawanie.
Co do osiągów. Na papierze są pomiędzy 11 a ZRXem. Tylko inaczej się odbiera to na nakedzie, a zupełnie inaczej jak masz wąskie bawole rogi, nisko dupę i spacerówki :D
Na tę chwilę wizja to zrobienie mechanicznie. Inna kiera, lakierek, stelaże. Rodzinny krążownik do turystyki. Cały czas siedzi w głowie wózek wahliwy.

JACHOO napisał:

Co prawda to nie Zephyr ale przynajmniej Kawasaki ;)

Napisał to ktoś, kto w garażu trzyma pożal się borze tucholski Dukati:D

Yamamoto - 2019-08-04 17:40:21

Zdarłem silikon z dna baku - paliwko sączy sie, więc doraźnie pójdzie włókno szklane. Lejący kranik załatwił zestaw naprawczy - o ringi były plastikowe i poskładane na silikonie. Instalacja to kolejna rzeźba. Bez piwa nie do ruszenia

PalaszD - 2019-08-04 23:48:05

Powodzenia w pracy :)

Jachoo - 2019-08-05 07:08:09

Jak sięz tego baku mocno nie leje tylko delikatnie sączy to możesz spróbować uszczelnić go Tapoxem od wewnątrz. Przy okazji miałbyś go zakonserwowanego od środka bo kto wie na ile jest przegnity

Yamamoto - 2019-08-05 08:27:01

Tapoxa i odrdzewianie chce po piaskowaniu i spawaniu zrobić. Włókno tymczasowo, zbiornik mocowany na uszach z przodu i gumie z tyłu (na wcisk jak boczki). Podejrzewam że guma się się zgumiła i podlożony element zastępczy nie dał rady amortyzować. Wgniotł zbiornik

5eba - 2019-08-07 20:23:36

Za dużo tam strzelają jak na tło do czytania. Tutaj z baku się leje, jakieś silikony wychodzą, a tam rozpierdol, wybuchy etc., wybrałem Twój wątek :)
Na szczęście lubisz dłubać i nie straszne Ci wskrzeszanie frankensztajnów. Na spocie wsiadam jak zrobisz, trzymam kciuki.

Yamamoto - 2019-10-16 08:35:20

Coś tam drga. Zawieszenie zrobione. Kierunki w stylu Z900 też. Mega wrażenie jak sam sobie robisz air ride pompując przedni zawias, który się unosi. Tył tez nagle okazał się twardszy niż miększy. Kierownica wpadła niższa i szersza. Mam wrażenie lepszej kontroli nad motocyklem. Kiera była ori. Tak samo jak klej na ciężarkach, manetkach i pajęczyny w zakamarkach moto.
Wychodzi,  że poza bakiem i boczkiem to od '84 nigdzie nikogo nie było. Albo robił zgodnie z regułami sztuki.

https://images91.fotosik.pl/265/d601f5e70c705f5bmed.jpg

A pierdolnik w garażu musi być.

Jachoo - 2019-10-17 07:07:42

No wreszcie coś się ruszyło. Co prawda z foty zbyt dużo się nie dowiemy (może poza tym że masz spoko fryzurę) ale jestem pełen optymizmu że stworzysz z tego coś fajnego ;)

Yamamoto - 2019-11-06 21:46:55

Bo to o fryzure chodziło.
Jest niżej i szerzej. Dla mnie wygodniej; przynajmniej na sucho. Robi się pozycja a'la amerykański kruzujący policjant. Coś co ma Irish w Delmie. Najgorsze jest to, że poza kierą, stelażami i malowaniem nie brak mu niczego. Dorzucę irydy, przewody pod kolor, obicie kanapy i zbieram na wózek wahliwy.

Update 21.10.2019.
Bak idzie do piasku. Ktoś już tu był. Środek zarudziały. Nawet pływak ma ślady rdzy. Uszczelki baku plastikowe :\ chyba stał bez paliwa. Amortyzatory trzymają ciśnienie.

Update 06.11.2019.

