Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


#1 2015-02-07 18:42:36

 5eba

Złoty Zlotowicz                          Administrator

Skąd: Grajewo/Podlasie
Zarejestrowany: 2010-11-11
Posty: 1717
Punktów :   
Motocykl: 1100 '93

1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

jak wiekszosc wie moj tysiaczek jest mocno chory. objawy: vmax 140 i ogromne problemy przy odpalaniu na zimnym, ostatnio znow poszlo paliwo na glebe.
mialem dzis rano telefon od machaniora, ze kompletnie nie ma sprezania czyli zawory leza. na jednym garze mial wartosc 3 na kolejnym niecale 7, gdzie wartosc serwisowa to 9.1. mialem wiecej informacji o ssacych i wylotowych, ale co tu bede sie rozpisywac.
po glebszej analizie wyszlo, ze zawory i gniazda sa powypalane, wrecz powbijane. szykuje sie, szlifowanie glowicy, gniazd zaworowych i podszlifowanie zaworkow. ewentualnie kupie nowe, czekam na wymontowanie ich zobaczymy w jakim sa stanie. dodam, ze szklaneczki pracuja ok. rozrzad w normie, naciag lancuszeka nawet bardzo ok. ogolnie silnik jest w bardzo dobrej kondycji tylko te zawory dostaly po dupie. teoria spiskowa majstra to niemiec jak to niemiec co mogl to zrobil, ale gdy juz w gre wchodzi wieksze rozbieranie silnika to woli juz pogonic, a to blad bo troche czasu, ciepliwosci, niestety kasiorki i motorek bedzie dalej cieszyc sie zyciem, a ja wraz z nim.
relacji c.d.n. (beda fotki)


Zephyr 4ever

Offline

 

#2 2015-02-09 15:04:26

 PalaszD

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

1040198
Call me!
Skąd: Września
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 6446
Punktów :   40 
Motocykl: ZR1100, GTR1400, Ogar200
WWW

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

Seba - jak był we Wrześni, to kompresja była 11 na każdym z 4 cylindrów...
gdybyś miał tylko 3, to za Tobą podczas jazdy byłaby chmura dymu, a olej z silnika znikałby szybciej niż paliwo ze zbiornika...
Pomiar kompresji powinien zrobić z 2 albo nawet 3 razy - dla pewności.
Rozumiem, że zdjętą już masz pokrywę zaworową?


Kawasaki Zephyr - jedyny słuszny

Offline

 

#3 2015-02-09 18:49:13

 5eba

Złoty Zlotowicz                          Administrator

Skąd: Grajewo/Podlasie
Zarejestrowany: 2010-11-11
Posty: 1717
Punktów :   
Motocykl: 1100 '93

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

mimo, ze nie dzialal mi predkosciomierz i siedzialem pierwszy raz na 1100, wiem na 100%, ze wracajac z Wrzesni tej mocy nie bylo. brakowalo mi tego juz w momentach kiedy chcialem na chwilke Cie zostawic mysle, ze strasznie zawory byly rozregulowane, na 99% podpieraly sie. zrobilem tak 3kkm i byc moze przez to powypalaly sie. jesli zle przykladal manometr to od razu wyrzucalo bokiem cisnienie. na jednym wynik 3 pokazal sie 2x, w innym 7. tak pokrywa juz zdjeta, nie wiem na jakim etapie jest bo jestem w delegacji. z tego co mi mowil to dla pewnosci sprawdzal jeszcze szczelnosc przy domknietych zaworach z nafta - wyrzucalo.
podjade do niego w czwartek zobacze co i jak.


Zephyr 4ever

Offline

 

#4 2015-02-11 00:59:52

 5eba

Złoty Zlotowicz                          Administrator

Skąd: Grajewo/Podlasie
Zarejestrowany: 2010-11-11
Posty: 1717
Punktów :   
Motocykl: 1100 '93

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

wg manuala luzy zaworow w 1100 to: IN: 0,10-0,19 (plytka fabryczna 2.70), EX: 0,15-0,24 (plytka fabryczna 2.80)
po szlifowaniu gniazd okaze sie jakie sa luzy. jak to w kawie zmniejszyly sie wiec moze bedzie akurat. najgorzej mnie teraz boli komplet uszczelek ponad 500 zl w larssonie


Zephyr 4ever

Offline

 

#5 2015-02-11 06:28:39

 PalaszD

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

1040198
Call me!
Skąd: Września
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 6446
Punktów :   40 
Motocykl: ZR1100, GTR1400, Ogar200
WWW

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

A pytaj jeszcze o ceny oryginałów w serwisie Kawasaki. I z autopsji doradzę, że jeśli cena mocno nie będzie odbiegać,  to bierz oryginał...


