Witam,
Jest diagnoza ... pęknięte pierścienie na dwóch cylindrach ..., czyli wyrok
Do tego luz na panewkach oraz rozciągnięty łańcuch przeniesienia napędu z wału na skrzynie - na tym można by jeszcze pojeździć
Tak czy inaczej koszt pierścieni to jakieś 300 zł na cylinder ... naprawa totalnie nie opłacalna.
A może wiecie czy pierścienie nie pasują od jakiego innego motocykla lub czy mozna zdobyć jakieś tańsze?
Pozdrawiam
Offline
GPZ 550. Albo cylindry i tłoki z innego zr 550
Offline
Zazwyczaj kiedy naprawiasz dół to po czasie puszcza góra i odwrotnie. Mam na myśli układ korbowo-tłokowy jako dół i głowica jako góra. Przynajmniej w samochodziarstwie tak się dzieje. Kapitalny remont silnika przewyższy na pewno zakup innej maszyny. Jeśli uda się zdobyć motocykl bez prawa rejestracji lub zdekompletowany ale z silnikiem za dobre pieniadze, to przeszczep jest dobrym rozwiązaniem.
Offline