Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


  • Index
  •  » Warsztat
  •  » Odpalanie na zimno - ostry metaliczny dźwięk

#1 2010-03-09 13:56:30

 zeph750

Użytkownik

Skąd: Grodzisk Maz. - Wawa
Zarejestrowany: 2010-03-09
Posty: 141
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 750 C4 i Zephyr 550 B2

Odpalanie na zimno - ostry metaliczny dźwięk

Witam Was,

Jestem tu nowy ale Zephyrem 750 jeżdżę już od roku. No i pojawił się całkiem niedawno problem przy odpalaniu na zimno. Wiadomo jak to zephyr wali łańcuch przeniesienia napędu i tak też jest u mnie ale... Ostatnio pojawił się nowy dźwięk. Ostry metaliczny dochodzący z góry silnika, który zanika momentalnie albo po 3-5 sekundach od uruchomienia albo... tak jak dziś po kilku minutach. Dlatego zdecydowałem się do Was napisać. Może macie coś podobnego u siebie? Po osłuchaniu śrubokrętem wydaje mi się, że dźwięk pochodzi z któregoś zaworu. Ogólnie można uznać to za dźwięk taki gdy do cylindra wpadnie śrubka i grzechocze.

Jeżdżę na oleju Motul 5100 10w-40, wymieniany w maju 2009. Zrobiłem po wymianie 6500km. Nie robiłem regulacji zaworów jeszcze w tym motocyklu. Silnik zapala od strzału na zimno i na ciepło.

Pozdrawiam


Let the good times roll.

Offline

 

#2 2010-03-09 15:19:40

 Doman

Użytkownik

Skąd: Jelenia Góra
Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 635
Punktów :   
Motocykl: ZR550B , Hornet 919

Re: Odpalanie na zimno - ostry metaliczny dźwięk

Nie jest to coś w rodzaju cykania na wolnych? Jak się rozgrzeje to nadal cyka  a przy wyższych obrotach ustaje ? Jak tak to norma . Jaki masz przebieg? To może być też łańcuch rozrządu.

Podreaux


Był Ogar 205, dwa Junaki, Varadero, Vulcan. Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Offline

 

#3 2010-03-09 15:29:04

 zeph750

Użytkownik

Skąd: Grodzisk Maz. - Wawa
Zarejestrowany: 2010-03-09
Posty: 141
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 750 C4 i Zephyr 550 B2

Re: Odpalanie na zimno - ostry metaliczny dźwięk