Bo przy przebudowie motocykla strasznie szpeci ta duża pucha
Offline
jakiś rok temu miałem miałem plan by zrobić z sondy (zrobilem )czujnik do ustawiania składu mieszanki,plan był taki by podłączyć do wydechu analizator spalin włożyć sonde i zobaczyć jakie będę wskazania na mierniku na podstawie odczytu z analizatora i regulować moto z braku czasu leży i czka na lepsze dni co za tym idzie można by było spróbować wstawić stróżki zmieniać dysze i i może tym sposobem by się udało latać na stożkach
Offline
A na kolor świecy i pracę silnika nie łaska ustawiać mieszanki??
Stożków na wolnych nie poczujesz. Dopiero jak dasz mu więcej gazu na biegu to poczujesz. Jachoo o tym pisał. Ja przeżyłem.
Lekki offtop wyszedł.
Offline
OK. jak zrobiłeś wejście na każdy cylinder?
A nie prościej świeca colortune?
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2015-01-14 21:11:49)
Offline
nie wiem do kogo piszesz jeżeli do mnie to napisałem że miałem plan zrobiłem ale nie testowałem, wiem ze w przypadku zephyra na seryjnym wydechu nie ma opcji spr każdego cyl osobno w przypadku innych moto gdy wydechy są odkręcane jest opcja
Offline
Pisałem do Ciebie a propos regulacji za pomocą sondy. Chciałbym to zobaczyć po prostu, bo ja analogowy jestem mocno.
Wracając do gaźników. Warto je zakładać po zalaniu paliwem. W 550 zaworki iglicowe świrowały jak były składane i zakładane na sucho.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-03-14 11:12:27)
Offline
Ja nie próbowałem nic zmieniać z dolotem. Ale wydaje mi się, że po zamontowaniu stożków, nie jest problemem zmiana składu mieszanki, ale zmiana w działaniu przepustnic podciśnieniowych.
Przepustnice podciśnieniowe są podnoszone przez ciśnienie (ujemne) jakie panuje w gardzieli za przepustnicą mechaniczną od strony airboxa.
Od dołu w przepustnicy podciśnieniowej jest otwór i kanał prowadzący do komory nad membraną. Jeśli "uwolnimy" dolot, podciśnienie nad membraną spada i przepustnice przestają poprawnie pracować.
Montaż stożków a potem dławienie ich jest bez sensu. Ponadto airbox oprócz nadania odpowiedniego oporu dla powietrza jest czymś w rodzaju "akumulatora" który magazynuje i wyrównuje podciśnienie.
Co prawda nigdzie tego nie przeczytałem, tylko sam wymyśliłem, ale myślę, że wiele się z prawdą nie mijam
Ostatnio edytowany przez dobrzan (2015-01-15 10:04:44)
Offline
Jest mnóstwo fotek z zephyrem 750 na stożkach, tylko pytanie jak to zrobili i jak im to chodzi....
http://badwinners.com/#p56
Offline
Fotek i owszem jest mnóstwo tylko jak się dobrze przypatrzysz to widać że mają pozakładane akcesoryjne gaźniki mechaniczne, które istnienie airboxa mają w głębokim poważaniu. Te które mają seryjny gaźnik z bezpośrednio wszczepionym stożkiem to najprawdopodobniej tylko eksponat nienadający się do jazdy (chociaż i takim jeździć da się bo wiem z własnego doświadczenia, ale taka jazda nie sprawia żadnej przyjemności tylko mega wkurwienie). Jeśli chodzi o internetowe rewelacje to tylko nagrany filmik Zephyra na ori gaźnikach ze stożkami, który podczas jazdy żwawo wkręca się na obroty i równo przyspiesza do czerwonego pola byłby dla mnie argumentem nad którym mógłbym się zastanowić. W fotografie nie uwierzę.
Dobrzan trafiłeś niemal w samo sedno sprawy.
Offline
Jachoo ma rację w 100 %
Offline
@dobrzan, czy mogę wykorzystać Twoje zdjęcia do opisu czyszczenia gaźników na blogu swoim (jak tam opiszę to oczywiście kopia też trafi tutaj jako tutorial)??
Jak czyściłem swoje to jakoś za fotki się nie brałem za bardzo
Ostatnio edytowany przez piodabro (2015-01-19 22:12:17)
Offline
Wertując strony w sieci natrafiłem na takie oto miejsce
http://www.streetmonsters.net/forum/vie … &start=255
Czy któryś z szanownych forumowiczów zna może francuski i oczywiście chodzi mi o znajomość języka a nie uciechy cielesne . Chciałbym się dowiedzieć co delikwent pokombinował z tym Zephyrem. Widzę że ma zamontowany K-tric ale czy opisuje jak to zrobił i czy dało mu to jakieś wymierne korzyści? Dokumentację przebudowy przeprowadził dość skrupulatnie więc może jest w opisie zawarty klucz do zastosowania przeróbki dolotu?
Offline