Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


#16 2016-03-23 22:17:40

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: 3 gary

Wiesz co na tym filmie na pewno nie chodzi jak powinien, wiem że chęć jazdy jest duża ale remont potrwa pewnie z 2 tygodnie, ja bym zaczekał aż wszystkie userki zostaną wyeliminowane i nie ryzykowałbym uszkodzenia korby.


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#17 2016-03-24 08:41:30

 Pająk

Użytkownik

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2013-03-13
Posty: 149
Punktów :   
Motocykl: Różne
WWW

Re: 3 gary

tina napisał:

ten zmierzyl podcisnienie na zimnym garze (kompresja ??), powiedzial , ze jest za slabe wiec zeby cos powiedziec trzeba rozebarc silnik> 1.000 UP,

ale zanim go oddam zrbie tak jak kwaq prawi.

Powinien mierzyć kompresje na gorącym silniku, na wszystkich garach. Robił próbę olejową? Podał wynik?

Offline

 

#18 2016-03-24 10:42:53

 kwaq

Użytkownik

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2014-07-25
Posty: 96
Punktów :   
Motocykl: zr550

Re: 3 gary

No właśnie, podał Ci wyniki tych pomiarów?  Skoro sprawdził na zimnym i coś bylo nie tak to powinien rozgrzać silnik i pomierzyc jeszcze raz.

Offline

 

#19 2016-03-24 12:52:37

tina

Zlotowicz

Skąd: Wejherowo
Zarejestrowany: 2015-12-26
Posty: 528
Punktów :   
Motocykl: ZR750, CBR600RR

Re: 3 gary

10 km do warsztatu jechalem, wiec pomiar robil na cieplym silniku. Wyniku nie podal, ale powiedzial, ze podcisnienie jest za niskie (praktycznie jego brak). Jutro odstawiam kawe do normalnego kolesia, powiedzial , ze zmierzy kompresje , zdejmie glowice i powie co sie dzieje.

Offline

 

#20 2016-03-24 17:02:00

 kwaq

Użytkownik

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2014-07-25
Posty: 96
Punktów :   
Motocykl: zr550

Re: 3 gary

Jak pomierzy to zapytaj ile tam masz. Dla porównania mój przed regulacją luzów zaworowych miał 7-8bara na każdym cylindrze a po ma około 10 na każdym. Przy czym pomiary robiłem na zimnym silniku i akumulator ledwie kręcił.

Offline

 

#21 2016-03-24 17:52:14

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: 3 gary

Co to qwa jest podciśnienie????? O którym mówicie. JA wiem co to jest ciśnienie sprężenia. A jeżeli się wypowiada o stanie ciśnienia na podstawie podciśnień z gaźników to go kopnij w dupe


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#22 2016-03-24 20:21:00

tina

Zlotowicz

Skąd: Wejherowo
Zarejestrowany: 2015-12-26
Posty: 528
Punktów :   
Motocykl: ZR750, CBR600RR

Re: 3 gary

h.g.w. to byl jakis czubek....odstawiam jutro moto do innego kolesia, dam Wam znac co jest jak ogarnie temat. Koles powiedzial, ze sprawdzi kompresje, zdejmie glowice i powie mi co jest grane.

Offline

 

#23 2016-03-24 20:28:30

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: 3 gary

Dobre posunięcie


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#24 2016-03-24 21:19:47

 kwaq

Użytkownik

Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2014-07-25
Posty: 96
Punktów :   
Motocykl: zr550

Re: 3 gary

Yamamoto napisał:

Co to qwa jest podciśnienie????? O którym mówicie. JA wiem co to jest ciśnienie sprężenia. A jeżeli się wypowiada o stanie ciśnienia na podstawie podciśnień z gaźników to go kopnij w dupe

tina napisał:

h.g.w. to byl jakis czubek...

Uznałem, że tina pomylił pojęcia i miał na myśli to, że ten mechanik mierzył kompresję. To co on w takim razie mierzył?

Offline

 

#25 2016-03-24 22:02:17

 szparag86

Użytkownik

Skąd: Września
Zarejestrowany: 2015-07-25
Posty: 540
Punktów :   
Motocykl: xj600 94r

Re: 3 gary

Jak uruchomiłem tego zepha to mierzyłem kompresję miał od 9 do 10 na ciepłym silniku.


„Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)

Offline

 

#26 2016-03-24 22:20:51

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: 3 gary

To może po porostu gaźniki albo lej przez nieszczelność zajebał świecę i nie dopala na 3. Ale to gdybanie, trzeba go rozebrać i zobaczyć co w nim siedzi.


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#27 2016-03-24 23:03:48

crazyduck

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-11-30
Posty: 263
Punktów :   

Re: 3 gary

tina napisał:

10 km do warsztatu jechalem, wiec pomiar robil na cieplym silniku. Wyniku nie podal, ale powiedzial, ze podcisnienie jest za niskie (praktycznie jego brak). Jutro odstawiam kawe do normalnego kolesia, powiedzial , ze zmierzy kompresje , zdejmie glowice i powie co sie dzieje.

na podstawie podciśnienia można stwierdzić jaka  mieszanką paliwa(odczyt wakuometry,) , niskie ubogo ,wysokie bogato...  co do stanu układu korbowego tłokowego mam na myśli górę ,do diagnozy nie trzeba ściągać głowicy by sprawdzić szczelność zaworów pierścieni czy uszczelki pod głowica i robić koszty ...

Offline

 

#28 2016-03-25 08:45:33

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: 3 gary

Na podstawie podciśnienia sprawdzisz skład mieszanki??? Nie widzę tego jedynie co sprawdzisz to zsynchronizowanie gaźników, Skład mieszanki możesz sprawdzić tylko poprzez świece diagnostyczną lub jak masz trochę więcej wprawy mozesz to stwierdzić na słuch podczas kręcenia pilotami. Do diagnozy nie trzeba zdzierać głowicy ale kolega musi zmienić oringi, wiec poco bawic sie półśrodkami i marnować czas jak i tak go to czeka.


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#29 2016-03-25 14:21:45

tina

Zlotowicz

Skąd: Wejherowo
Zarejestrowany: 2015-12-26
Posty: 528
Punktów :   
Motocykl: ZR750, CBR600RR

Re: 3 gary

tak, uszczelka pod glowica tez jest do wymiany

Offline

 

#30 2016-03-25 16:15:04

crazyduck

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-11-30
Posty: 263
Punktów :   

Re: 3 gary

Pudelski7 napisał:

Na podstawie podciśnienia sprawdzisz skład mieszanki??? Nie widzę tego jedynie co sprawdzisz to zsynchronizowanie gaźników, Skład mieszanki możesz sprawdzić tylko poprzez świece diagnostyczną lub jak masz trochę więcej wprawy mozesz to stwierdzić na słuch podczas kręcenia pilotami. Do diagnozy nie trzeba zdzierać głowicy ale kolega musi zmienić oringi, wiec poco bawic sie półśrodkami i marnować czas jak i tak go to czeka.

nie tylko color tune afr tak że można sprawdzić za pomocą analizatora spalin jak i sonda lambda ,piloty i tak tylko do obrotów biegu jałowego i równej pracy silnika ,no nie doczytałem że uszczelniacze do wymiany

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.saifirani.pun.pl www.wszystkonatelefon.pun.pl www.faniasg.pun.pl www.envoysofsky.pun.pl www.avatar2009.pun.pl