Bak okazał się dramatyczny, lecz rokujący nadzieje. Umęcon i pęknięty przy mocowaniu dość mocno. Poszedł do naprawy w Pilgrim Motorcycles http://hygge-blog.com/jakub-jedrek-i-ko … orcycles/. Klimat fchooj.

Układ wydechowy, też nie oparł się kowalom. Całe moto – albo kowal albo fabryka.
Ciekawostką są dwuwarstwowe rury kolanka. Tym razem z przelotami po bokach. Obejdzie się bez dłubania à la poprzednia Delma. Ktoś „mądry” pomalował chromowane tumniki, a kolanka zostawił. Całość pójdzie piasek, spawanie i farba żarodoporna.
https://images92.fotosik.pl/277/ca5501f0921d7593med.jpg

Yamamoto - 2019-11-24 20:12:37

https://images90.fotosik.pl/285/27c2eb78973f4dc5med.jpg

Jachoo - 2019-11-25 06:49:13

Nabiera to kształtu. Kolor już wybrany?
Tak patrzę na kierownicę i wydaje mi się że w takiej formie będzie dość nie wygodna bo manetki patrzą w górę. Przymierzałeś się?

Yamamoto - 2019-11-25 08:29:42

Wrzuciłem tylko na szybko fotę. Uzupełniam komentarz:
Zbiornik wrócił po spawaniu i próbach ciśnieniowych. Stan słaby, ale stabilny. Silnie zardzewiały. Mocowania pasują. OD jutra zaczynam zabezpieczenie od wewnątrz - tapox fertan etc. Tak samo nakazał ten co spawał. I używa tego samego. Kiera założona na sztukę - byle dało się manewrować. Pozycja tylko na sucho mierzona, więc się zmieni.
Czarny z czerwoną łezką. Coś jak w modelu Spectre.
https://www.bikepics.com/pics/2010/02/28/bikepics-1915283-full.jpg
Wydech cały na czarno. Chromy lampa+uszy odnowie, ale w malowaniu proszkowym. Stelaże. Noji kompletny serwis silnikowy, łącznie z wymianą uszczelniaczy i króćców gaźnik - airbox.

Pudelski7 - 2019-11-25 09:42:13

Wywal kondony z lag i będzie git ;p,
Prace idą do przodu.

Yamamoto - 2019-11-25 10:23:46

@Pudelski7 -Ty mnie wogle nie suchasz :) Spectre wrzuciłem na wzór. Tym razem moto będzie miało chrom.

Jachoo - 2019-11-25 15:31:36

Czerń z czerwienią to chyba idealne połączenie do tego motocykla.
Tapox i spółka daje radę i faktycznie nie rozpuszcza się w benzynie, choć robiąc swój bak miałem pewną dozę niepewności. Jeśli blachę masz miejscami mocno przegniłą i trzyma się już na przysłowiowe "słowo honoru" to nie zlewaj całego nadmiaru Tapoxa tylko połóż bak w ten sposób by nadmiar spłynął w to newralgiczne miejsce a po wstępnym wyschnięciu zalej ponownie całe wnętrze drugą warstwą. Wzmocnisz w ten sposób miejsce gdzie blacha jest najcieńsza.

Yamamoto - 2019-11-25 17:30:23

Jest grubiej niż na słowo honoru, ale i tak będę zabezpieczał.

5eba - 2020-01-05 22:37:36

Fajny. Pilgrim rzeczywiście klimat.

Yamamoto - 2020-01-08 10:00:57

Panowie są artystami. W każdym tego słowa znaczeniu. Bak w końcu pospawany i szczelny, tym razem przez https://pl-pl.facebook.com/KuzniaUnikatu/

PalaszD - 2020-01-08 14:59:20

To te Unikaty od tego Zephyra 550 na stożkowych filtrach?? W tym sezonie planujesz wyjechać?

Yamamoto - 2020-01-08 22:02:22

Artystami w każdym tego słowa znaczeniu. I dobrym i złym. Zmieniłem spawacza.

PalaszD napisał:

To te Unikaty od tego Zephyra 550 na stożkowych filtrach?? W tym sezonie planujesz wyjechać?

