Dokładnie. U mnie serwisanci mają w autach elektroniczne i takie są najlepsze bo zwykle analogowe w czasie pomiaru mogą powodować dużą rozbieżność. Co do tej śruby to poprostu poszukałbym w sklepie z artykułami hydraulicznymi korka o odpowiednim gwincie. Podczas pomiaru sam oring udzczelnił połączenie wiec i taki korek dalby radę.
Offline
Witam odgrzeje trochę temat mam podobny przypadek po rozgrzaniu lampka się zapala i wystarczy tylko musnąć manetkę i obrazu gaśnie. Narazie nie mam możliwości żeby sprawdzić ciśnienia na rozgrzanym oleju Ale na szybko na zimnym przy 1000 ma około 1.3bar. A przy 4000 ma 4.5bar czy mogę wnioskować po tym że ciśnienie po rozgrzaniu powinno być ok? I że to może być problem z czujnikiem.
Dodam jeszcze olej Nowy 10w40 Nowy filtr przed wymiana też w ten sam sposób zapalała się
witam udało mi się rozgrzać morek temperatura oleju około 100"c i przy 4000 ciśnienie jest w granicach 1,8bar dopatrzyłem się ze mam minimalny wyciek na uszczelce od dzwigni zmiany biegów żadnych innych wycieków nie widać (ale nie wydaje mi się żeby to był powód )
Podpowiedzcie co byście i w jakiej kolejności sprawdzili
uszczelka miski filtra i trzy od dołu które tez mogą zawieść
jak sprawdzić czy pompa działa prawidłowo
co proponujecie dalej
Ostatnio edytowany przez skowron (2017-07-11 22:56:55)
Offline