Aż się miło patrzy jak 11 dostaje taką odnowę biologiczną
Offline
Trzeba było kupić szachy....Albo nowe moto. Najlepiej Huonde CBtysioncsto.
Offline
uszczelki juz skompletowane.
luzy sprawdzone, niestety wszystkie do roboty. nie bede pchac sie w zamienniki, przyszlifuje na magnesowce. przy montazu strona szlifowana bedzie od strony szklanki. mysle, ze w najblizsza sobote wszystko powinno byc gotowe do skladania.
Offline
plytki przyszlifowane, sprawdzone mikrometrem. luzy sprawdzone, wartosci serwisowe. koszt szlifowania 75zl za 8szt. maszyne odbieram dopiero w przyszlym tygodniu bo mechanior mocno zajety. przebieram juz nozkami..
Offline
Naprawdę świetna wiadomość, oststnie dni oczekiwania są najgorsze.
Offline
dzis odebralem moto.
jest poprawa w wolnych obrotach, ale najwieksza roznica jest w mocy. moto zrobilo sie mega zrywne, przy probie predkosci zamknal 180 i nie odkrecalem dalej. moze innym razem jak go deczko rozjezdze.
niestety problem z opalaniem na zimnym po czesci zostal, ale jest znaczna poprawa. odpala od strzala zlapie obroty, ale gasnie. tak 2-3 razy kombinacji z ssaniem, kilkadziesiat sekund pochodzi, zwalniam i ladnie cyka. powtorze, ze na cieplym odpala idealnie od strzala i rowniutko pracuje. na jesien znow go stawiam u mechaniora. powiedzial, ze przyczyna moga byc gazniki. byly problemy z ich synchronizacja, ale udalo sie. zapomnialem wziac od niego filmik z synchro, ale wrzuce za jakis czas. nie mialem czasu na dluzsza gawende, ale wspomnial o przepustnicach, lewym powietrzu i ogolnie gaziory nie imponuja kondycja. na dzien dzisiejszy jestem bardzo zadowolony i na zlocik zajade spokojnie koszt za robote 500, czesci+robota 1500.
Offline
Nie odkręcaj mu aż tak na początku, niech się "dotrze" zregenerowana głowica. Może jakieś drobne ustawienie maszyny albo wymiana jakiś drobnych podzespołów pomoże z odpalaniem na zimnym.
Offline
wiem, ale test musial byc bo nie wiedzialem czy placic mechaniorowi. kolejne km'y nakrece spokojnie
fajna zmiana jest po zalozeniu linki zamykajacej, obroty ksiazkowo spadaja do wolnych. teraz tylko czekac na pogode, ale ta nie zapowiada sie za dobrze w tym tygodniu.
Offline
Czyli już odebraleś ciekawe, co to może być z tym ssaniem... Jak Pudelski napisał - zrób z 1000km bez ostrej przegazówy zeby głowica się właściwie dotarła zobaczymy na zlocie jak się miewa
Offline
wczoraj probowalem odpalic maszyne i niestety nie ma jednak zadnej poprawy. odpalam zlapie obroty i gasnie, jest zle. dzis nie katowalem go jak wczoraj tylko zrobilem test na powietrze. przy odpalaniu zaslonilem czesc dolotu powietrza przy filtrze i .... odpalil od strzala i trzymal obroty. wniosek z tego taki, ze gazniki dostaly bogatsza mieszanke i pali normalnie. domyslam sie, ze przyczyna jest lewe powietrze. przypomnialo mi sie jak mechanior wspomnial, ze sprawdzil jeden gaznik i nie trzymala idealnie przepustnica. moze za duze luzy juz ma wyrobily sie czy cos.
zastanawiam sie nad tym czy nie zamontowac innych gaznikow od 1100 i sprawdzic to. moze ma ktos na sprzedaz i pozyczy forumowiczowi do testu? regeneracja gaznika to chyba gruby temat, tulejowanie itd.
moze jakies sugestie co jeszcze sprawdzic?
ciekawostka: nowy oryginalny gazior kosztuje tylko 9200zl x4 = 36800zl O_o'
Offline
Weź je na początek wyciąg i sprawdź czy wszystkie bebechy w nich są sprawne(mowa o membranach itp). sprawdz jeszcze czy króćce pomiędzy airboksem i gaźnikami zapewniają szczelność . Robiłeś głowice więc może wystarczy teraz tylko odpowiednio ustawić powietrze i je zsynchronizować. Reasumując ja bym nie kupował narazie nowych gaźników wyjmij je porób dokładne zdjęcia pomożemy Ci dojść z nimi do ładu.
Moja żona żartobliwie kazała napisać żebyś nie kupował 4 nowych gaźników za 38 tys tylko 4 uzywane zephyry wyjdzie taniej i napewno coś z tego się złoży.
Offline