O Borze Tucholski NIE. Prędzej kupiłbym Ądę, niż oddał do tych waginosceptycznych złotoustych sprzedawców marzeń dla Młodych, wykształconych i z wielkich ośrodków lattelubnych miejskich drwali.
Rodzimy, Śląski twórca w metalu. Gość się tak zapalił, że oprócz spawania będzie cynował wżery. I to za darmo, bo w ramach swojej nauki. Do tego chce nam ukraść dziecko lub zeswatać swoją córkę, by mieć kontynuatora swojego dzieła.
Planuję wyjechać w tym sezonie. Niby zostało malowanie. ALE...zaciski, przewody, stelaże, gaźniki, zawory, uzczelniacze...pierdoły niby, ale pieniężno chłonne. A praca w delegacji nie pomaga.

Jachoo - 2020-01-09 07:25:41

Yama, jesteś niemożliwy ;)

Yamamoto - 2020-01-09 08:49:58

Czmu? Niemożliwie to mi się robota przy moto ciągnie. A Pałasz ogłosił zlot. Wypadałoby się pokazać na dwa moto.
Czy też niemożliwy, bo regeneruje junktimera bez spawarki? Tak. To mój błąd. Usiłuje uspokoić zawirowania lokalowo garażowe i coś dalej kompletować.

EDIT
Kurwa kurwa kurwa. Właśnie na angielskich stronach znalazłem pakiet dodający chłodnicę oleju do silnika Z/KZ. Kurwa. Myślenica. Zwłaszcza ze jedną chłodnicę z ZR7 mam w zapasie.

Jachoo - 2020-01-10 07:25:15

Wszystkiego po trochu :P
Po co ci dodatkowe chłodzenie? Myślisz że będziesz w stanie go przegrzać?

Yamamoto - 2020-01-10 09:10:51

Koncepcja chłodnicy oleju weszła trochę z nudów, a trochę z ciekawości - oglądałem co zagramaniczniacy dodają do tych silników. Dodatkowym bodźcem jest to, że chcę zakładać ruski wózek boczny - mniejsza prędkość, większe obciążenie dla silnika. Wiem, że silnik pancerny, lekko przewymiarowany i nie wysilony i z mikrym przebiegiem, ale jednak gdzieś tam siedzi. Nawet na którymś forum doczytałem, że sprzęty na USA nie miały chłodnic, a na Europę miały - ze względu na charakterystykę jazdy i tereny. W USA więcej prostych i łatwiej o chłodzenie luftem.

Jachoo - 2020-01-11 06:47:27

Tylko żeby się nie okazało że przedobrzysz i będziesz jeździć na niedogrzanym piecu

Yamamoto - 2020-01-13 08:27:43

Zawsze mogę zamontować zawór temperaturowy. Na tę chwilę nie mam dawcy - z GPZ 1100 pasuje plug n play tylko wyjście pod czujnik ciśnienia oleju musiałbym wytoczyć. Pozostałe dedykowane rozwiązania są w cholerę drogie.

Yamamoto - 2020-02-27 21:52:06

Na tę chwilę program chłodnicy oleju zawieszon. Prac ciąg dalszy. Cały przód na nowych częściach. Nowy lakier i zabrlezpieczenie wnętrza błotnika-14150 mil i już ogniska rdzy...

https://images90.fotosik.pl/324/cabea8f2fe39b557med.jpg

https://images90.fotosik.pl/324/6959a10e7873aef7med.jpg

Yamamoto - 2020-04-14 17:43:04

Raport w miarę bierzący :)
Bak zabezpieczony. Lakier się utwardził. Dzięki Vice'owi mam przejściówkę do wyjścia na chłodnicę oleju :D

Jachoo - 2020-04-15 06:52:23

Foty, foty, foty !!! ;)

Yamamoto - 2020-04-15 08:27:27

Jak założe kolektory i gmole. Może w weekend.

5eba - 2020-04-17 23:08:42

Jak blondyna na instagramie, musi sie wystroic, zeby sie sfocic.

Yamamoto - 2020-04-18 01:15:16

Zdupcaj. Poskładać w całość. Sprawdzić szczelność baku po tapoxie i fertanie

Vice - 2020-04-18 10:59:05

Błotnik był taki ładny?

