Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


#1 2022-06-09 15:36:58

Dawiec098

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2022-06-09
Posty: 2
Punktów :   

Podciśnienie gaźników zephyr 750

Część wszystkim.

Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak prawidłowo podłączyć podciśnienia gaźników w zephyrze 750?

Offline

 

#2 2022-06-11 10:29:47

siwy

Użytkownik

Skąd: Chorzów
Zarejestrowany: 2011-02-10
Posty: 152
Punktów :   
Motocykl: ZEPHYR 1100

Re: Podciśnienie gaźników zephyr 750

Musisz chyba doprecyzować z czym masz problem
Na pewno ważne jest by przewody były dobrej jakości nie za długie bo mogą się zaginąć za krótkie zjadą z nypli. Wszystko musi być szczelne.

Offline

 

#3 2022-06-13 06:45:59

 Jachoo

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-12
Posty: 2630
Punktów :   27 
Motocykl: ZR750 Husarya

Re: Podciśnienie gaźników zephyr 750

Zgadzam się z siwym, czyli nie do końca wiemy o co ci chodzi.


__________________________________________________________________________________________

Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? ...
... A potem zacznij to robić.

Offline

 

#4 2022-06-15 20:26:33

Dawiec098

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2022-06-09
Posty: 2
Punktów :   

Re: Podciśnienie gaźników zephyr 750

Posiadam dwa zestawy gaźników do zephyra. W jednym z zestawów 3 nyple są zaślepione a z jednego wychodzi wężyk do kranika.  W drugim zestawie pierwszy gaźnik jest połączony z ostatnim z kolejki dwa środkowe podłączone są z karnikiem za pomocą trójnika "T" (obie listwy pochodzą z Zephyra 750). Zephyr ma problem z wkrecaniem się na oborty i dość wolno z nich schodzi. Zastanawiam się czy rodzaj podłączenia może mieć wyplw na wkręcanie się i schodzenie z obrotów (jest to mój aktualny problem).
Ponadto wszystkie wężyki są nowe, nowy filtr paliwa, nowe piloty, membrany całe , nowe króćce, zrobiona regulacja zaworów, sprawdzona szczelność, odpowietrzenie baku drożne. Dodam jeszcze że początkowo piloty byly wykręcone o 1 i 5/8 obortu i motocykl nie chodził prawidłowo. Obecnie piloty wykręcone o 4 oborty i problem nadal istnieje. Stąd moje pytanie czy może być to kwestia podciśnienia czy pozostaje dalsza regulacja pilotów. Aktualnie w motocyklu zastosowałem wersję z zaślepionym 3 nyplami.

Dziękuję za poświęcony czas i przepraszam za za zbyt ogólne pierwsze pytanie! 😌

Ostatnio edytowany przez Dawiec098 (2022-06-15 20:52:12)

Offline

 

#5 2022-06-20 08:18:51

 Jachoo

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-12
Posty: 2630
Punktów :   27 
Motocykl: ZR750 Husarya

Re: Podciśnienie gaźników zephyr 750

Nie pamiętam na 100% jak to było w oryginalnych gaźnikach bo obecnie mam założone mechaniczne, ale mocno wydaje mi się że 4 wężyki podciśnienia wchodziły finalnie w jeden który to łączył się z kranikiem. Samo podciśnienie nie ma takiego znaczenia na prace silnika jeśli paliwo dostaje się do gaźników, a tym bardziej powolne schodzenie z obrotów nie ma tu nic do rzeczy. Masz ewidentny problem ze złym ustawieniem, co jest dość powszechnym dylematem w tych gaźnikach. Jeśli nie masz sprzętu do regulacji i odpowiedniej wiedzy to oddaj moto do serwisu który potrafi dobrze nastawić gaźniki.


__________________________________________________________________________________________

Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? ...
... A potem zacznij to robić.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.southparkuni36.pun.pl www.tibiabot.pun.pl www.narut0f0rum.pun.pl www.wtm-transport-3.pun.pl www.farmacjacmumk.pun.pl