- Forum Kawasaki ZEPHYR http://www.zephyr.pun.pl/index.php - Warsztat http://www.zephyr.pun.pl/viewforum.php?id=7 - pali na trzy gary http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=912 |
Nieaktywny - 2013-02-02 20:54:30 |
mam taki problem, ze ciezko jest odpalic na zimno - trzeba krecic i krecic. jak juz wkoncu odpalil to wydaje mi sie, ze na jeden nie pali. dotykam kolektora i 3 rury sa cieple i rozgrzewaja sie, a jedna jest zimna. w momencie jak probuje ruszyc manetka to sie dusi. synchronizacje probowalem robic przyzadem wlasnej roboty - wtedy plynnie motocykl pracowal, przy ruszaniu niewiele gazu trzeba bylo dawac (przed to trzeba bylo dawac gazu bo inaczej stawal). |
PalaszD - 2013-02-02 21:06:05 |
a napięcie na kablach sprawdzałeś?? Może od tego watro zacząć? Zobacz jak fajka siedzi... |
Yamamoto - 2013-02-02 22:54:15 |
Osuszyć i wygrzać. |
Pudelski7 - 2013-02-03 00:11:21 |
a ja uważam że aku niema znaczenia bo prad daje alternator i przyczyna moga byc zabrudzone gazniki( ja tak mialem) albo stare swiece. wedlug mnie to jest jedyna mozliwosc jesli wjechales do garazu i wszystko gralo a po jakims czasie wychodzi taka sytuacja. |
Yamamoto - 2013-02-03 00:43:08 |
Rozumiem, że aku nie potrzebne do odpalenia? Nie wiem nie znam się. |
PabloEOP - 2013-02-03 10:26:58 |
Ja obstawiałbym oprócz gaźników co może być właśnie jedną z wielu przyczyn takiego zachowania, jeszcze przewody i cewkę. |
PalaszD - 2013-02-03 10:35:06 |
a może poprostu benzyna nie zdążyła zalać gaźników i przez to taki objaw? |
qnerk - 2013-02-03 15:09:57 |
zacznij od wymiany świec, jak nie pomoże to kontrola przewodów wysokiego napięcia i fajek. Gaźników póki co bym nie dotykał |
Pudelski7 - 2013-02-03 15:14:49 |
Ja miałem to samo po zimie trzeci baniak nie palil i były zasyfione gazniki wyczyscilem je i wszystko gra. Yama dobre aku potrzebne jest do rozruchu ale jak masz uwalony akumulator mozesz go odpalic z kabli (np. z samochodu) i aku moze juz wogóle nie przyjmować prądu (z tym ze aby nie uwalic instalacji musisz miec podpiety jakikolwiek aku podczas gdy mamy uruchomiony silnik) ale motor czy auto ma działać bo prąd na instalacje dostarczy alternator. |
wojt70 - 2013-02-03 16:14:43 |
dlatego ja nie myję... silnika,ewentualnie z psikawki (karczer) z grubsza , i na odpalonym silniku |
Nieaktywny - 2013-02-03 16:23:54 |
akumulaator to na bank nie bo kreci az odpali. |
PalaszD - 2013-02-03 17:01:45 |
A to teraz juz dziala normalnie?? moze cos mu sie uwidzialo... |
Yamamoto - 2013-02-03 18:47:17 |
Uwaga o aku była podyktowana tym co widzę za oknem. Do tego mój woltomierz w Zefirze mówi mi, że ładowanie w 750 zaczyna się od ok 2,5 k obrotów. Wtedy jest stabilne. A aku to nie tylko kręcenie ale też iskra. |
Pudelski7 - 2013-02-03 20:05:32 |
Sprawdz każda świece po kolei czy jest iskra jesli jest to kable cewki itd. możesz wyeliminować więc wtedy zostaje Ci tylko paliwo wię nadal się bede powtarzał wyciągni gazniki rozkręć je, kup srodek do czyszczenia gazników (nie niszczy gumowych elementów) koszt około 20 zl. Wyczyść je złóż do kupy i sprawdz czy odpali, z tym że jesli rozbierzesz gazniki konieczna najprawdopodobniej bedzie synchronizacja. jeśli masz iskre na wsystkich świecach to bedzie problem z gaziorami na 99,9% |
wojt70 - 2013-02-03 20:28:16 |
masz mozliwosc podmianki przewodow zaplonowych, jak tak to sprawdz na inych,lub wez do domu na kaloryfer zarzuc,albo go zakrec po ciemku i zobacz czy iskra nie lata po garnkach na zewnatrz |
PabloEOP - 2013-02-04 01:06:03 |
Ja bym jeszcze na początku podmienił świecę z tego "leniwego" garnka na taką z działającego poprawnie. |
Saladin - 2013-02-04 17:47:33 |
Kolejna przyczyna to zbyt mała dawka paliwa na tym cylindrze, oczywiście tutaj myjka nie ma nic do gadania ale jak wyeliminujesz świece, przewody WN i inne prostsze przyczyny to to może być kolejna pozycja na liście. |
Nieaktywny - 2013-02-06 19:54:41 |
dzieki za wszystkie sugestie i wpisy, ale mysle, ze post mozna uznac za nieaktualny. |
PalaszD - 2013-02-06 21:03:28 |
obstawiam za słabo zalane gaźniki :) pewnie na szybcika odpalałeś i dlatego :) |
Nieaktywny - 2013-02-06 21:54:12 |
chyba tak :P |
speedward - 2013-02-06 22:08:44 |
ja zawsze dodaje.i uzywam sprzegla zawsze przy zmianie biegu. |
PalaszD - 2013-02-06 22:21:18 |
ja też dodaję zawsze gazu przy ruszaniu... i po raz kolejny się powtórzę :) przed odpaleniem po dłuższym postoju (kilka, kilkanaście dni) wrzucić 1 na zgaszonym i pchnąć przód tył, żeby rozkleić tarcze sprzęgłowe...wtedy unikniemy tego huku przy wbijaniu jedyneczki...trwa to dosłownie kilka sekund |