kalizephyr - 2011-08-23 19:17:45

Witam zainwestowałem w przewody HEL typ F (dwa od pompki) problem tkwi w odpowietrzeniu, niby są odpowietrzone ale  dalej klamka  wchodzi do połowy.
Co jest nie tak ??

Doman - 2011-08-24 18:55:38

Miałem ten sam problem przy zakładaniu przewodów w oplocie do swojego . Gwarantuje że nie są odpowietrzone . Jeżeli przed zmiana miałeś "twardą" klamke i hamował a teraz hamuje a klamka jest miękka to masz powietrze w przewodach bądź w rozdzielaczu albo na pompie . Namęczyłem sie z odpowietrzaniem , szukałem po forach motocyklowych , wkońcu się udało  . Nie wiem jak to zrobiłem ale poczytaj fora . Ja robiłem to tradycyjnie , od góry , odkręcone odpowietrzniki i czekałem jak zcieknie . Następnie na zakręconych odpowietrznikach dolewałem płynu i naciskałem klamkę . Trochę to trwało ale się udało . Powodzenia .

krowa - 2011-08-24 20:45:44

takie odpowietrzanie jest długo trwałe i upierdliwe. Najważniejsze, żeby napompować haulec, trzymająć klamkę popuścić śrubę (tylko nie za duż i nie za długo - musisz wyczuć moment) i tak kółko macieju . .  .

Jasiu - 2011-08-24 21:30:33

jest sposób na szybkie napełnienie układu. odkręcasz odpowietrznik, wciskasz klamkę, zakręcasz odpowietrznik, puszczasz klamkę. i tak kilka razy, aż zacznie lecieć sam płyn. później drugi zacisk to samo. jak już oba będą napełnione przechodzisz do tradycyjnego odpowietrzania. oczywiście zaczynasz od zacisku który jest dalej od pompy. jeżeli nadal klamka będzie miękka, po pompuj i na wciśniętej klamce popuść z przewodów przy samej pompie.

kalizephyr - 2011-08-25 17:36:33

Jasiu, nie rozumiem  gdzie jest jakis odpowietrznik kolo pompki.  nie mam rozdzielacza, ale dzieki za wszystkie podpowiedzi, bede probował

Jasiu - 2011-08-25 19:08:24

właśnie nie ma odpowietrznika, dlatego trzeba popuścić z przewodów.

kalizephyr - 2011-08-26 18:59:33

aha czyli przy pompce popuscic srubke ??

Jasiu - 2011-08-26 21:48:55

dokładnie. popuszczasz śrubę którą są przykręcone przewody, to zadziała jak odpowietrznik, którego w tej pompie niestety nie ma.

kalizephyr - 2011-08-27 13:00:03

aha czyli tak jak z tymi na dole odpowietrznikami ; pompuje klamke , przytrzymuje ją i  lekko popuszczam srubke, az płyn zleci i spowrotem zakrecam ?? dobrze zrozumiałem ??

Jasiu - 2011-08-28 20:54:11

zgadza się :)

Yamamoto - 2011-10-18 10:22:19

miałem to samo-upierdliwe i długie odpowietrzanie. do skutku. pobaw się także ustawieniami klamki - to ma znaczenie.aż sam się zdziwiłem

kalizephyr - 2011-10-18 17:52:43

dzieki za podpowiedzi   przewody odpowietrzylem nawt chwile sie pocieszyłem zabujczymi hamulcami ale nie długo  bo teraz  jest cos z pompką, tak jakby przepuszcza i trzeba było na dwa razy pompowac, ale  bede miał co w zimie robić :P wydaje mi sie, że jak wymienie  uszczelki i tłoczek to przejdzie. Zastanawiam sie czy to sie opłaca bo uzywana pompka np. od kawasaki z750 kosztuje 100 a taki zestaw naprawczy do starej 70 zł.

Yamamoto - 2011-10-18 23:00:04

podejrzewam że pompka od sprzęta z 2003 będzie lepiej chodziła niż z 1993. u siebie tez coś takiego planuje. na razie zawiecha jest priorytetem.

kalizephyr - 2011-10-19 19:08:15

tak chodziło mi o kawe z750 od 2000  roku wzwyż

Yamamoto - 2011-10-20 09:58:15

domyśliłem się że chodzi o tego obrzydliwego następcę ZR7.
a pompka będzie pewnie wydajniejsza i dłużej pochodzi.

kalizephyr - 2011-10-20 18:45:24

ej moim zdaniem z750 ten po lekkil lifcie (kształt silnika) to bardzo ładny motor i myśle ze nastepny jaki bede miał to własnie taki :P

Yamamoto - 2011-10-21 11:47:35

Offtop:
Z 750 za futurystyczny jak dla mnie. Po zrobieniu go na cafe racera, psa albo szczura mógłby być. Nowe jest dobre piwo jak się stare wygazuje. ot co.

www.pwf-online.pun.pl www.glatorianie.pun.pl www.konskie.pun.pl www.4girls.pun.pl www.osm.pun.pl