skaryf - 2011-03-03 19:43:22

Witajcie
Niedawno zakupiony Zephyr wystawia mnie na próbę cierpliwości ..Kręci ale nie odpala .Po wymianie świec filtra powietrza efekt ten sam .Zwiekszona moc akumulatora również nie pomogła w rozruchu.Przeczesane kable ubrane n nowe koszulki termokurczliwe eliminują zwarcie a tu dalej na żadnej fajce nie pokazuje się prąd .
Czy moje przypuszczenia  że winą może być uszkodzony moduł zapłonowy są warte wzięcia pod uwagę ( moduły przecież to rzadkość jeżeli chodzi o wymianę ) gdzie jest  prąd i gdzie leży błąd ?Czy ktoś może spotkał się z podobnym objawem ?
I tak na koniec mam jeszcze jeden dylemat ....pod zbiornikiem paliwa z głównej wiązki przewodów elektrycznych wychodzi odejscie dwóch kabli (czerwono żółte)  zakończonych okrągłą damka w otulinie ..do czego służy to odejscie ???
Pozdrawiam

krowa - 2011-03-04 18:38:50

Sprawdź bezpieczniki i cewki. Cewki są podłączone? Nie pomyliłeś kolejności podłączenia cewek? Jak sprawdzasz czy jest iskra? W serwisówce masz dokładną procedurę.

Nie wiem o jakiś kablach mówisz, zrób zdjęcie.

siwy - 2011-03-05 17:03:17

Witam.Dawno już to było ale sie przytrafiło w moim tysiaku z tego roku co twój. Ja byłem w dość trudnej sytuacji bo przyczyny były dwie 1)uszkodzona wiazka z impulsatorów 2)poprostu stary już wyłącznik zapłonu bardzo słaby styk .W twoim przypadku stawiam na 2.

Jasiu - 2011-03-05 18:56:31

jeżeli te kable są zakończone tzw. oczkami (tak przynajmniej rozumiem z Twojego posta) to najprawdopodobniej są to masy i powinny być podłączone przy cewkach do masy, bez tego właśnie nie będzie iskry. ale lepiej zrób zdjęcie :)

Pudelski7 - 2011-03-06 00:12:30

jeszcze jest jedna opcja najgorsza.  padl modul;/

Jasiu - 2011-03-06 18:14:28

jest to możliwe ale najpierw trzeba wykluczyć inne opcje

skaryf - 2011-03-07 19:11:50

http://img560.imageshack.us/img560/6243/dsc00641o.jpg

Uploaded with ImageShack.us



Witajcie
Dziękuję za zainteresowanie oraz cenne podpowiedzi
Włącznik zapłonu ,bezpieczniki oraz cewki są w 100 % sprawne
Zacząłem od zdjęcia bo nie daje mi spokoju wolne oczko wychodzące z wiązki pod zbiornikiem a  odczytanie schematu z rozróżnieniem okablowania w moim przypadku graniczy z cudem.... W sprawie iskry pozostaje chyba jeszcze tylko sprawdzenie modułu zapłonowego ..
Pozdrawiam

Jasiu - 2011-03-07 21:07:06

masówka to nie jest, nie mogę sobie przypomnieć co to jest, jak nie zapomnę to jutro podejrzę u siebie co to.

krowa - 2011-03-08 20:40:09

ceki są dobrze podłączone? Jeśli tak to zobacz czy w kostce doprowadzającej przewosu do moduły nie masz jakieś rdzy, oczyść ją i sprawdź czy jest przejście do od kostki do cewki.

co do tych przewodów - nie nie mam pojęcia od czego. Co to jest na końcu tych przewodów (ten walec)?

siwy - 2011-03-08 22:55:55

Witam w niemieckiej serwisówce twoje kabelki to (red/yelo) R/Y i biegną do lewej ręki na kierownicy tylko ze ten wolny "pin" spowodowany"jest wersją dla Itali i ma związek z blokad rozrusznika która to znajduje sie przy dźwigni sprzęgła.Powiedz mi przyjacielu czy wciskasz sprzęgło przy odpale ? bo jeśli nie to polecam jeśli kupiłeś ITALIAŃCA . Pozdrawiam.

skaryf - 2011-03-12 20:28:45

Witajcie
Po weryfikacji elektrycznej wszystkich podzespołów diagnoza wskazuje na uszkodzony impulsator .Stąd pytanie..jeżeli któryś z Was panowie słyszał o szybko dostępnym kompletnym z tarczą, bądź samej wiązce impulsatora...jestem w silnej potrzebie zakupu .Raz jeszcze dziekuję za zaangażowanie i w cenne podpowiedzi

Pudelski7 - 2011-03-13 00:00:10

http://cgi.ebay.pl/Zephyr-1100-Typ-ZRT1 … 563fdec76b

w polsce raczej nie znajdziesz musisz sciagnać

Jasiu - 2011-03-13 15:13:20

mam cały silnik, pisz na PW :)

www.top-eleven.pun.pl www.natives.pun.pl www.dmt.pun.pl www.wojna-feudalna.pun.pl www.xiaolinsowdown550.pun.pl