Kawasaki Zephyr - jedyny słuszny

Offline

 

#6 2015-02-11 07:16:16

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

Uch szykuje się konkretny remont, Damian ma racje weź uszczelki oryginalne zwłaszcza pod cylindry i głowice.


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#7 2015-02-11 21:56:15

 5eba

Złoty Zlotowicz                          Administrator

Skąd: Grajewo/Podlasie
Zarejestrowany: 2010-11-11
Posty: 1717
Punktów :   
Motocykl: 1100 '93

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

uszczelki:
-cylinder - 86zl oryg
-glowica - 245zl oryg
-pokrywa zaworow - 112zl oryg
-pod zawory powietrza - 33zl oryg
-impulsator - 16zl oryg
-pod sruby pokrywy - 75zl (8szt. athea)

razem: 567zl czyli biore oryginalne, dzieki za podpowiedz

cos pominalem, a warto wymienic?

zastanawiam sie jeszcze nad o-ringami do kroccow bo nowki funkle mam na silikony zalozone ;/ oryg kosztuja 160zl za 4szt O_o
mozna uzyc zwyklych ze sklepu motoryzacyjnego czy sa to jakies wysokotemperaturowe, twardosc?


Zephyr 4ever

Offline

 

#8 2015-02-11 23:03:40

 PalaszD

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

1040198
Call me!
Skąd: Września
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 6446
Punktów :   40 
Motocykl: ZR1100, GTR1400, Ogar200
WWW

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

Bierz oryginalne uszczelki - oprócz pokrywy zaworwej, to reszta pożyje do końca świata
Nic nie pominąłeś.
Te od króćców dobierzesz w sklepie z uszczelkami za kilka złotych -tu lepiej oszczędzić. One nie mają styku z benzyną, bo wchodzą w specjalny rowek w króćcu.


Kawasaki Zephyr - jedyny słuszny

Offline

 

#9 2015-02-13 10:25:44

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

I jak tam znasz jakieś szczegóły ??


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#10 2015-02-15 10:36:22

 5eba

Złoty Zlotowicz                          Administrator

Skąd: Grajewo/Podlasie
Zarejestrowany: 2010-11-11
Posty: 1717
Punktów :   
Motocykl: 1100 '93

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

tak, w poniedzialek glowica i zawory jada do regeneracji. generalnie nie wygladaja za ciekawie.
nie wiecie czy uszczelka pod cylindrami jest jednorazowa? jutro pewnie sciagnie zeby obejrzec pierscienie.
oto fotki: https://plus.google.com/photos/10039379 … mpf4z5uMcg

jak mowicie kupic szklany filtr paliwa czy wyrzucic w ogole bo ten moj na zdjeciu to jakas kpina.
zaraz poszukam w katalogu okraglych uszczelek pod kolektory, z tego co wiem to tez sa jednorazowe.

uszczelki wyniosa mnie 600zl.. kocham ten motocykl


Zephyr 4ever

Offline

 

#11 2015-02-15 10:43:49

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

Z tego co mi wiadomo uszczelka pod cylindrami tez jest jednorazowa.

Z ze tak zapytam jaki jest koszt regeneracji głowicy??


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#12 2015-02-15 10:56:20

 5eba

Złoty Zlotowicz                          Administrator

Skąd: Grajewo/Podlasie
Zarejestrowany: 2010-11-11
Posty: 1717
Punktów :   
Motocykl: 1100 '93

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

szlifuje tylko gniazda i zawory. sama glowica ok bo sprawdzil. mowil, ze cos kolo 120-150zl. dam znaka dokladnie po operacji.


Zephyr 4ever

Offline

 

#13 2015-02-15 11:00:55

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

A uszczelniacze zaworowe też wymieniasz??


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#14 2015-02-15 11:15:32

 5eba

Złoty Zlotowicz                          Administrator

Skąd: Grajewo/Podlasie
Zarejestrowany: 2010-11-11
Posty: 1717
Punktów :   
Motocykl: 1100 '93

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

nie zastanawialem sie nad tym. koszt za komplet oryginalow nie cale 300zl chyba sobie daruje.
jakies wskazowki i doswiadczenia z autopsji? ich stan sprawdza sie tylko wizualnie?

edit// z kolei w larssonie 11zl szt czyli 88zl komplet, zastanowie sie.
edit// uszczelka kolektora (athea) 4,30zl x4 trzeba wziac
edit// ponawiam pytanie odnosnie filtra paliwa, wstawiac czy olac? czy w kraniku jest przynajmniej jakas siateczka?


Zephyr 4ever

Offline

 

#15 2015-02-15 11:58:45

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2643
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: 1100 - brak mocy, problemy z odpalaniem

Weź uszczelniacze. Dla spokojnego sumienia. Jak robić to kompleksowo.


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.swtor.pun.pl www.pwf-online.pun.pl www.konskie.pun.pl www.osm.pun.pl www.4girls.pun.pl