basior-78 - 2022-04-17 10:08:34

Cześć

Szukam pomysłu na rozwiązanie problemu który u mnie jest już jakiś czas . Mianowicie dźwignia ssania , powinna chodzić ciężko z oporem tak że podczas pracy silnika przy różnych drganiach ta dźwignia nie wracała z powrotem co skutkuje na zimnym silniku spadkiem obrotów wręcz czasem zgaśnie . Po rozebraniu całego tego przełącznika w środku jest specjalna wkładka jak by z gumy czy kauczuku który się ślizga po kierownicy i trzyma tą dźwignię . U mnie z starości ta wkładka się rozkruszyła co powoduje właśnie nie trzymanie w danej pozycji tej dźwigni. Próbowałem tam podkładać różne znalezione w garażu elementy docięte na wymiar z gumy czy różnych tworzyw ale pomaga na krótko . Pytanie do Was czy macie jakieś pomysły jak to rozwiązać ? Ostatecznie jest opcja wywalenia tego razem z linką i regulacja ssania tą mini listwą przy gaźniku ale wolałbym zostać przy oryginale. Dziękuje za wskazówki

Yamamoto - 2022-04-19 22:53:08

Mając pękniętą linkę woziłem śrubkę co ją blokowałem ssanie :D przy listwie.

BHasnix - 2022-04-23 16:33:12

Jaka jest mniej więcej grubość tego materiału? Bo dźwigni ssania jeszcze nie rozkręcałem nigdy, więc nie mam pojęcia. Spróbuj z gumą Gekon - to te maty które się lekko przylepiają, np na deskę rozdzielczą na telefon i okulary. Kosztuje kilka zł, do kupienia w każdym większym markecie albo na allegro. Ewentualnym rozwiązaniem może być używana manetka, albo uniwersalna dźwignia ssania z jakiegoś allegro, ale to kolejny klamot na kierownicy. No i z używka - skoro Tobie się wykruszyła, może się wykruszyć za moment i używka

basior-78 - 2022-06-01 20:44:20

No nic będę coś kombinował zobaczę co z tego wyjdzie .

www.footballl.pun.pl www.pokemon-shadow-black.pun.pl www.administracjagw02.pun.pl www.narutoreal.pun.pl www.shinobizycie.pun.pl