Podczas wertowania stron w necie natrafiłem przypadkiem na dość ciekawą wariację na temat Zepha 11. Jest to coś w stylu street fightera i mimo że nie jestem fanem tego typu motocykli to ten nawet mi się podoba. Pomijając kwestie wyglądu mocno zaciekawiło mnie usrojswto które jest zamontowane po prawej stronie silnika. Czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być i do czego służyć?
Offline
Myślę,że z oryginału to został tylko zbiornik i plastiki boczne... Silnik jest nieźle przekombinowany. Widać suche sprzęgło coś na wzór Ducatesa i chyba to jest łańcuch/pasek rozrządu wyrzucony z wewnatrz na bok silnika. Zdrowo pomotane....
Offline
Dzisiaj spotkalem ludzi, którzy robią te motocykle zaczepili mnie na stacji, jak tankowalem
Chcieli odkupić ode mnie mojego Zephyrka
Spodobał im sie, ale nie na sprzedaż powiedzieli, że mogą go zcustomowac
Ich stronka www.custombikepoland.pl
Zerknijcie w galerię
Offline
Chyba masz rację JONy, to może być przeniesienia napędu rozrządu. Tylko po jaką cholere ktoś się w to bawił? I to suche sprzęgło - jakby bez tego silnik Zephyra i tak nie dawał po uszach
Offline
Opcję kompresora też rozważałem ale nie widać żadnego kanału którym ciśnienie może dostawać się do cylindrów. Masz rację Damianie że najprostsze środki są najlepsze - wysłałem do nich maila i zobaczymy co odpiszą.
Offline
Dupke zepsuli,felgi paskudne. Ustrojsto ma służyć penie do tego by sìę kręciło. Zostawili kupę orginalnych brzydkich śrub i mocowań. Tylko projekt lakieru git, reszta to Polska Wiocha.Pałasz, trzeba było im zwrucić uwage, że Zefir to nie Gsxr1100, tylko klasyk. Nie czują czaczy.
Oginalne kable zapłonowe, śruby przy silniku,pod zbiornikiem jakieś kabelki.Z przodu jedna tarcza,brak lusterk,kupa chromowanych bzdetów.Stopka na jakiś płytkach..ehh. Cienko...
Ostatnio edytowany przez speedward (2014-04-26 19:05:50)
Offline
jeśli chodzi o moją opinię to najbardziej rzuca się w oczy to zadarte dupsko - wg mnie zdecydowanie za wysoko...
i ta lampa z przodu też nieciekawa...nie pasuje za bardzo... reszta ok - co nie oznacza, że swojego bym tak zrobił
Offline
speedward napisał:
Zefir to nie Gsxr1100, tylko klasyk.
eee no GIXsiur toż to już jest klasyk w czystej postaci... już jakiś czas takiego szukam
Offline
Retro ścigacz to nie klasyk. Chyba że klasyk wśród ścigaczy.Moj sąsiad miał takiego,i klasyczne to było to że ma dwa koła,silnik na benzyne i manualną skrzynie biegów. Ogólnie to bestia ktora była zaciężka by dogonić 600 na torze czy zakrętach.Ogólnie mistrz prostej od świateł do świateł. Ogólnie duże paskudne bydle, niemający startu do pięknego Zefira.
Offline
Jesteśmy zgodni co do dupki - zbyt zadarta ale reszta robi pozytywne wrażenie. Paweł nie czepiaj się szczegółów A co do GSXR 1100 to zgodzę się z Robertem, chyba każdy w młodości wlepiał oczy w TV się jak Vanilla Ice poganiał tym żółtym potworem
Offline
A propos Miłości w rytmie rap, to oglądałem to już w tym roku z trzy razy
Offline
Otrzymałem odpowiedź od Custom Bike Poland odnośnie tego czegoś wystającego z boku silnika. Myślę że odpowiedź zaskoczy Was równi mocno jak mnie. Uwaga:
"Kompletny wstępnie zmontowany układ zapłonowy (polerowane aluminium), w tym wszystkie niezbędne okucia, kompleksowa instrukcja montażu. (Czas instalacji to ok. 0,5 godziny)." Ów zestaw został wyceniony na jakieś 3000 zł a czy to dużo czy mało za układ zapłonowy pozostawiam Waszej ocenie. Bardziej mnie zainteresowała dalsza część otrzymanego maila czyli "posiadamy również kompresor ale tu już trzeba wymieniać uszczelki wał itd." Niestety nie przedstawili kwoty za to cudeńko ale takie coś już by mi się w Zephyrku marzyło A 1100 to w ogóle dupę by z siodła urywał bo w końcu nie ma lepszej metody na dużą moc jak duża pojemność, no chyba że ... jeszcze większa pojemność
Offline
No też własnie ta kobieta mi mówiła o kompresorze
ale 3tys za moduł zapłonowy...troszkę dołożę i mam drugie moto
jak kiedyś bede tam przejeżdzał, to zajadę i obadam temat
chcieli usilnie odkupic ode mnie Zepha... kusi mnie, żeby zadać im pytanie: "ile za niego oferujecie?"
Offline