Hej! Od zeszłego sezonu jestem posiadaczem zr 550. Od początki był problem ze schodzeniem z wysokich, ale jakoś się przyzwyczaiłem. Przeczytałem na forum ze czyszczenie i synchro pomoże na mój problem bo jak się okazało jest to dość powszechne. Pare dni temu moto trafiło na warsztat. Zrobione:
Gaźniki ( full serwis razem z wymiana wszystkich możliwych oringow )
Regulacja zaworów ( wymienione płytki i wszystko podocierane )
Wymiana oleju z filtrem
Wymiana filtra paliwa
Wymiana uszczelki pod głowica ( babelkowal w jednym miejscu, głowica na planowanie i nowa uszczelka )
Wyciągnięcie dildo z tlumika
Generalnie sporo rzeczy, problem jest taki ze w dalszym ciągu wolno schodzi z wysokich, powiedziałbym ze nawet wolniej niż przed serwisem. Śrubki od wolnych wykręcone tylko na pół obrotu bo wg serwisowki to głupola już totalnie. Gaźniki czyszczone i sprawdzane 3 razy ( delikatny luz na przepustnicy ) Im niższe ma jałowe tym szybciej schodzi z obrotów ale ludzie 500rpm na jałowym to trochę mało. Mechanik się zawziął i nie odpuszcza i za punkt honoru sobie ustalił żeby temat ogarnąć. Pomóżcie coś. Może ktoś ma gaziory do odsprzedania?
Z góry dzięki i przepraszam za kolejny temat o wolnych obrotach.
Offline
Krtóćce? jaki stan? Nie łapią lewego?
Linki? jaki luz? Czy aby nie napięte jak barani wór?
Sprężanie? Jak duże różnice to może świrować.
Jaki kolor mają świece?
Powitalnia nie boli.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2017-04-20 22:37:39)
Offline
Wszystko sprawdzone. Nawet wymienin linka powracająca od rollgazu. Kompresja niemalże książkowa.
P.s. Dzieeeeeeń doooobryyyy
Ostatnio edytowany przez horus128 (2017-04-20 22:39:09)
Offline
To jaki kolor mają świece?
I czemu serwisówka to głupota? Akurat wszelkie regulacje gaźników przy których brałem udział zaczynały się od usatienia gaźników na fabryczne ustawienia. Jeżeli oringi są szczelne i nie łapie lewego na króćcach to wtedy jest bardzo blisko dobrego rozwiązania.
Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2017-04-20 22:41:06)
Offline
Świece nowe. O kolor dopytam
Chodziło mi o wykręcenie wg serwisowki. Na wykręceniu 2 obroty praktycznie działa jak z tempomatem. Niewyczuwalne schodzenie z obrotów
Ostatnio edytowany przez horus128 (2017-04-20 22:41:28)
Offline
Nie pytaj. Polataj. Min. 50-100 km
Offline
To bym sprawdził jeszcze króćce czy nie ssie lewego powietrza. Przy pracującym silniku siknij zmywaczem na króćce. Jak się podniosą obroty to łapie lewe. Jak nie to szukasz dalej.
Offline
Odezwij się do Wiertła. On jest świeżo po wymianie gaźników. Ze zjebanych na nowawe. Kupione w Rajchu na jebaju. Taniej jak w Polszy. Nie pamiętam jego objawów - a u niego były wytarte przepustnice.
P.S. Powitalnia jest m.in. po to żebym się teraz nie pytał skąd jesteś itd...
Offline
zarabiam na renowacji i serwisowaniu motocykli, podejrzewam jak by każdy mechanik mówił co jak robić to by nie miał roboty i pieniędzy, nie piszę o rzeczach oczywistych jak wymiana klocków hamulcowych czy opon itd, może słabo szukasz
Offline