sindbd_zeglarz - 2011-09-29 09:37:43 |
Hej Zwiazku z tym, iz jestem nowy chcialbym sie co nieco dopytac o serwis. Jak to jest z czesciami ? Nie jestem z typu goscia ktory sobie sam cos tam naprawia, po to pracuje zeby miec na to, a poza tym rodzina wiec sami wiecie. Swiece to sobie z checia wymienie sam, filterek jakis, ale o jakiejs regulacji czy wymianie uszczelek to nie mam czasu ani zaplecza ani wiedzy itp to jade na dobry serwis i place. Ale powiedzcie mi jak to jest z czesciami ? Czy do takiego modelu 99 to sa dostepne orginalne czesci ? Czy wiecie pojade na serwis a gosciu powie mi ze bike musi stac 2 tygodnie bo czegos tam nie ma i trzeba sprowadzac bog wie z skad.
Takie wasze odczucia jak to jest w waszym przypadku? Tylko bez sciemy prosze ?
|
Yamamoto - 2011-09-29 10:48:56 |
a co niby ma Ci się w Zefirze popsuć? Materiały eksploatacyjne ogólnie dostępne w sklepach i w Larsonie.
Silnik prosty (po 2 zawory na cylinder) konstrukcyjnie i wdzięczny w obsłudze. Wszystko na wierzchu. Sam zrobiłem kontrolę luzów zaworowych ( regulacja nie potrzebna była ) i synchronizację gaźników, wymianę świec i filtrów również. Te silniki są niewysilone - co to za wynik niecałe 80 KM z 750? Pilnuj serwisu i powinno być ok.
A. Nie lataj na tylnym kole bo smok z miski nie zaciąga oleju i silnik do wymiany lub remontu. Rzecz znana z autopsji
|
antek - 2011-09-29 22:21:23 |
ale kolega napisał że mu się nie chce samemu...... części są dostępne i do starszych roczników, eksploatacyjne są w przystępnej cen ie i dostępne od ręki
|
krowa - 2011-10-01 12:13:05 |
Generalnie sprzęt jest niezawodny ale trzeba wziąć po uwagę, że nasze sprzęty mają od 10 do 20 lat. Niestety motory to nie wino i starsze nie oznacza lepsze. Na pewno będzie wymagał więcej uwagi niż nowy.
|