sindbd_zeglarz - 2011-09-29 09:37:43

Hej
Zwiazku z tym, iz jestem nowy chcialbym sie co nieco dopytac o serwis.
Jak to jest z czesciami ?
Nie jestem z typu goscia ktory sobie sam cos tam naprawia,
po to pracuje zeby miec na to, a poza tym rodzina wiec sami wiecie.
Swiece to sobie z checia wymienie sam, filterek jakis, ale o jakiejs regulacji czy wymianie
uszczelek to nie mam czasu ani zaplecza ani wiedzy itp to jade na dobry serwis i place.
Ale powiedzcie mi jak to jest z czesciami ?
Czy do takiego modelu 99 to sa dostepne orginalne czesci ?
Czy wiecie pojade na serwis a gosciu powie mi ze bike musi stac 2 tygodnie
bo czegos tam nie ma i trzeba sprowadzac bog wie z skad.

Takie wasze odczucia jak to jest w waszym przypadku?
Tylko bez sciemy prosze ?

Yamamoto - 2011-09-29 10:48:56

a co niby ma Ci się w Zefirze popsuć?
Materiały eksploatacyjne ogólnie dostępne w sklepach i w Larsonie.

Silnik prosty (po 2 zawory na cylinder) konstrukcyjnie i wdzięczny w obsłudze. Wszystko na wierzchu.
Sam zrobiłem kontrolę luzów zaworowych ( regulacja nie potrzebna była ) i synchronizację gaźników, wymianę świec i filtrów również.
Te silniki są niewysilone - co to za wynik niecałe 80 KM z 750? Pilnuj serwisu i powinno być ok.

A. Nie lataj na tylnym kole bo smok z miski nie zaciąga oleju i silnik do wymiany lub remontu. Rzecz znana z autopsji

antek - 2011-09-29 22:21:23

ale kolega napisał że mu się nie chce samemu......
części są dostępne i do starszych roczników, eksploatacyjne są w przystępnej cen ie i dostępne od ręki

krowa - 2011-10-01 12:13:05

Generalnie sprzęt jest niezawodny ale trzeba wziąć po uwagę, że nasze sprzęty mają od 10 do 20 lat. Niestety motory to nie wino i starsze nie oznacza lepsze. Na pewno będzie wymagał więcej uwagi niż nowy.

www.paint-online.pun.pl www.paganlodz.pun.pl www.dts.pun.pl www.zmierzchkhorinisrp.pun.pl www.obrona-przed-czarna-magia.pun.pl