Yamamoto - 2020-04-19 21:55:31

https://images90.fotosik.pl/351/cd6c6f779aab5381med.jpg
Niższa i szersza kierownica daje wygodniejszą sylwetkę.
https://images89.fotosik.pl/351/43d156f240f97b20med.jpg
Pierdolniki polskie
https://images89.fotosik.pl/351/8571ca7616a60acamed.jpg
No. Dość tak
https://images91.fotosik.pl/350/6fd49fd9b425f7dcmed.jpg
Na oparciu brakuje narzędziówki.
LTDek odpalony. Lakier na kolektorach wygrzany. Całe wydechy odkowalone i na fabrycznych uszczelkach (a nie na paście). Bak szczelny :D zobaczymy jak długo. Dzięki Vice'owi idzie do mnie wyjście na chłodnice oleju. Kawasaki zostawiło miejsca na montaż, łącznie z fabrycznymi uszami. Zastanawia mnie tylko ładowanie. Zawsze jest 13V. Nie ważne jakie obiążenie.

Jachoo - 2020-04-20 06:59:49

Rozumiem że pojedzie on jeszcze po nowy lakier?
Yama ty leniu, chociaż przetarłbyś go szmatą od tego kurzu jak robisz zdjęcia ;)

Yamamoto - 2020-04-20 09:14:05

W tym sezonie planuje na Mad Maxa. Opierdolić sprajem i naklejkami. Nie było czasu na czyszczenie. I tak cały silnik do mycia jest.
Oprócz tego co widać to zregenerowany jest cału uklad hamulcowy plus stalowy oplot. Odświeżone i niestety pomalowane proszkowo (zamiast chromu) elementy wokół lampy.
Z regeneracją baku to niemalże niekończąca się opowieść. Był w tak kiepskim stanie, że pociekł w momencie odbioru :/ ale Łukasz się zawziął i spawał i cynował. W końcu bak okazał się szczelny. Po konsultacji z Jachoo użylem Tapoxu. Upierdliwy sposób nanoszenia. Na tę chwilę jest dobrze.
Inna kierownica - inna pompa hamulcowa. Jest z ER5. Klamki pasują :D z 1984 do pompy z 2006. Tylna pompa pordzewiała - nie wiem czy się uda uratować. Zawsze mam w zapasie z ZR7.
Obawiam się skuteczności tej pojedynczej lampy - w planach lightbary.
Nie skończyłem przeglądu instalacji elektrycznej. Oglądam nowy poziom zaniedbania. Nawet jak na moje standardy.
Plus spod pokrywy zaworów olej się leje. Kolektory się wygrzały a silnik nadal pracuje i dymi. Byc moze nie trzeba będzie mieniac uszczelniaczy, tylko uszczelke pod pokrywą.
Brakuje dużo drobiazgów. Co się da idzie z moto46.pl, mają pojedyncze gumy :D a nie pakiety po 10 jak w ASO.

5eba - 2020-04-20 22:20:40

Na focie 43d156f240f97b20 bak ma ciekawy kształt, podoba mi się. Jest klimat.

Yamamoto - 2020-04-21 10:54:50

No konstrukcja zbiornika jest ciekawa bo podchodzi pod kanapę - tam było najbardziej zgnite. Plus mam obawy, że rezerwa nie jest najniższym punktem zbiornika :D

Vice - 2020-04-21 22:53:54

Ktoś ze stresu popuszczał moczem-jedyne wytłumaczenie zgnitego baku :) To się japońskie idżynjery popisały  :)

Yamamoto - 2020-05-17 19:23:54

Zbiornik ma dziwne obniżenie za kranikiem więc tam się zbiera paliwo w zapasie, którego nie wykorzystasz.
LTDek odrzucił dziś pompę hamulca z ER5. Mimo, że cały układ na nowych przewodach i uszczelkach to odpowietrzanie nie szło wogle. Mimo zalania całego układu od strony zacisków nadal lipa. Po długich walkach i ponownym rozebraniu pompy z ER5 wróciłem do ori pompy z LTD.  Działa :D mimo potrzeby rozwiercenia śrub. Zawartość pompy otwierdza przebieg. Herbata z DOTu i jakby wapno.

