Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


#16 2011-05-25 22:04:55

 wojt70

Użytkownik

60654302
Zarejestrowany: 2011-05-15
Posty: 518
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550

Re: Wady i zalety pierwsze 150km.

Ssanie beeee....to fakt,przód masakra, ja na razie zalewam 20 W,jak nie pomoże to zmieniam sprężyny.Na 3 tyg.,znikam zobaczymy co uda się zrobić i ile km.Pozdro ,lewa  w bok!

Offline

 

#17 2011-05-26 10:10:41

 Beddie

Użytkownik

1618988
Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2011-04-25
Posty: 157
Punktów :   
Motocykl: ZRX1100R Eddie Lawson Replica

Re: Wady i zalety pierwsze 150km.

Hm, ja ze ssaniem nie mam problemow, jak dam max to fakt, 5 tysiecy lapie, ale moge sobie bez stresu ustawic go na jakies 2-3krpm. Zmienia sie tylko minimalnie jak prostuje lub skrecam kiere ale zwykle nie mam tego problemu, bo on sobie pyrka, ja zamykam garaz, ubieram sie i akurat po tych kilku minutach mozna jechac.


Pzdr
Maciek 'Beddie'
----------------------------
https://www.facebook.com/krakowskie.klasyki

Offline

 

#18 2011-05-26 14:30:52

 mat

Użytkownik

8094999
Skąd: Olsztyn
Zarejestrowany: 2010-12-02
Posty: 65
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550 ' 1997

Re: Wady i zalety pierwsze 150km.

.Bu napisał:

ssanie w moim moto działało tak samo ale jak oddałam mechanikowi to przy okazji przeglądu wziął i mi coś z tym zrobił, nie wiem co ale ssanie działa teraz super i nie ma konieczności ustawiania od razu na 5000 albo wcale tak więc da się ten mankament naprawić

Bu a możesz podpytać się co tam u Ciebie zrobili z tym ssaniem??? 5tys obrotów na zimnym silniku to katowanie silnika serca i uczu...

Offline

 

#19 2011-05-26 17:17:40

krowa

Użytkownik

Skąd: Grodzisk Maz
Zarejestrowany: 2010-03-09
Posty: 230
Punktów :   

Re: Wady i zalety pierwsze 150km.

psjohello napisał:

krowa napisał:

Ja do wad bym zaliczył:
- ssanie (u większości działa zero jedynkowo),

O, tak. To ssanie to jakaś pomyłka, w 750tce też tak jest. W najbliższy weekend zamierzam przerobić ten patent na bardziej sprawny, jak robota się powiedzie, to zamieszczę opis i fotki, bo pomysł w głowie już mam

A jaki to pomysl?


I jak wiecie coś może z tym ssaniem? .Bu? psjohello?

Ostatnio edytowany przez krowa (2011-06-16 20:12:26)

Offline

 

#20 2011-07-16 20:48:45

 wojt70

Użytkownik

60654302
Zarejestrowany: 2011-05-15
Posty: 518
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550

Re: Wady i zalety pierwsze 150km.

Hejka !!! miałem się odezwać trochę wcześniej,ale sezon jest otwarty więc nie ma czasu...a tak na serio nie udało mi się zrobić zaplanowanej trasy ale parę wypadów do 200 km było ...
No i....po pierwsze po jakiś 50 km drętwieje mi lewa noga ,nie bardzo wiem co z tym zrobić  stary już jestem pewnie i tyle,opanowałem ssanie,bez dłubania,podobnie odpalanie ze śrubokręta bo wysypał mi się starter ,na szczęście mam już nowy ,tu mogę polecić krótki śrubokręt krzyżakowy przez prawie miesiąc tak ganiałem i nic się nie zjarało, no i  zmieniłem sprężyny na progresywne od wilbersa,szczegóły w temacie wymiana oleju w lagach ,a i spalanie wskoczyło na 6 litrów a na początku było niewiele ponad 5 he he ,po przejechaniu prawie 2tys.km nie zauważyłem ubytku oleju i wciąż uważam że motor całkiem ładnie przyspiesza na szóstym biegu
  siniaki na łydkach nie wiem kiedy i jak ale mam od momentu zakupu he he

Ostatnio edytowany przez wojt70 (2011-07-16 22:05:12)

Offline

 

#21 2011-07-17 23:35:50

krowa

Użytkownik

Skąd: Grodzisk Maz
Zarejestrowany: 2010-03-09
Posty: 230
Punktów :   

Re: Wady i zalety pierwsze 150km.

albo zła pozycja, albo za mały motocykl . . .

