Obecnie też mi dmucha na biało. Uszczelka pod głowicą - płyn spala
Z kolei zjawisko wycia w gaźniki o którym wspomina Seba mam po zrobieniu zaworów i synchronizacji. Tylko i włącznie jak zimny. Zapala na strzał.
Ostatnio edytowany przez rafi068 (2017-10-18 20:43:05)
Offline
5eba napisał:
Jeśli nadmiernie kopci na zimnym przy odpalaniu to możliwe, że za bogata mieszanka? Ogólnie dźwiękowo została pralka, słychać jakby ryk z gaźników. Wcześniej tego nie było na brudnych i rozregulowanych gaziorach. Możliwe, że aktualna praca jest ta właściwą?
W taką pogodę jak teraz może dymić przy rozgrzewaniu, para wodna, norma.
Jak otworzysz całkiem przepustnicę tez normalne że będzie dochodził niski dźwięk z okolicy gaźników.
Offline
Może rzeczywiście szukam dziury w całym. Podsumowując zażegnałem problem odpalania na zimnym i braku mocy, winne gaźniki. Udało mi się deczko podregulować obroty pilotami, aktualnie są na ok. 2,5 obrotu. Nie szarpie przy ruszaniu, dobrze schodzi z obrotów i ładnie trzyma 1100-1200.
Offline