Vice - 2020-05-17 20:59:20

Takie cuś miałeś?
https://i.postimg.cc/k45VYbgL/IMG-20190425-180345.jpg

Yamamoto - 2020-05-24 18:59:55

Takiego koloru był płyn. Osadu brak. Jakby wapno na uszczelce i pokrywce.

Dziś duży dzień. Bardzo duży. Hamulce skończone. Tył odpowietrzony po prawie dwóch godzinach walki i czterech deszczach. Reszta polakierowa na szybko sprayem.

https://images92.fotosik.pl/371/a0a787b02fcf0d19med.jpg

https://images90.fotosik.pl/371/6b84a6bc956eb231med.jpg
Wrażenia po pierwszej jeździe na zrobionych hamulcach, zawieszeniu, miękkich oponach i niżskiej, szerokiej kierze-jeżu kolczasty, borze tucholski jak to zajebiście ciągnie. I czemu tak wieje przy 70:D
Czekam na termin na gaźniki i zawory.
Zostało sporo kosmetyki, do zlotu powinno być "dość tak".

Panda - 2020-05-24 20:40:12

Z obniżoną kierowcą mi się podoba. Fotel mi się średnio widzi (ta grubość, profil) i ogon jakby nie był klapnięty tylko w poziomie albo lekko do góry to by był lux.
Ogólnie bardzo spoko.

Yamamoto - 2020-05-24 22:17:00

Cóż. Przeżyje :D LTDek zostaje w stanie zbliżonym do ori :D to nie lata 90 by zadzierać zadupki.

PalaszD - 2020-05-24 22:34:09

Pięknie :)

Jachoo - 2020-05-25 07:03:15

Zgadzam się, z obniżoną kierownicą znacznie polepszył się wygląd.
Jak porównanie do ZRX'a?

Yamamoto - 2020-05-25 12:37:39

JACHOO napisał:

Zgadzam się, z obniżoną kierownicą znacznie polepszył się wygląd.
Jak porównanie do ZRX'a?

Hmmm. Nadal jest to jebane kowadło tudzież lokomotywa. Tyle, że ZRX skręcał lepiej i hamował lepiej. Chociaz opony jak łyżwy ratują sytuację i idzie leciutko. Z porównaniem poczekam aż będzie mechanicznie ogarnięty. Idzie dobrze. Mocno od samego dołu. Brak jaj i kurtki spodował, że tylko do 70 mph się rozpędziłem.

rafi068 - 2020-05-25 13:37:42

Wedlug mnie jest calkiem spoko. Chyba najbardziej pasujący do Yamo.

Yamamoto - 2020-05-25 14:15:20

rafi068 napisał:

Wedlug mnie jest calkiem spoko. Chyba najbardziej pasujący do Yamo.

Wiek i gabaryt emeryta górniczego zobowiązują :D

5eba - 2020-05-26 23:06:58

Bez kurzu całkiem inne moto :) Podoba mi się!

Jachoo - 2020-05-27 06:59:59

Widzisz Yama, wystarczyło go tylko odkurzyć a ty się pieprzyłeś z przeróbkami :P

Yamamoto - 2020-06-15 10:37:00

Ja go jeszcze nie umyłem. na razie pomalowałem. Z rzeczy, które spieprzyłem to odbicie paluchów na zadupku i niepotrzebne uproszenie Irish o malowanie bezbarwnym.
Bo sam lakier siadł dzięki Jej rękom zajebiście. Gorzej z pyłkami w bezbarwnym. i moimi paluchami na niedoschniętym. Moto już ma robione gaźniki i zawory.
Obawiam się, że ciekną te cholerne jajowate oringi pod głowicą. Ze starości :( bo spod dekla raczej sucho, a żeberka wilgotne. Muszę zmienić lusterka i objeździć bydle do czasu zlotu.
Osobnym tematem jest objuczenie - będą stelaże robione w Kuźni Unikatu.

