Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


  • Index
  •  » Warsztat
  •  » regulacja gaźników / problem z gaźnikami

#16 2014-07-23 17:58:12

siwy

Użytkownik

Skąd: Chorzów
Zarejestrowany: 2011-02-10
Posty: 152
Punktów :   
Motocykl: ZEPHYR 1100

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

Luna powiem ci tylko że prawdopodobnie uszczelka komory pływaka zawineła się i dlatego cieknie myśle że
Skaryf by potwierdził że nie jest proste je założyć sam sie nie źle napocił przy tym szajsie kupił możliwie
najlepsze zamienniki na rynku, a i tak był problem. Co do odpalu bez ssania to nie dobrze bo świadczy to
o za dużej ilości mieszanki musisz przykręcić o tyle by potrzebował ssania na zimnym jak dobrze pamiętam
nominał to 2 i pół obrotu.

Offline

 

#17 2014-07-23 21:02:12

 Luna

Srebrny Zlotowicz

Zarejestrowany: 2014-05-25
Posty: 21
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

Uszczelek nie ruszałam, chociaż to byłoby faktycznie najbardziej prawdopodobne. ALE - dzisiaj zamieniłam pływaki z cieknącego z niecieknącym oraz oczywiście zaworki iglicowe i te takie tulejki, które mocują pływak(zostawiając dekielki komór na swoich miejscach), założyłam gaziorki, zalałam benzyną ze strzykawki odmierzając tak, żeby w strzykawce zostało 40ml. Po godzinie poziom się nie zmienił, nie ściekło ani troszkę - jeśli do jutra się zbyt mocno nie obniży, to chyba działa. Co do ssania to przyczyna jest mi znana, ale chodziło mi,żeby podkreślić, jak bardzo palił "na dotyk" Co do obrotów śruby składu mieszanki, to dałam na 2 obroty, bo świece nawet przed rozebraniem były lekko czarne, a było właśnie na około 2,5 obrotu wykręcone. Przy strojeniu pewnie to jeszcze zweryfikuję


Gdy cię mają wieszać, poproś o szklankę wody. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy, zanim przyniosą.

Offline

 

#18 2014-07-31 12:27:59

 Jachoo

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-12
Posty: 2629
Punktów :   27 
Motocykl: ZR750 Husarya

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

Podpinam się pod temat. Co prawda mam Zepha 750 ale myślę że konstrukcyjnie gaźniki nie wiele się różnią od spryciakowych. Moje pytanie dotyczy iglic, a dokładniej czy w tych gaziorach jest możliwość ustawiania ich wysokości?. Jeśli tak to jak się do tego zabrać żeby ruszać jak najmniej elementów? Z góry dziękuję za podpowiedzi


__________________________________________________________________________________________

Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? ...
... A potem zacznij to robić.

Offline

 

#19 2014-08-01 11:15:23

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

O to mi chodziło.
http://www.zephyrfreunde.de/TuningZephyr750.pdf
Iglicą nie zmienisz tylko dyszami. Dynojet to znany producent.


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#20 2014-08-01 14:34:43

 Jachoo

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-12
Posty: 2629
Punktów :   27 
Motocykl: ZR750 Husarya

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

Yama, wirtualne piwko powędrowało choć zasłużyłeś już na prawdziwe
Sprawdziłem DynoJeta i mają za 420 zł kpl. zestaw do tuningu gaźników dostrajający parametry pod sportowe filtry i przelotowe tłumiki. Trochę to kosztuję jednak bankowo zbieram kasę i muszę to kupić bo innej opcji nie ma.
A tak swoją drogą to patrząc na link który zapodałeś, taki kompleksowy tuning silnika to coś wspaniałego - marzy mi się że kiedyś przepiszę dany tekst po polsku i wkleję w dziale "co dziś zrobiłem dla swojego Zephyra"


__________________________________________________________________________________________

Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? ...
... A potem zacznij to robić.

Offline

 

#21 2014-08-01 15:11:12

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

Ja go tłumaczyłem w google tłumaczu - daje radę. Wy w poznańskiem macie lepsze kontakty z zachodem więc może będzie łatwiej


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#22 2014-09-01 11:37:56

xor

Użytkownik

Skąd: Warszawa / Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2013-09-17
Posty: 55
Punktów :   

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

Części do gaźników 750 pasują tylko z tego modelu ? Głównie chodzi o membrany.

Ew. czy całe gaźniki z innego modelu pasują ?

