Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


#16 2013-11-17 14:08:56

 PalaszD

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

1040198
Call me!
Skąd: Września
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 6448
Punktów :   40 
Motocykl: ZR1100, GTR1400, Ogar200
WWW

Re: Elastyczność 750 w stosunku do 1100 i 550.

No jesli porownac do Hornety to faktycznue duzo pali ale akurat dla mnie w motocyklu spalanie jest najmniej istotne liczy się pierdolnięcie


Kawasaki Zephyr - jedyny słuszny

Offline

 

#17 2013-11-18 13:51:22

 antek

Użytkownik

Skąd: Srebrna pow. płoński
Zarejestrowany: 2011-01-19
Posty: 365
Punktów :   
Motocykl: ZR 750

Re: Elastyczność 750 w stosunku do 1100 i 550.

Jony, Ciebie by mogli do motormanii wziąć

Offline

 

#18 2013-11-19 12:00:45

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: Elastyczność 750 w stosunku do 1100 i 550.

Tfu qwa po co dobrego chłopa psuć?


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#19 2013-11-21 23:23:56

 Jasiu

Użytkownik

4814871
Skąd: Myszkow
Zarejestrowany: 2010-05-17
Posty: 341
Punktów :   12 

Re: Elastyczność 750 w stosunku do 1100 i 550.

PalaszD napisał:

No jesli porownac do Hornety to faktycznue duzo pali ale akurat dla mnie w motocyklu spalanie jest najmniej istotne liczy się pierdolnięcie

i to mówi koleś który ma zepha obciętego na paliwie ile się da

Moj 1100 rekordowo spalił mi 7.5l/100km - chodzi oczywiście o najbardziej oszczędny rekord
przy mojej "normalnej jeździe" pali prawie 9, a jak szalałem to i do 14 doszedłem

Johny, spoko nie gniewam się, każdemu się może podobać coś innego.  Ja po prostu nie lubię dźwięku oryginalnych wydechów, i to bardzo

Jeszcze co do porównania.
750 a 1100 do około 120km/h mają właściwie identyczne osiągi jeśli chodzi o przyspieszenie, do 100km/h nawet nie wiem czy 750 nie idzie ciut lepiej. Powyżej i w kwestii elastyczności 1100 miażdży "konkurencję"

1100 wystarczy obniżyć o jakieś 2 cm i spora część wagi znika nawet przy przepychaniu


'93 Kawasaki ZR 1100 Zephyr
'79 Kawasaki KZ 1000 MK2

Offline

 

#20 2015-07-08 09:50:58

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: Elastyczność 750 w stosunku do 1100 i 550.

Ja tam na spalanie nie narzekam jak na starego litra umnie jest świetnie.


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#21 2015-07-08 10:20:22

 PalaszD

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

1040198
Call me!
Skąd: Września
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 6448
Punktów :   40 
Motocykl: ZR1100, GTR1400, Ogar200
WWW

Re: Elastyczność 750 w stosunku do 1100 i 550.

No ja wczoraj zrobiłem około 250km i nawet mi się rezerwa nie włączyła ale jak Jasiu pisał - mam lekko skręconą mieszankę. Teraz jak będę robił serwisy to poprosze mechaniora o wzbogacenie


Kawasaki Zephyr - jedyny słuszny

Offline

 

#22 2016-08-17 00:15:25

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: Elastyczność 750 w stosunku do 1100 i 550.

Wreszcie dołączyłem do elytarnego grona ludzi, który przejechali się pełnym zestawem 550/750/1100.

550 jest...fajna A ja się w zakręt kładłem. Mały zapierdalacz, skrzynia 6 - najmniejsza pojemność w zestawieniu = mieszanie biegami i zabawa. We dwójkę nie polecam . Zrobiłem sprzętem ok 350 km. Spalanie nieznane, bo wysokie tempo i sprzęt był przed serwisem.
750, Model pośredni. IMO najładniejszy. Na 5 ma ciągnąć od wolnych obrotów do 220. Jak tak nie jest to coś jest zjebane. Fajny we dwójkę. Mniej prowokuje niż 550 do kręcenia ale więcej daje. Jeżdżąc nim kręciłem do 5 k obrotów. I starczało. jak nie starcza to dwa w dół i masz 7 albo 8. I zadupca. We dwójkę daje radę. 160 na obwodnicy Poznania z bagażami.
1100 mega zaskoczył przyjemnością i aksamitnością. Niby nie jedzie, a na budziku 160.  W dwie osoby wygoda, spokój i mega stabilność. Szarpanie przy niskich obrotach i wysokim biegu - lae to może być filtrem paliwa, alboSebowym zabierakiem lekko wytłuczonym.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-03-14 09:39:21)


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ovb-zdw.pun.pl www.aghgpz.pun.pl www.pokemon-heaven.pun.pl www.pgbiotech.pun.pl www.narutowalka.pun.pl