Wiesz co ja ratowałem takie amorki w taki sposób że je wybebeszyłem powymieniałem w nich oringi zalałem olejem. wszysttkie przejechały kupe km i do tej pory dobrze się sprawują
Offline
pytanie czy centralny amor też się tak da zrobić i czy np dostanę części zamienne do niego
Offline
Jeśli się zdecydujesz na kupno używki to pisz. Mam w bardzo dobrym stanie nie jeżdzony po Polskich drogach. Zrobię dobrą cenę jeśli sie zdecydujesz. Pozdrawiam:)
Offline
ooo super , myślę że długo tak nie pojeżdżę i najpóźniej z końcem sezonu bym go od ciebie wziął. Będziesz na zlocie?
Offline
Ja raowałem ostatnioi własnie centralne od XJ i VFR. Konstrukcyjnie musi byc podobny więc da sie to zrobic.
Offline
wczoraj zdjąłem koło tylne do wymiany opony to i amor wymieniłem, jak dziś uda mi się z wulkanizatorem to może jeszcze poskładam
<iałem trochę problemów, żeby zdjąć/zsunąć tylny zacisk z tarczy - na tarczy jest rant Macie na to jakiś sposób? Czy to u mnie jest coś nie teges?
Offline
Na rant na tarczy? Można przetoczyć.
Ja rozginam delikatnie śrubokrętem tak, żeby nie uszkodzić powierzchni klocka.
Offline
a poluzowałeś zacisk? nie wiem jak w ZR7, ale w ZR1100 jak nie poluzujesz zacisku to też są problemy i kur*y lecą
Offline
heh jak ściągałem koło to faktycznie nie poluzowałem, ale jak zakładałem to byłem już mądrzejszy - odkręciłem zacisk i przy nakładaniu go na tarczę wspomogłem się delikatnie gumowym młoteczkiem
Offline