- Forum Kawasaki ZEPHYR http://www.zephyr.pun.pl/index.php - Warsztat http://www.zephyr.pun.pl/viewforum.php?id=7 - zamula silnik http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=682 |
Nieaktywny - 2012-05-22 22:04:06 |
nie wiem czy w dobrym miejscu zamieszczam post, ale innego miejsca nie znalazlem. |
Yamamoto - 2012-05-23 09:43:52 |
Gaźniki kiedy robiłeś? |
Nieaktywny - 2012-05-23 19:50:15 |
przede wszystkim zaczne, ze motor mam od jakies 3 miesiecy. |
TJa - 2012-05-24 16:40:34 |
np. w niemczech jest ograniczenie dla 'mlodych' stazem motocyklistow do 34KM, powyzej obrotow silnik sie nie chce wykrecac. Zwykle modyfikacje gaznika, ale jesli wczesniej jezdzil dobrze, a teraz przestal to raczej nie to - w zdlawionych wersjach sa mniejsze przekroje ztcw. |
Nieaktywny - 2012-05-24 21:38:08 |
nie wiem jak wczesniej bo nie wchodzilem na takie obroty. jak pisalem wyzej jezdze nim i w ogole od kilku miesiecy - to moje pierwsze moto. znajomy mowil, ze zazwyczaj cos w gaznikach jest zeby za wysoko sie nie wkrecalo, ze cos trzeba wykrecic, wyciagnac "ten ogranicznik" i wkrecic spowrotem. tylko nie pamietam o czym on mowil, zreszta jesli chodzi o motory to dopiero raczkuje, zwlaszcza w mechanice wiec moze ktos wie o czym mowa? moze ktos mial z czyms takim do czynienia? |
wojt70 - 2012-05-24 22:08:16 |
http://www.ebay.de/itm/Drosselset-Kawas … 3a74971e31 |
Nieaktywny - 2012-05-25 16:50:00 |
poprzedni kupil go okazyjnie, ale to nie bylo to czego szukal i dosc szybko go sprzedal. kolos kolo 40 i nie wygladal na takiego co lubi jezdzic na czerwonym polu, zreszta takiej wersji sie trzymal. moj znajomy pracuje w jednej firmie z tym gosciem - przesiadl sie na transalpa wiec jest tak jak i mi mowil, ze woli turystyki. wiec mysle, ze mogl nawet nie wiedziec, ze takie cos jest bo sam mowil, ze na wiecej niz 6000 nie odkrecal. |
wojt70 - 2012-05-25 21:18:26 |
nie jestem pewien na 100 ale te blaszki powinny być w króćcach ssących ,o ile jest dławiony |
Nieaktywny - 2012-05-28 22:06:30 |
nie rozkrecilem jeszcze, ale zastanawia mnie czy nie moze byc cos innego - zabrudzone gazniki albo zle wyregulowane? dzisiaj zgasl mi i tylko na ssaniu chodzil. przelaczylem na rezerwe (przejechane ok 200 km od tankowania), ale bez ssania nie da rady. zatankowalem do pelna i to samo - bez ssania gasnie. i to na ssaniu przy ~1300 obrotow gdzie wczesniej przy tym samym polozeniu to na 4000 - 5000 sie krecil. pozniej gdzies jakby "sie naprawilo". ale na 5 biegu nie chce sie wkrecac powyzej 5000, cos jakby chcial, ale nie mogl. na nizszych biegach to tak do 7500, ale w nizszym zakresie wyczuwalne wachania mocy. synchornizacja, czyszczenie czy jeszcze inny badziew? zastanawialem sie, czy jakis paproch sie gdzies nie dostal i cos orzytyka. |
Yamamoto - 2012-05-28 22:38:28 |
jak wyczyścisz gaziory to i tak synchronizacji im będzie trzeba. |
wojt70 - 2012-05-28 22:42:27 |
te silniki wymagają czestej i pracochłonnej regulacji zaworów ,po tym zabiegu trzeba wyregulować gaźniki , chyba wypadło na Ciebie ,zrób to raz i porządnie ,czyli regulacja zaworów,czyszczenie i synchro gaźników i będziesz miał spokój |
Nieaktywny - 2012-05-29 21:53:16 |
sasiad polecil mi kupienie srodka do czyszczenia wtryskow - zrobil taki zabieg w swoim transalpie i mowi, ze reakcja na kazdy ruch manetki jest zwawsza. jakie wasze zdanie - jezeli faktycznie jakis brudek sie dostal do gaznika to czy to przeczysci? czy warto takie cos stosowac? chyba nie zaszkodzi a kosztuje niewiele. bo jak slyszalem jak chlopaki zostawiaja motocykle na kilka tygodni i lepiej to tak srednio. no ale jak nie bede mial wyjscia to wtedy trudno. |
Yamamoto - 2012-05-31 12:09:17 |
na krótką metę może pomóc. ale nie zastąpi regulacji gaziorów |
PalaszD - 2012-05-31 13:46:18 |
a sprawdzałeś filtr powietrza? (nie czytałem dokładnie całego tematu) |
Nieaktywny - 2012-06-05 23:12:31 |
mam pytanie - po odkreceniu srub (4 szt.) i zdjeciu pokrywy wlotu powietrza do tej wlasnie gornej czesci jest przykrecony jedna srubka taki "szkielet" bialy - widoczny tez zaraz przy wlocie powietrza do airboxa. macie to czyms oblozone czy nie? ja wczesniej myslalem, ze to jest wlasnie filtr powietrza. u mnie bylo dookola jakims "materialem" owiniete, ale na wprost byl przelot. a ze nie wiedzialem wczesniej, ze filtr powietrza jest nizej, a nie umialem znalezc filtra, o ktorym myslalem ze mam wycialem z gabki i nalozylem na ten szkielet. jak sie okazalo po sciagnieciu jej to wlasnie ta gabka dusila moj silnik. teraz rwie do przodu, ze az mnie zwiewa z fotela :P |
antek - 2012-06-06 00:13:38 |
mam kawałek gąbki na tym, widać to powinien być jakiś wstępny filtr |
PalaszD - 2012-06-06 09:13:34 |
no i słusznie trafiłem z tym filtrem...czasami to tylko błahostki są i od takich trzeba zacząć sprawdzanie :) |