włącz na PRI - poczekaj z 2 lub 3 minuty, potem przełącz na ON (lub RES w zależności od ilości paliwa)
ssanie na maxa, manetką możesz delikatnie pociągnąć, choć to raczej niewiele da i próbuj odpalać.
Jak kręci to raczej benzyny nie dostaje. Pamiętaj, żeby po takim czasie rozkleić tarcze sprzęgłowe - na zgaszonym wrzuć 1 i ze sprzęgłem spróbuj kawałek pchnąć do przodu.
po kilku kręceniach jak dostanie benzynę to ruszy, jak nie to pych
PS - lepiej na zimę zostawiać z pełnym zbiornikiem pod korek - jak jest sucho to może się ruda wkraść, a tego byśmy nie chcieli
Offline
Na pych to nie,przeciez rozrusznik kreci. Psiknij odswiezaczem lub plakiem (chyba ze masz puszke autostarta) w puszke filtra.Moze miec delikatnie za bogata mieszanke i juz nie bedzie mial ochoty palic.
Offline
PalaszD napisał:
włącz na PRI - poczekaj z 2 lub 3 minuty, potem przełącz na ON (lub RES w zależności od ilości paliwa)
ssanie na maxa, manetką możesz delikatnie pociągnąć, choć to raczej niewiele da i próbuj odpalać, po kilku kręceniach jak dostanie benzynę to ruszy, jak nie to pych
Zrobiłem dokładnie tak, "ruszyłem" też sprzęgłem i pomogło
Odpalił raz i drugi, pojeździłem chwilę po parkingu podziemnym, bo miejsca sporo,
cały czas na PRI, bo zapomniałem przełączyć na ON.
Po paru minutach, przy którejś kolejnej nawrotce zgasł i już nie odpalił,
ani na PRI, ani na ON ani na RES.
Az osłabł akumulator, a potem osłabłem ja, bo próbowałem na pych jeszcze, ale nie odpalił.
No nic, postęp jest, pomęczę go dziś jeszcze, jak podładuje aku.
@speed -
z autostartem spróbuję, jak już nie pomogą zwykłe czary,
swoją drogą coś z mieszanką może być jeszcze źle ustawione,
bo silnik bardzo powoli schodzi z obrotów, a tak nie było przed serwisem...
przejrzałem już o tym wątek tu na forum, i wychodzi, że najprawdopodobniej trzeba dysze podkręcić,
dałem znać mechanikowi i powiedział, ze ustawi mi mieszankę już na sezon, jak się ociepli, he he...
Dzięki za podpowiedzi.
Offline
Zakupiłem mu stelaż pod sakwy boczne.
Offline
zrobiłem przegląd techniczny za 63 zł, oraz jestem w trakcie rozbierania dążącego do wymiany uszczelki pod głowicą, jakoś pomału idzie
Offline
zdjąłem przedni zawias do regeneracji - gęstszy olej 15W i nowe uszczelniacze (komplet 4szt z brudowymi)
Offline
A ja dzisiaj zephyrkowi zamontowałem:
-stelaże
-przewody hamulcowe w stalowym oplocie
-zregenerowałem pompę hamulcową
-prawie skończyłem zakładać podgrzewane manetki.
Offline
Ja te przewody? Wszystko git pasuje? Jakieś zastrzeżenia albo uwagi?
Offline
Świetne można sobie końcówki ładnie ustawić, dociente na idealna długość, naprawdę polecam
Offline