Gruzin - 2020-06-08 11:32:47

Cześć.  Odrazu zaznaczam że moto nie było na czyszczeniu gaźnikow ani synchronizacji bo czekam w kolejce.  Wymienione są filtry,  olej i świece nowe Denso. Silnik pracuje równo,  odpala pięknie.  Ale......  Jakby nie mógł się wkręcić na wyższe obroty i jedzie max 140 na każdym biegu ( no wiadomo oprócz 1 i 2)
Czyli 1 obroty max około 10 tysięcy
2 bieg obroty max około 9 tysięcy
3 bieg obroty max 8500 itd
Przy 5 biegu około 7 tysięcy obrotów i tak jak pisałem Vmax 140
aha i robiłem próbę przy maksymalnych obrotach żeby "odkręcić" ssanie ale zero reakcji( nie jestem mechanikIEM ale chyba wtedy powinna być reakcja)
Czekam na czyszczenie i synchronizację ale może ktoś ma jakiś pomysł?
Dodam że to nowy nabytek i mało jezdzony,  czyszczenie gaźnikow ponoć miał robione dwa lata temu.

PalaszD - 2020-06-08 22:00:53

Może być kilka przyczyn, najczęstsza to gaźniki... Ale to już dobry mechanior musi ocenić.

Gruzin - 2020-06-08 22:19:25

A co mogłoby być teoretycznie jeszcze przyczyną przy takich objawach. No właśnie czekam do mechanika ale kolejki że chocho, czyszczenie i synchronizację i tak trzeba by zrobić.

sebastianm - 2020-06-08 22:31:17

Były dlawione. Ja miałem przesłony w dolocie. Ale w papierach mam wpisana mniejsza moc niż to co można znaleźć w internetowych.

Gruzin - 2020-06-08 22:50:51

U mnie W piaperach jest niby normalnie 75km

Jachoo - 2020-06-09 07:06:29

Faktycznie były dławione, choć częściej małe ZR550. Dziwne tylko że w papierach masz normalne 76 KM. A jak z przyspieszeniem, ciągnie do przodu czy jest ospały. Wiem że ciężko porównać Zepha do CBR ale faktyczne odczucie nie powinno być dużo gorsze tak do 100 - 140 km/h.
Moim zdaniem bez rozebrania gaźników nic nie odkryjesz, bo jeśli zmulony to najprawdopodobniej przez zasyfione gaziory, a jeśli zdławiona moc to również w tym miejscu.
Problem z elektroniką możesz wyeliminować skoro na niższych biegach osiąg pełen zakres obrotów.

Gruzin - 2020-06-09 09:14:15

Trafiłeś w sedno :-) ciężko mi ocenić przyspieszenie   bo ostatnio jeździłem Cbr i tego nie da się porównac, chyba że właśnie fakt że tak mocno odstaje o czymś świadczy.
No na niższych biegach też nie ma pełnych obrotów bo pełne to powinno być do odcięcia przy 12k a tu nawet na dwójce nie dojdzie do tylu. Czyli jeśli załatwiony na dolocie to też rozbieranie gaźnika? Mam nadzieję że za te dwa tygodnie dostanę się do tego mechanika,

Yamamoto - 2020-06-09 09:20:11

Tak jak Ci pisałem. ZRXa zdławionego widziałem przez demontowalną kryzę w dolocie.
A co do obrotów to jak jeszcze miałem obrotomierz do kręcił się do 10 k obrotów. Nawet na K&Nie, pustych wydechach i irydach.

5eba - 2020-06-09 21:24:57

Nie zaprzataj sobie tym glowy przed czyszczeniem. W moim 1100 te same objawy, pomogla myjka i regulacja gaziorow. 140 vmax, kiepskie zbieranie sie.

Gruzin - 2020-06-10 04:49:47

Dzięki,  kamień z serca..... :-)

Gruzin - 2021-06-11 07:32:55

Trochę późno ale uzupełnie wątek żeby temat był kompletny.
Gaźniki zawalone, i okazało się że króćce gaznika w niewidocznym miejscu też już ząb czasu naruszył.  po wymianie i regulacjach gaźników , przy okazji wymiana uszczelki i regulacja luzów zaworów mimo niskiego przebiegu ( do którego podchodziłem z dystansem bo wiadomo jak przy kupnie jest ) , okazało się że regulacja zaworów była robiona pierwszy raz i nie była jeszcze konieczna ( co by wskazywało na oryginalny przebieg), ale jak już otwarte to wyregulowane do górnej tolerancji. I teraz zbiera się pięknie, a na budziku kreska poszła minimalnie za 200 i nawet sprawiało wrażenie że coś by jeszcze poszedł. P.S. dzięki Skaryf

www.top-eleven.pun.pl www.wojna-feudalna.pun.pl www.zwdomowe.pun.pl www.natives.pun.pl www.xiaolinsowdown550.pun.pl