adaypl - 2021-08-05 17:45:21

Witajcie, mam na imię Adam i jestem tu pierwszy raz. Mieszkam w Wejherowie i niedawno wpadł mi w oko w/w model Kawasaki. Cena w/g mnie dosc wysoka jak na 24 letni motor (mówimy o przekroczeniu granicy 20tys PLN), ale, szczerze mówiąc zakochałem sie. Przez ostatnie 8 lat jeździłem na bmw r850r z 2001r. Także retro moto, ale linia Kawy podoba mi sie bardziej.
Moto jest sprowadzone z Niemiec, ma 37 tys km na liczniku. stan wizualny, w/g mnie b. dobry. Moto oglądałem z bliska i tu.....kilka pytań?

Bak w środku jest zardzewiały, salon który sprzedaje moto, obiecał, ze rdza zostanie usunięta. Wiem, ze jest to możliwe, ale jak po usunięciu rdzy, sprawdzić w jakim stanie jest środek baku? i czy pozostanie on "odrdzewialy"?

Gazniki sa rozregulowane - ponownie, salon (firmowy kawasaki) obiecał, ze sie tym zajmą, w co nie watpię, skoro sa dealerem Kawy. Ale, czy jest prawda, ze gaźniki potrafią rozregulowac sie co sezon i wymagają ponownej regulacji??? w internecie wyczailem, ze takowa regulacja to większą sprawa?

Skrzynia biegów - wiem, ze o tym indywidualnym modelu nikt nic nie wie, ale jak nie maja skrzynie w Waszych motorach? Czy faktycznie potrafią sprawiac kłopoty?

Jeśli podejmę decyzje i poproszę o jazdę próbna, na co zwrócić najwieksza uwagę?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i napewno jeszcze o coś zapytam.

Pozdrawiam
Adam

Yamamoto - 2021-08-05 21:38:12

Jeżeli zbiornik zardzewiały to i tak polecam tapox i fertan.
2 nie ma prawa wypadać podczas jazdy.
Gaźniki bym sugerował robić razem z zaworami.
Sprawdź czy boczki są pęknięte czy spawane.
Poszukaj użyszkodnika Marcin G.na północy nie masz nikogo lepszego od niego jeżeli chodzi o 1100

Pudelski7 - 2021-08-06 08:42:43

Powiem Ci że 20K zł za motocykl w takim stanie jak piszesz to jakiś koszmar. Speed od nas z forum jakies 2 lata temu chciał sprzedać swoj w stanie idealnym (tak mniemam) za jakieś 8 k zł.
Za motocykl w stanie jak opisałeś nie dał bym więcej jak 6k zł. Może ja bym rozważył sprzedaż swojej maszyny bo w tym roku zrobiłem nią 40km. A chodzi mi po głowie jeden model Yamahy i Hondy ;)
Ja gaźników nie robiłem u siebie 3 sezon i smigają. Rozmawiałem z jednym forumowiczem że nie zaglądał do gaźników przez 10 lat. Więc jeśli bak jest czysty i ktoś ich nie drutował podczas serwisowania to nie ma z nimi problemu.

Porównaj sobie stan:

- Odświeżony lakier
- Nowe opony
- Nowe klocki
- Króćce gaźnikowe przed i za gaźnikiem wymienione na oem
- Przeglądnięta głowica nowe uszczelnioacze zaworowe i zrobione luzy, delikatnie dotarta przylgnia zaworowa 800 km temu
- gaźniki po serwisie  800km temu
- nowe łańcuchy w silniku
- nowe sprzegło
- podczas wymiany łańcuchów skontrolowane i zwymiarowane panewki i wał - książkowo
- Nowe pierścienie (podczas wymiany łańcuchów w silniku jak już był o wszystko rozebrane to szkoda było stare zostawiać)
- drugi bieg nie wyskakuje

Wszystkie części poza sprzęgłem kupione w Kawie nie zamienniki. Tak że sobie porównaj jedynie co pasuje zrobić to kolektory wydechowe bo juz nie są pierwszej świeżości.

adaypl - 2021-08-06 09:54:13

Pudelski7 I Yamamoto, dzieki za odpowiedzi, podpowiedzi I sugestie.ja zdaje sobie spraws, ze 20tys polskiegobzlotegonto kupa szmalu, wiec bede azukal dalej. Pozdrawiam I na laczach. Adam

5eba - 2021-08-11 21:31:31

Dobra decyzja bo to za wysoka cena.

MarcinG - 2021-09-22 00:32:45

Yamamoto napisał:

Jeżeli zbiornik zardzewiały to i tak polecam tapox i fertan.
2 nie ma prawa wypadać podczas jazdy.
Gaźniki bym sugerował robić razem z zaworami.
Sprawdź czy boczki są pęknięte czy spawane.
Poszukaj użyszkodnika Marcin G.na północy nie masz nikogo lepszego od niego jeżeli chodzi o 1100

Jestem. Nie wiem czy pomogę. Spróbuję.
MarcinG. Słupsk 607-452-988
jak nie odbiorę to piszcie SMS "Forum Kawasaki! oddzwonię".

www.swbp.pun.pl www.etikrakow.pun.pl www.spol.pun.pl www.teji.pun.pl www.bpkrakow.pun.pl