Ogłoszenie

Niestety sezon pomału dobiega końca...sporo z nas jeszcze jeździ...pogoda sprzyja :) a zimą będzie czas na rozmowy na forum i dłubanie przy sprzętach

#16 2013-03-01 15:59:50

 PabloEOP

Platynowy Zlotowicz

Skąd: Opoczno
Zarejestrowany: 2011-09-22
Posty: 199
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 750

Re: Uszczelka pokrywy zaworów do ZR-7 od ZEPHYRA

Ty potrzebujesz płytki o średnicy 13mm, płytki o których wspomniałeś są pewnie od pegaugeota...
Płytki przeszlifują Ci wszędzie tam gdzie się zajmują regeneracją głowic,  szlifowaniem wałów, planowaniem głowicy, itp koszt około 5zł za sztukę.

Offline

 

#17 2013-03-03 09:33:36

 izba90

Użytkownik

Skąd: Sobótka
Zarejestrowany: 2013-02-17
Posty: 57
Punktów :   
Motocykl: był ZR-7, jest VFR800FI

Re: Uszczelka pokrywy zaworów do ZR-7 od ZEPHYRA

a więc przy samym mierzeniu luzów nie ma jakoś dużo roboty tylko troszkę rozbierania;) chociaż przydał by się klucz dynamometryczny do przykręcenia pokrywy żeby nie zerwać gwintów no i oczywiście trzeba mieć nową uszczelkę albo pobawić się silikonem:P
Ja swojego Motóra już złozyłem wszystkie luzy mam teraz w granicach 0,11-0,16. Dowiedziałem się że płytki można zakupić u Kawasaki we Wro za 30zł/szt. Ja zrobiłem szlifa i nie wydałem ani grosza bo robiłem sam:D do tego wymiana świeć, filtra powietrza i jest znacząca różnica w jeździe już nie mówiąc o zapalaniu aha i przy okazji zrobiłem polerkę kolektorów;)

Ostatnio edytowany przez izba90 (2013-03-03 09:34:24)

Offline

 

#18 2013-03-06 00:09:33

qnerk

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-11-13
Posty: 20
Punktów :   

Re: Uszczelka pokrywy zaworów do ZR-7 od ZEPHYRA

a jak szlifowałeś płytki? bo jeśli nie na magnesówce to możesz je w sumie wyrzucić w kubeł

Offline

 

#19 2013-03-09 18:29:24

 izba90

Użytkownik

Skąd: Sobótka
Zarejestrowany: 2013-02-17
Posty: 57
Punktów :   
Motocykl: był ZR-7, jest VFR800FI

Re: Uszczelka pokrywy zaworów do ZR-7 od ZEPHYRA

hmmm są inne sposoby na zeszlifowanie płytki:D każda płytkę którą szlifowałem mierzyłem w kilku miejscach po obwodzie i na środku by sprawdzić czy wszędzie ten sam wymiar płytki i czy nie jest gdzieś "przekoszona" wymiary były idealne więc wszystko zostało złożone do kupy i śmiga pięknie nic nie stuka praca silniczka równiejsza niż wcześniej i zero problemów z odpalaniem na zimnym silniku:)
przyznam że trzy dni się męczyłem z tymi płytkami ale zrobiłem sam i to na taką grubość jaką chciałem;) do szlifowania użyłem "lekko" przerobionej tokarki:P z jednej strony uchwyt na płytkę zrobiony wczesniej na tokarce a z drugiej kamień szlifierski. Możecie twierdzić że płytki są krzywe lub osłabione przez szlifowanie ale każda była mierzona dokładnie w kilku miejscach i wymiar idealny a powierzchnia gładsza od oryginalnej ze względu na wysokie obroty tokarki

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
cs global offensive chomikuj emocje nieprzyjemne przyjemne www.zmanager.pun.pl zdjęcia syryjskich chomików www.darkots.pun.pl