Offline

 

#23 2014-09-02 09:44:05

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

Szukaj ZR 7, ewentualnie GPZ 750


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#24 2014-09-03 16:11:28

siwy

Użytkownik

Skąd: Chorzów
Zarejestrowany: 2011-02-10
Posty: 152
Punktów :   
Motocykl: ZEPHYR 1100

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

Yamamoto Dynojet ma regulacje na iglicach ja w swoim mam ze 4 nacięcia do zmiany wysokości dokładnie tak jak na fotce z twojego linka.
woreczek opisany jako DN0106. Od siebie moge dodać że same dysze+k&n nie wiele dają, dochodzi za to spalanie.To co daje zmiany jest na pozostałych
fotach:wałek rozrządu,większe zawory+szlif tłoka,polerka dolotu,cewki zapłonowe i te gaźniki z piekła rodem na koniec wydech. Ale nie zapominajmy
że ZR to nie motor na tor i jego zawieszenie i heble dają wiele do życzenia by utrzymać taki tuning w ryzach trzeba i to zmieniać. Tylko czy naprawdę
trzeba, prościej jest kupić HH 900 od Domana

Offline

 

#25 2014-09-04 08:36:05

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

OFFTOP
@siwy
Akurat chodziło mi to pokazania Jachoo tego zestawienia tuningowego - jako przykład co można, a co trzeba osiągnąć. Ja pozostaje przy moim układzie K&N,irydy, pusty wydech i gaziory z ZR-7. Spalanie w 2,5 osoby+bagaż  na poziomie 5,5/100.
Koniec OFFTOPa
A Dynojet'a znam z teorii i obrazków. Tak samo jak regulację gaźników po założeniu stożków. Ale będę się uczył na XS 500

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-03-14 11:08:59)


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#26 2014-09-04 08:48:41

 Jachoo

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-12
Posty: 2629
Punktów :   27 
Motocykl: ZR750 Husarya

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

Z tematem DynoJet bardziej niż o tuning chodziło o możliwość wyregulowania składu mieszanki po założeniu czterech niezależnych filtrów stożkowych, których to Zephyr na oryginalnych bebechach gaźnikowych absolutnie nie chce przyjąć. W przedstawiony wyżej kompleksowy tuning trzeba by włożyć tyle kasy że pewnie z dwa Hornety można by kupić wiec podobnie jak Yama lepiej pozostać przy niezbędnym minimum


__________________________________________________________________________________________

Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? ...
... A potem zacznij to robić.

Offline

 

#27 2014-09-04 20:11:12

siwy

Użytkownik

Skąd: Chorzów
Zarejestrowany: 2011-02-10
Posty: 152
Punktów :   
Motocykl: ZEPHYR 1100

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

Yama ten link jest bardzo dobrym poglądowym instruktażem dla miłośników rasowania w który trzeba włożyć mase serca by miało to naprawdę sens,
oczywiście można robić pewne elementy etapami.  Tylko nie bardzo rozumiem co miałeś na myśli pisząc:
"Iglicą nie zmienisz tylko dyszami. Dynojet to znany producent.", ale to może przy piwku na spotkaniu

Offline

 

#28 2014-09-04 21:38:54

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

siwy napisał:

"Iglicą nie zmienisz tylko dyszami. Dynojet to znany producent.", ale to może przy piwku na spotkaniu

Nie wiem jak jest w 1100. Ale u mnie (gaziory z ZR7), nie ma możliwości regulacji składu mieszanki przez ruszanie iglicą, tylko przez śrubę składu mieszanki. Tyle miałem na myśli - bez żadnego drugiego dna.

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2019-03-14 11:08:37)


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#29 2014-09-11 09:59:19

xor

Użytkownik

Skąd: Warszawa / Bielsko-Biała
Zarejestrowany: 2013-09-17
Posty: 55
Punktów :   

Re: regulacja gaźników / problem z gaźnikami

Yamamoto -> gaźniki z zr7 pasują plug&play do 750 ?

EDIT -> pytania nie było, w dziale custom znalazłem wątek i już wiem, że pasują

Ostatnio edytowany przez xor (2014-09-11 14:38:54)

Offline

 
  • Index
  •  » Warsztat
  •  » regulacja gaźników / problem z gaźnikami

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dziedzictwo-khorinis.pun.pl www.dragongame.pun.pl www.dodatkipttm.pun.pl www.liga-cs-5on5.pun.pl www.test69.pun.pl