Witam.
Przeszukałem całe forum i takiego tematu nie znalazłem. Chodzi o gumową część pomiędzy tylną zębatka a piastą koła która przenosi napęd i niweluje drgania. Celem Kawasaki było aby ową gumą zmniejszyć szarpanie jednak efekt uzyskali dokładnie odwrotny bo po jakimś czasie właśnie w tym miejscu powstają duże luzy. Problem z dostaniem nowej (poza drogą oryginalną) jest spory, dlatego piszę o możliwe porady w tym temacie gdzie można takową gumę dostać lub w inny sposób uporać się z tym problemem. Słyszałem że można sobie z tym poradzić wkładając dodatkowo paski z cienkiej gumy (np. pociętej dętki) ale nie wiem na ile taki patent jest skuteczny. Jeśli ktoś przerabiał temat to proszę o sugestie. Być może identyczny zabierak występuje przy innym motocyklu (bardziej popularnym) do którego są dostępne zamienniki?
Ostatnio edytowany przez JACHOO_ZX (2014-03-21 13:34:26)
Offline
ja ostatnio zaglądałem i moja była w miarę ciasna (nie wypadała samoczynnie)
te gumy chyba wszyscy producenci stosują, a nie tylko kawasaki...ale pewności 100% nie mam
jak masz gdzieś na wierzchu to chlaśnij fotkę - będę u rodziców to zobaczę, bo mam tam jakąś zębatkę od Ninja900 i chyba też są te gumy...porównam i dam znać.
Offline
Spokojnie docinamy kawałki gumek z dętki np rowerowej lub grubszej w zależnoąci od wielkości luzu i tak podkładamy by zabierak wcisnął je swoimi rombikami w felgę. Luz sie automatyvcznie kasuje. Patent przetestowany
Proces jest odwracalny i w razie czego można po jakimś czasie wymienić gumki albo zabierak w zależności od zasobności portwela...
Do ZR7 przymierzałem zabierak z Bandita i nie pasuje.
Offline