- Forum Kawasaki ZEPHYR http://www.zephyr.pun.pl/index.php - Ogólnie o Zephyrze http://www.zephyr.pun.pl/viewforum.php?id=4 - Prośba o ocenę. http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=616 |
mickow19834 - 2012-03-06 14:53:05 |
Bardzo proszę o opinię na temat egzemplarza ze zdjęć. |
Kylo - 2012-03-06 16:19:02 |
Ile ma przelatane?? |
antek - 2012-03-06 16:31:48 |
nieźle się prezentuje. cena wydaje być okazyjna. zwróć uwagę na pracę silnika, przejedź się nim puść kierę czy nie skręca którąś stronę, sprawdź amorki z tyłu, dobrze rozgrzej, zobacz czy nie ma wycieków, czy dobrze pali na zimnym. |
wojt70 - 2012-03-06 17:25:23 |
Mój rocznik Zephyra to zaszaleję,motocykl po zdjęciach wygląda na b.zadbany,przednie lagi ,ich dolna część szczególnie,bez żadnych odprysków oczywiście na fotkach,jeśli mozna się czepic to tego że za ładne,przed rozgrzaniem !!! obejrzyj kolanka wydechowe czy nie pogięte ,mam na myśli wgniotki od przedniego koła po dzwonie ,ewentualnym,to samo główka ramy i ograniczniki,od wewnetrznej strony tarcza hamulcowa z tyłu ma nalot rdzy ,sprawdź czy to tylko nalot ,w moim rdzewieje rant zbiornika choć tu raczej nie widzę,jesli wszystko jest oki,to jazda próbna,UWAGA przednie heble są dosyć ostre ,nie wiem czym jeżdziłeś wcześniej,byc może gn 250,można strzelić paciaka juz na jeżdzie próbnej, a szkoda by było. |
Saladin - 2012-03-06 17:52:44 |
Zobacz w jakim stanie są tarcze, klocki, napęd, opony bo to są pierwsze wydatki i czy jest olej :o. Obejrzyj czy nie ma śladów na deklach z obu stron po szlifie, czy kierownica za bardzo się nie skręca (czy są ograniczniki na główce ramy). Zawsze można zdjąć zbiornik i obejrzeć ramę pod nim, to 5 min roboty, a wiele wyjaśnia. |
wojt70 - 2012-03-06 23:17:32 |
Fakt coś się nam tam pokryło,co do ramy jak sie przejedziesz i nie bedzie ściągało bez trzymanki to na 99 procent prosta,jak nie masz pewności to weź Kogoś kto gania juz jakis czas .Ale do sedna. Najwazniejsza rzecz o której Wszyscy zapomnieliśmy ,dokumentacja ,numerki na ramie itp .,pierdoły.motocykl nie jest zarejestrowany w Polsce ? tak rozumiem,jeśli nie to dowiedz się co masz miec w Urzędzie bo potem jaja i nerwy,jesli koleś sprowadził z niemcowni to bedzie chciał żebys spisał umowę z niemcem którego nigdy nie widziałeś ,jesteś na to gotów?bo jak pojedziesz po motor ze 300km., i taka niespodzianka...oczywiscie tak nie musi byc ale wiem że to różnie wygląda,ktos na forum miał przeboje z rejestracja,tak czy siak dowiedz się o wszystko przed podróżą ewentualna.Najlepszą pomocą jest osoba która na chłodno wszystko oceni,ale wszystko sprawdzaj tez osobiście ,np numery ramy żeby potem nie było żalu. |
antek - 2012-03-06 23:53:54 |
j.w. dokumenty, dokumeny i jeszcze raz dokumenty. wszystko musi się zgadzać, bo inaczej mogą być problemy. wiem coś o tym. :D |
PalaszD - 2012-03-07 09:15:21 |
Od siebie dorzucę tylko to, żebyś sprawdził stan króććów ssących (czarne gumki łączące cylindry z gaźnikami) |
mickow19834 - 2012-03-07 19:08:31 |
Dziękuję Kolegom za odzew:) |
antek - 2012-03-07 19:25:19 |
to jest 750? nie mam porównania z innym motocyklem, ale mam 186 cm i 86 kg i jest dla mnie w sam raz, może troszke nogi zbyt zgiete, ale nie ma tragedii :D |
wojt70 - 2012-03-07 21:00:45 |
Na zdjęciach jest 550 ,ja mam 180 i nogi jak dla mnie są za mocno ale wiek robi swoje hi hi,poza tym mam wyjatkowo długie gicze ..,na cebulce pozycja jest chyba bardziej turystyczna,ale bym się o to za bardzo nie martwił.Za to to że nie odpala po zimie ,to juz bee.Mechanik to znajomy gościa od sprzedazy ?jeśli tak nie oczekuj całej prawdy,mój po zimie odpalił od strzała ,dosłownie.Tak ma palic obojętnie czy zimny czy ciepły potem.Rozumiem że póki co jazdy próbnej nie będzie,jak juz do niej dojdzie przejedź sie na spokojnie lub niech to zrobi Ktoś zaufany ,i nie ma byc to kółeczko dookoła smietnika,motor przy hamowaniu przodem w koleinach,szczególnie przy małych prędkościach np dojazd do światał, lubi sobie sciągnąć ,normalka,no cóż pozostaje Nam życzyć powodzenia! |