Edit (03.06.2020)
Kurwaaaa jak ja nienawidze kowali.
Luzy zamiast 0.05-0.15 mają po 0.25. Udupcona śruba od dekla. Rozjebane ustawienia gaźników. Kurwa jebana polska szkoła. Pozapiekane śruby.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2020-06-03 10:17:07)

Moto po serwisie w domu. Idzie jak dzik...w żołędzie. Po 49 km padł aku. Zgasł na skrzyżowaniu i zero współpracy. Gdzieś od połowy drogi nie szedł na wszystkie  cylindry. Jakby świeca padła. A nowa. IRYDOWA :D
Po podładowaniu aku szedł ładnie. Stoi w garażu obok Delmy i JapCrapa.

Ładowania niet. Po odpaleniu 13V. Włączają się światała (na stałe. Wersja USA) ładowanie spada do 12-12.5 V. Alternator - opór na fazach zbliżony, fazy nie mają przebicia do masy. Założyłem nowawy regualtor napięcia z ZR7. To samo. Chwila ładowania i potem zgon. Jedyne podejrzane miejsce to przytopiony bezpiecznik od świateł - ktoś wsadził bezpiecznik 30A.  Po konsultacji z Marcinem G rozebrałem całą puszkę bezpieczników i przekaźników. Nie ma się do czego przypieprzyć.

Na tę chwilę ładowanie działa na "polskim" patencie. Do regulatora napięcia doprowadzony jest plus i minus prosto z aku.
Dziś sprawdzam czy po podładowaniu aku i podrutowaniu lutowania wstaną te irydy padłe.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2020-06-15 10:37:07)

Jachoo - 2020-06-15 19:44:14

Życie przyjacielu, życie :(

Yamamoto - 2020-07-19 22:15:15

Żicie.
Poskładałem na nowo układ wydechowy. Poprzednio zjebałem, nie sprawdzając czy są uszczelki kolektor - głowica. Już są. Kurła jakie to ciche jest :D Padła iryda wymieniona na nową/zwykłą. Wszystkie kolektory już grzeją się podobnie.
Regulator na dodatkowym plusie. I tak zostaje. Alternator ładuje. Bez reglera od 20V/1000 obr do 60V/3000 obr. Na każdej fazie. Na obu reglerach wartości bardzo zbliżone. Instalacja przeglądnięta. Nie znalazłem przetarć lub przebić. Po konsultacji na czacie fb + elektromechanik + Foggy jako wisienka zostaje jak jest. "Jeździć obserwować". Nowe aku JMT.

Czekam na jazdy próbne. Jakie spalanie i jaka wygoda w trasie dłuższej jak 50 km i z pełną mocą i ładowaniem.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2020-06-19 18:53:50)

I chuj wielki i bombelki. Stabilność. Wygoda. Odjazd. Również dla pasażerki.

Spalanie wyszło 16l/100km. Rozjeżdżanie trwa. I poprawka gaźników w perspektywie przedzlotowej.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2020-06-22 13:53:50)
Mimo regulacji utrzymało się wysokie spalanie i czarne świece.
https://images89.fotosik.pl/396/7e7ff14c8ac9fd5dmed.jpg
https://images89.fotosik.pl/396/aa81a8db161d31d0med.jpg
Rozebrane jak na powyższym obrazku, całe szczęście pierścionki nie zawalone nagarem, tłoki i cylindry czyste - problem leży w głowicy.
Zostały rzeczy wielkie i czyste i upierdliwe. Rozbiórka, czyszczenie i montaż nowych uszczelniaczy.

Pierścienie zostają stare, cena 64 Juro za kplt skutecznie odstraszyła. Będzie czysto i na nowych uszczelkach po lekkim planowaniu. Do tego czyszczenie smoka i miski olejowej.

Rzeczy wielkie i czyste
https://images92.fotosik.pl/398/f133a400c9b783a0med.jpg

Sprawdziłem dysze. Główne zamienione miejscami. Większe na zewnątrz, mniejsze do środka. Już zamienione. Dla pewności poszukam na wiosce kalibratora do dysz.

Yamamoto - 2020-10-24 06:24:23

Po przerwie związanej z budową siedziby serwisu oraz powrotem do pracy ruszyło powoli. Uszczelki są, miejsce jest. Głowica i cylindry pojechały do planowania.

mar33cki - 2020-10-26 09:24:35

budowa siedziby serwisy? co ty kombinujesz?

