Zdjęcie Db kilerów podnosi spalanie.
Ja wiem dlaczego. Miałem takiego jednego Z750 i tam miałem wydech bez kilera.
Proste - więcej gazujesz i potem hamujesz żeby usłyszeć wycie. Ot cała tajemnica.
Teraz Kamel78 ma zabawę
Offline
THX Cpt Obvious
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2017-05-28 22:30:59)
Offline
Mały turysta się rodzi. Szyba Barracuda daje radę. Tzn dalej wokół głowy szum, ale mniejszy opór na klatę. Spalanie ok 6-6,5/100. Widać na górnym zdjęciu gumę maskującą. Już mi Jachoo nie pociśnie, że kable widać pod owiewko. Jest to rozwiązanie tymczasowe, więc wieczne. Stelaże są prototypem. Jeżeli wytrzymają Łebę i Bieszczady tydzień później to na tej podstawie zostaną wykonane nowe. Już po ludzku.
Offline
I tak ci pocisnę bo zamiast gumy powinna być tam zmodyfikowana włóknem i żywicą owiewka
A tak poza tym to nawet z kuframi mi sie podoba. Mają fajny kształt i na tej wysokości dobrze się zgrywają z linią motocykla. Jaki to model i ile kosztują?
Offline
Sakwy? Givi. Ale modelu nie pamiętam. Chyba: GIVI EA101B SAKWY BOCZNE POSZERZANE 25/30 L są najbardziej zbliżone. Koszt ok 400 zł.
Szkoda mi owiewki na papranie jej żywicą. Na razie zostaje tak jak jest.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2017-06-05 10:50:32)
Offline
A po co wysuwać? Zostają jak są. W JapCrapie też tak mam.
Offline
Bede miał chwile, to podrzuce zdjęcia gpz z kuframi. U mnie są schowane do tego stopnia, że stojąc za motocyklem, lekko z boku już ich nie widzać.
Bezpieczeństwo.
Offline
Mówisz, że jakbym wysunął kierunki to ostatnio by mnie z drogi nie zepchnęli....?
Gupi ja. Było je dać szerzej....
Offline
Hey hey tutaj nie miałem na myśli Twojego wypadku, żeby była jasność. Jedynie myśl dlaczego wiara wywala kierunki na zewnątrz jak sa kufry. (co innego kiedy się nie mieszczą)
Offline
Yama kufry rzeczywiscie ładnie leża na dupci ja zamowilem sakwy do zephyra takie klasyczne ale najlepsze jest to ze maja je wyslac dopiero 9 tego i sie wkór...em ale moze wywiaza sie z obietnicy po moich prośbach bo maja opóźnienie ale jak co mam moje stare
Offline
Yama patrzę, patrzę i się napatrzeć nie mogę naprawdę kawał dobrej roboty z tym motongiem!! A i z tymi sakwami wygląda zajbiaszczo
Offline
PalaszD napisał:
Yama patrzę, patrzę i się napatrzeć nie mogę naprawdę kawał dobrej roboty z tym motongiem!! A i z tymi sakwami wygląda zajbiaszczo
Nie podlizuj się. Masz te jazde próbno. Nawet Ci DB-killery wykrece. Sakw nie będzie. Lecę na Łebę na letko
Offline
a nie lepiej je wziąć i od razu przetestować? Ja biorę moje mega wielkie kufry
Offline
OK. Pierwsze koty za płoty. Turystyczna jazda - max 140 - spalanie jak w Zephie Borknagara 5.5/100. Chociaż był moment, że Reksio łyknął mniej jak ZR 750. Jazda mniej turystyczna/zabawowa, bez db-killerów 6-6,5/100. Powrót A1 i stała 180 km/h 7.5/100.
Zaczyna odrzucać przeszczepy - mocowanie tumnik-korektor do poprawek, stelaże do poskręcania na samokontrach. Tablica do pogięcia wyżej - koło na pracach pod Częstochową zgięło wspornik tablicy. Chyba że ktoś/coś do mnie dowaliło a nie poczułem.
Offline