Offline

 

#22 2011-07-18 10:11:27

 .Bu

Użytkownik

3179279
Skąd: Wrocław
Zarejestrowany: 2010-11-20
Posty: 102
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550B

Re: Wady i zalety pierwsze 150km.

ja miałam siniaki przez cały pierwszy tydzień na motocyklu, też znikąd
potem zeszły i już się nie pojawiły

Offline

 

#23 2011-07-18 11:05:09

 wojt70

Użytkownik

60654302
Zarejestrowany: 2011-05-15
Posty: 518
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550

Re: Wady i zalety pierwsze 150km.

no trochę nie wymiarowy jestem heh,spróbuje zamontować siedzenie od 750,ewentualnie przerobić te choć bardzo mi się podoba,motor za mały ?raczej podnóżki trochę za wysoko,ciut za sportowo ,siniaki mi się pojawiają przy okazji remontów czyli wszelkie nietypowe pozycje celem  unieruchomienia kawki,no nie licząc pierwszych kilku dni ,na trasie opieram lewą nogę na osłonie silnika,którą w między czasie mój zephyrek dostał w prezencie,no i co najważniejsze naprawdę lepiej się gania po remoncie przodu,szkoda że nie zmieniłem przy okazji łożysk główki ramy,teraz zawias z tyłu i oponka ,pozdro

Offline

 

#24 2011-12-04 19:52:43

 Kylo

Użytkownik

Skąd: Radom
Zarejestrowany: 2011-11-12
Posty: 31
Punktów :   

Re: Wady i zalety pierwsze 150km.

Hej.
Dziś Zephyrek poszedł spać na zimę. Zdążyłem nim zrobić ok 120km. Było to bardziej turlanie się niż jazda, ale kilka spostrzeżeń mogę napisać

Może zacznę od przodu

Hamulec przedni brzytwa, światło przednie rewelacja (w porównaniu do Fazerki brata), zegary ma prześliczne i fajnie podświetlone. Taki banał ale jak istotny - kontrolki bardzo mocno świecą, także od razu zauważymy że kierunkowskazu się nie wyłączyło. Lusterka - no własnie. Ja chyba nie mam oryginalnych?? Jeśli ktoś galerię oglądał to proszę o podpowiedź. Tak czy siak nic w nich nie widzę oprócz swoich ramion bo te pałąki są za krótkie. Rury wydechu już od samego silnika wyglądają ślicznie, a sam fakt że przy 550 są cztery, powoduje że silnik również wydaje przyjemną muzykę (nienawidzę szlifierek . Pozycja za kierownicą jest dla mnie idealna jeśli chodzi o górną część ciała. Jeśli chodzi o nogi to nie jest już ciekawie bo mam 186cm i długie nogi, także są mocno zgięte i po dłuższej jeździe na pewno to odczuję. Wygląd 550-tki psuje na pewno 18 calowe koło z oponą 140.
Tyle co mogę w tej chwili napisać. Za mało jazdy aby coś o spalaniu i zawieszeniu pisać.

Pozdrawiam.

Ostatnio edytowany przez Kylo (2011-12-04 19:57:12)

Offline

 

#25 2011-12-04 21:16:58

 wojt70

Użytkownik

60654302
Zarejestrowany: 2011-05-15
Posty: 518
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550

Re: Wady i zalety pierwsze 150km.

Hej Kylo! Widzę że sporo rzeczy sie pokrywa. ale opone wypatrzyłeś dużo wcześniej niz ja,mój stoi pod plandeką i tylko ta nieszczęsna opona wystaje ,chuda niemożliwie,więc teraz dopiero bije po oczach.Lusterka masz nie ori.,na sto procent.normalnie są dłuższe i okrągłe.Mój kumpel ma takie w 750 i też nic nie widzi.Masz dwie opcje ,zakupić ori.,i cieszyc sie dobrą widocznością do tyłu ,kupic takie na końce kierownicy i cieszyc sie ładnym wyglądem zephyrka.
Co do tych lampek na kokpicie to miałem dziwna przygodę ,wracałem do domu po całym dniu roboty około 22,i tocząc sie do czerwonych świateł wbiłem luz ,zaświeciło sie na zielono no to jedynka i przejechałem na czerwonym,opisałem troche jak kawał o jagodach ale co tam,myslę że zjarzycie bazyla.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wielkopolskiots.pun.pl www.lechia-gdansk.pun.pl www.legendarnishinobi.pun.pl www.starsknights.pun.pl www.zajefizjo.pun.pl