przód 2 bary tył 2,2 bara. Żeby wymienić żarówkę podświetlenia obrotomierza musisz zacząć o zdjęcia lampy, potem odkręcić ten mały plastik pomiędzy zegarami ( jedna śrubka od spodu). jak to zdejmiesz zobaczysz mocowanie obrotomierza ( nakrętka na klucz 10mm) odkręcasz ją a następnie kubek obrotomierza ( śrubka z krzyżakowym łebkiem, zdejmujesz delikatnie kubek, wtedy ukaże Ci się troszkę kabelków i dwa gumowe gniazda na żarówki ( mocowanie na wcisk). Generalnie sprawa jest bardzo prosta jak zaczniesz to rozkręcać to będzie szło intuicyjnie.
Offline
jeżeli chodzi o konkretny model żarówki to nie pamiętam. Ja wymontowałem starą i kupowałem mając ja na przymiarkę ( nie idzie dostać o tym samym kształcie) patrz tylko żeby gniazdo było takie same, ja kupiłem zwykłe do samochodu w Auchan i wszystko działa jak należy. Co do instrukcji mam tylko haynes'a.
Offline
98 raz za czas zaleje żeby na czymś lepszym polatał. Ewentualnie na trase-mniej pali
Offline
Użytkownik
przepraszam, ze wtrace, ale z ta wymiana to wcale nie trzeba calej operacji ze sciaganiem lampy itp. tez sie w ten sposob zabralem, ale jak doszedlem do sruby, ktora odpowiada za ustawienie swiatla to zrezygnowalem. ale wymienilem sposobem. odkrecilem srube obudowy licznika, odgialem obudowe (ale z uczuciem, zeby nie uszkodzic plastikowej obudowy) i zlapac "gumeczki" jakimis szczypcami (mnie sie udalo zwyklymi kombinerkami), ewentualnie kluczem od naszego moto mnie udalo sie wszystkie 4 wyciagnac, 3 wymienilem.
co do modelu to ja wyciaglem jedna tak na miare, ale nigdzie nie znalazlem oryginalow (3W), mozna na zamowienie, ale zaleznie od sklepu mozna zamowic na sztuki, w innym min 10 szt. najtaniej udalo mi sie znalezc za 6zl/szt. a nawet po 10 byly. ja jednak (nie do konca przekonany) kupilem 2,3W (dostepne praktycznie w kazdym motoryzacyjnym) bodajze T5 (chyba najmniejsze) i swieca wystarczajaco jasno, nie wiem nawet czy nie tak samo.
powodzenia
Offline