Yamamoto - 2020-10-26 22:28:46

Głowica okazała się nadpęknięta. Wyszło podczas planowania. A serwis to ciążowa zachcianka Kaśki. Sprzedała Delme żeby postawić serwis. Jedyny na wsi i okolicy. I tak pomagałem, moge na tym zarabiać. Etat na państwówce pozwala na prace po godzinach. Lucki pan PiS pozwolił na działalność bez zgłoszenia, do zysku o wysokości połowy najniższej krajowej (oficjalnie). Noji spiąłem dupe. Kaśka pomogła i mamy serwis.

Jachoo - 2020-10-27 06:00:16

Pogratulować własnego biznesu. Szkoda tylko że tak daleko ;)

Yamamoto - 2020-10-27 16:35:26

Nie robimy nic więcej niż to co robisz w garażu. Podstawowa obsługa plus opony/sodowanie/myjka ultradźwiękowa.

mar33cki - 2020-10-29 10:04:43

no i super! Gratuluje i trzymam kciuki!

woj191 - 2020-10-30 16:31:38

No i fajnie. Wrzuć namiary. Powodzenia

Yamamoto - 2020-10-30 23:56:09

Tam gdzie byłeś na kawie. U teściów na posesji :D www tylko via Facebook.
Albo dzwoń do mnie lub na 883 5 666 40

Vice - 2020-11-12 22:33:49

Yamamoto napisał:

A serwis to ciążowa zachcianka Kaśki.

Jak urodzi to zamyka ??? :)

Yamamoto - 2020-11-14 09:22:49

Vice napisał:

Yamamoto napisał:

A serwis to ciążowa zachcianka Kaśki.

Jak urodzi to zamyka ??? :)

Niee. Po prostu zamiast malować pokój dziecięcy to malowała garaż i meble.

Yamamoto - 2022-02-07 21:00:55

Umarł król. LTD w towarzystwie GTSa pojechał do żyd...znaczy Czecha. Dziś klienci odebrali.

Niech żyje król. Zapraszam teraz tu:
http://zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=2917

Jachoo - 2022-02-08 06:53:32

Kto za tobą nadąży ;)

Yamamoto - 2022-02-08 09:30:02

Teraz każdy, bo Buma w proszku a Zephyr od 2 lat stoi. Mam mniej motocykli niż Ty :D

Jachoo - 2022-02-08 16:51:23

I może to jest powodem czemu tak mało jeżdżę - nie mogę się zdecydować którym :P
Buma w proszku jest od dłuższego czasu, coś zamierzasz z tym zrobić czy na razie projekt dojrzewa jak wino?

Yamamoto - 2022-02-09 17:01:22

Dojrzewa. Muszę się odrobić na serwisie. Ogarnąć mechanicznie i zobaczyć na ile mnie stać na moją wizję retro moda.
Doborowe towarzystwo. Ostatnie foty
https://images91.fotosik.pl/570/8853bd4d8b9aea90gen.jpg
Taki był ładny
https://images89.fotosik.pl/571/9af1c08250b2d866gen.jpg
Amerykański, szkoda :D
https://images92.fotosik.pl/572/d1703ace46f699fagen.jpg


https://youtu.be/GJ4X4BU-RU4

Jachoo - 2022-02-10 06:53:42

Czyli w takim stanie go sprzedałeś czy w kartonach? Jak w całości to nawet źle nie wyglądał, blisko ori

Yamamoto - 2022-02-10 11:24:44

To są zdjęcia z OLX. Kompletny, palący. Dosyłam klientowi oryginalną kiere i szybę. Opon nie chciał. Podejrzewam, że zostanie odpicowany i na handel, bo gościowi bardziej chodziło o kompletność i wygląd niż o stan techniczny.

Z moich moto bardziej oryginalna była chyba tylko MZ ETZ250 bo tam tylko obrotomierz miałem dołożony.

www.transport.pun.pl www.dragongame.pun.pl www.dziedzictwo-khorinis.pun.pl www.liga-cs-5on5.pun.pl www.dodatkipttm.pun.pl