przyklejam
Offline
Bardzo fajnie zrobiony instruktaż. Jakby ktoś chciał robić to nie trzeba odkręcać czujnika stopki, i ja nie odkręcałbym obudowy rozrusznika, tylko wyjął cały (wystarczy pociągnąć cały rozrusznik po odkręceniu dwóch śrub M6).
Niestety tak jak tam napisano to nie naprawia drugiego biegu, a jedynie ma ewentualnie zapobiec jego uszkodzeniu pod warunkiem, że jeszcze jest sprawny.
Ale
Mam kilka regeneracji tych skrzyń za sobą, i osobiście uważam że ten KIT to bezsensu wyrzucenie pieniędzy, bo powoduje on tylko trudniejsze cofnięcie wybieraka do pozycji neutral, co nie uchroni kłów zębatek przed degradacją, a na dłuższą metę może prowadzić do uszkodzenia wybieraka, który nie bardzo da się naprawić, a kosztuje prawie 1000 zł. Problem wypadającego drugiego biegu nie bierze się z wybieraka tylko z wadliwie wykonanych zębatek i ich pasowania.
Offline
WITAM A JAKA MOŻE BYC PRZYCZYNA PRZESKAKUJĄCEJ DWÓJKI CZYLI DWÓJKA NIE WYSKAKUJE ZUPEŁNIE TYLKO PRZERYWA NA WYŻSZYCH OBROTACH LUB POD WIĘKSZYM OBCIĄŻENIEM. PRZYKŁADOWO BĘDĘ SIĘ PO WOLI ROZPĘDZAŁ NA DWÓJCE I JEST WSZYSTKO OK ALE JAK GWAŁTOWNIE DOŁOŻĘ GAZU TO ZACZNIE PRZESKAKIWAC I SZARPAC. TAKI PROBLEM JEST W MOIM ZEPHR1100
Offline
Masz opisane post wyżej
Offline
LENNY27 napisał:
WITAM A JAKA MOŻE BYC PRZYCZYNA PRZESKAKUJĄCEJ DWÓJKI CZYLI DWÓJKA NIE WYSKAKUJE ZUPEŁNIE TYLKO PRZERYWA NA WYŻSZYCH OBROTACH LUB POD WIĘKSZYM OBCIĄŻENIEM. PRZYKŁADOWO BĘDĘ SIĘ PO WOLI ROZPĘDZAŁ NA DWÓJCE I JEST WSZYSTKO OK ALE JAK GWAŁTOWNIE DOŁOŻĘ GAZU TO ZACZNIE PRZESKAKIWAC I SZARPAC. TAKI PROBLEM JEST W MOIM ZEPHR1100
Po pierwsze mimo iż jesteś zarejestrowany od 2012 to przedstaw się w dziale Powitalnia. Po drugie nie będziemy tolerować postów pisanych z capslockiem. Po trzecie zapraszam jak najczęściej😉
Offline