Użytkownik
Mój niedawno kupiony zephyr 1100 z 94r. zaraz po zakupie odpalał i jeździł bezproblemowo.Teraz motocykl nie chce odpalać,ale kręci.Kilka razy udało mi się go odpalić ale przejechałem się nim i miałem wrażenie że nie pali na wszystkie cylindry.Raz palił na 2 garki raz 3 troche łapał.Motocykl absolutnie nie nadaje się do jazdy.Nie wiem czy to wina świec(nie były dawno wymieniane),czy też dopływu paliwa,nie mam pojęcia.
Offline
czy po jego kupnie przegladal go jakis mechanik,?przydaly by sie nowe swiece, czyszczenie i regulacja gaznikow to jest podstawa do bezawaryjnej jazdy dopuki niepoznasz sprzetu
Offline
Użytkownik
Sprawa załatwiona,maszyna gwizda;D
Ostatnio edytowany przez vialpandos (2010-07-07 20:47:53)
Offline
Użytkownik
Winą były zapchane gaźniki a mianowicie dysze,po wyczyszczeniu przez mechanika pali na dotyk.
Offline
Pewnie jakieś paliwo brudne było albo filtr powietrza , pomyśl o założeniu filterka .
Offline
Użytkownik
Problem się powtarza,motor nie pali na jeden garnek.Czy winą może być zacinający się pływak.Ah te Keihiny....;/
Czemu nie ma zephyrków na wtrysku;(
Offline
Nie jesteś sam . Zanabyłem nowego sprzęta , w sensie kolejnego , przyjechałem nim do domu a na drugi dzień go odpalam i ... chodził 2 może 3 sekundy i zgasł . Paliwo pociekło po garze ( w tym egzemplarzu mam 2 ) i koniec . Damy radę .
Offline
ja bym jeszcze dodatkowo wymienil kable i założył dodatkowo filtr paliwa.
Offline
Użytkownik
Nie obędzie się bez rozbierania gaźników:/
Nigdy tego nie robiłem,nie chciałbym czegoś po prostu spaprać.
Offline
tez mialem taki problem z paleniem raz palil na wszystkie a za chwile na 3-2 a w koncu gasl, wymienilem swiece na irydowe, bo ngk padaly co chwile, wyczyscilem gazniki, w tym iglice przy plywakach bo sie zacinaly no i wlozylem filtr paliwa a wczesniej wyczyscilem zbiornik, teraz jest wszystko ok i nie mam zadnych problemow, sproboj z innymi swiecami, a jak nie pomoze, to wymien przewody wysokiego napiecia, pozdrawiam
Offline
Użytkownik
Sądze że to raczej a właściwie na pewno coś z układem paliwowym bo nawet gdy motocykl stoi w garażu to z gaźników zlatuje paliwo.Ciągle kap-kap i mokra podłoga.
Offline