- Forum Kawasaki ZEPHYR http://www.zephyr.pun.pl/index.php - Warsztat http://www.zephyr.pun.pl/viewforum.php?id=7 - trzy z pierwszych pięciu postów tutaj http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=789 |
vassago - 2012-09-04 21:39:34 |
panie i panowie...tak jak w tytule różne problemy prawie zero rozwiązań które zdecydowanie rozwiązały problem jedynie wskazówki.dodam że piszczenie w tylnym kole które podejrzewałem że może być związane z łożyskami okazało się że wystarczyło naciągnąć łańcuch i przestało...do tego okazało się żę pomimo iż łańcuch i zębatki oraz dodatkowo zabezpieczenie zostały wymienione na nowe to po dwóch miesiącach o około 4tyś km zębatki są zjechane a w przedniej zębatce to zabezpieczenie (a'la agrafka) jest przestawione i nie nachodzi na tą małą zębatke wręcz jest poza nią (str.142 obrazek 14.2d z manuala ) a na dodatek "wspaniały" pan mechanik zakładając nowy łańcuch założył go za długiego i naciągnięcie łańucha regulowane tylnim kołem jest już ustawione za połową!!!!i teraz moja prośba do was o sugestie,co myślicie,co zrobił nie tak "wspaniały" i czy to wszystko może mieć wpływ na to że nadal pali mi się kontrolka biegu neutralnego pomimo iż pokonuje kolejne kilometry .bo jutro musze z nim powalczyć |
PalaszD - 2012-09-04 21:47:11 |
Forum jest po to, żeby pisać :) wiec ostatnie zdanie jest niepotrzebne :) |
wojt70 - 2012-09-04 22:10:50 |
te zabespieczenie, o ile wiem o co Ci biega-zabespieczenie zebatki na dwóch śrubach,tak ma być u mnie też ta zębatka z deka lata ,tak to skośnokie wymyslili, łańcuch powinien wytrzymać trochę więcej he he niż 4tys., albo lipa zamiennik albo za rzadko smarowany,zasada jest taka że jak się świeci to lipa,co do tego kabelka zmasowanego luzu to nie ma co szukać winnego tylko naprawić ,mechanika to lepiej zmień, |
vassago - 2012-09-04 22:22:21 |
ale czy te ząbki nie powinny nachodzić na siebie?? |
wojt70 - 2012-09-04 22:42:11 |
ząbki na podkładce i na zębatce są lekko przesunięte, na tym polega to zabezpieczenie,ja jak próbowałem to dociągnąć do równego to urwałem śrubę he he, |
dobrzan - 2012-09-05 10:33:41 |
Vassago, jeśli chodzi o kontrolkę luzu i gasnący silnik przy zasprzęglaniu masz ewidentnie problem z elektryką - chłopaki pisali Ci juz o tym wielokrotnie. |
vassago - 2012-09-05 12:05:05 |
jeśli chodzi o łańcuch i zębatki-to tutaj w tym wypadku zdałem się na warsztat.w serwisie-teoretycznie poważnym w stargardzie,gdzie polecało mi go kilku znajomych.szef tegoż warsztatu powiedział że jak najbardziej mogę kupić wszystko ale on może zrobić to również policzy oczka na łańcuch posprawdza wszystko dokładnie.było tylko 100zł drożej u niego niż ten sam lub podobny zestaw na allegro który ja chciałem kupić-jtg bodajże...dla świętego spokoju i żeby nie mieć tego na głowie zdałem się na warsztat.dodam że dodatkowo chodziło mi o to żeby w takiej sytuacji nie mógł powiedzieć że to ja ch...owy zestaw kupiłem i to moja wina.całkowicie na niego się zdałem.motor przed odbiorem był na podnośniku i chodził normalnie.tak jak pisałem mechanik-mechanicy to nie jakaś domówka tylko warsztat który ma duży ruch i zajmuje się naprawdę sporą ilością napraw...w okolicy stargardu to bodajże jedyny warsztat gdzie msz wyważarkę do kół...a jeśli chodzi o "obsmarowanie" mechanika to tak nie do końca nie ma żadnych konkretów a moje słowa o nim w żadnym wypadku nie są obraźliwe tylko fakty!może złośliwe ale człowieka szlak trafia....ps.byłem dziś u nich i zaproponowali że ściągną cały zestaw i wyślą na gwarancje.oczywiście to się wiąże że z 2 tyg.nie będę miał motoru a wypwdku gdy to jest mój transport do pracy to tak nie za bardzo mi teraz odpowiada |
PalaszD - 2012-09-05 12:29:11 |
no jak masz mozliwość reklamowania to reklamuj... nie ma się co zastanawiać...musisz tylko inny transport sobie skołować... |
Yamamoto - 2012-09-05 12:34:07 |
A smarowałeś łańcuch? |
dobrzan - 2012-09-05 13:26:28 |
Możesz kupić nowy zestaw, wymienić, a stary wysłać na reklemację. Jak uznają gwarancje to sprzedasz zestaw który dostaniesz :) |
wojt70 - 2012-09-05 13:42:19 |
części to chyba mimo wszystko najlepiej samemu kupic, i po sprawie ,łańcuch-zestaw did albo rk , wieksze prawdopodobienstwo że załozą to co chcesz, chociaz mój mechaniko -odporny kumpel zostawił w warsztacie 4 amorki ,a pół roku później przy sprzedazy okazało sie ze nikt starych nawet nie dotknał heh, no ale to skrajny przykład, co do obsmarowywania to chyba z deka przesadzacie,jak chłop nie jest do konca zadowolony to zmienia i po sprawie,z mojego doswiadczenia wynika że czym większy serwis tym wieksza zlewka,chodzi o auta bo mój motocykl od momentu zakupu mechanika nie widział i może dlatego tak ładnie smiga, |
vassago - 2012-09-05 21:19:50 |
dziękuje za krytykę i pomoc...jutro prawdopodobnie kupię drugi zestaw bo jak pisałem muszę mieć czym jeździć.a ten zużyty warsztat wyśle na gwarancje.na pewno przyda się drugi zestaw bo jak pisałem dużo jeżdżę więc i tak po następnym sezonie były by do zmiany... |