Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


  • Index
  •  » Warsztat
  •  » Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

#16 2013-02-07 11:43:35

 PalaszD

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

1040198
Call me!
Skąd: Września
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 6446
Punktów :   40 
Motocykl: ZR1100, GTR1400, Ogar200
WWW

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

Teoretycznie nie powinno się wymieniać poszczególnych elementów, bo wtedy szybciej skończysz żywot reszt i tego nowego...
Ogólnie wg ksiązkowych zaleceń po wymianie całego zestawu po ok 7tys km zalecana jest wymiana zębatki zdawczej (przedniej)...ja tego nie zrobiłem.
i nie sugerowałbym się naciągiem jako oznaczeniem trwałości napędu...


Kawasaki Zephyr - jedyny słuszny

Offline

 

#17 2013-02-07 11:53:49

 speedward

Platynowy Zlotowicz

Skąd: woj.lubelskie
Zarejestrowany: 2010-10-06
Posty: 1255
Punktów :   15 
Motocykl: Kawa ZR 1100

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

Zrób taki eksperyment! Zapisz potem swoje doświadczenia. Będziemy wszyscy wiedzieć.


Perła? Jasne!

Offline

 

#18 2013-02-07 11:57:14

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

No właśnie wiem że się nie zaleca takiej operacji ale pewnie zrobie tak jak napisał spedward. Z tym że na następnego posta dotyczącego tego spostrzeżenia bedzie trzeba poczekać hehe:D joke


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#19 2013-02-07 19:10:22

 Mantrak

Użytkownik

status mantrak@aqq.pl
507510
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2012-08-22
Posty: 14
Punktów :   
Motocykl: ZR-7

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

Co do zębatki, myślę, że można spróbować. Jeżeli łańcuch miałeś dobrze docięty i nie jest zbyt wyciągnięty, to nowa zębatka powinna z nim współpracować bez problemu. Sprawdź czy łańcuch wyciągną się równomiernie. Obracając kołem sprawdzaj naciąg, czy się nie zmienia. Teoretycznie nie powinno się tak robić, ale jak wiadomo na rynku są różni producenci zębatek.

Mar33cki mi wychodzi spalanie w granicach 6,5l w cyklu miejskim. Jak go przycisnę na trasie, to potrafi dojść do 7,5l.


Prawdziwi motocykliści mają muchy w zębach.

Offline

 

#20 2014-04-19 18:57:07

 armex

Użytkownik

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2013-08-23
Posty: 103
Punktów :   
Motocykl: Kawasaki Zephyr ZR550B

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

Mam pytanie odnośnie liczby zębów.
Czy może mi ktoś powiedzieć ile zębów powinna mieć przednia oraz tylna zębatka w ZR550?
I jeszcze jedno pytanie, widzę w mecie zębatki do ZR550 15, 16 oraz 17 zębów.
Jaka jest różnica jeżeli założy sie zębatkę o jeden ząb większą a jaka jak o jeden ząb mniejszą?

Offline

 

#21 2014-04-21 22:43:01

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2643
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

Ogolnie im mniej zebow na przedniej zebatce to lepsze odejscie a mniejsza predkosc max.
Serwisówka to podstawa? Kolejny analfabeta?


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#22 2014-04-21 23:29:51

 Igorus

Użytkownik

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2013-08-19
Posty: 103
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

W serwisówce masz zębatki opisane średnicami, w sprzedaży ilością zębów więc trzeba sprawdzić ile zębów daje średnice wskazane w serwisówce.

Co do wpływu ilości zębów na obroty w 550 temat był poruszany tutaj: http://www.zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=1427

Offline

 

#23 2014-04-22 23:36:23

 armex

Użytkownik

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2013-08-23
Posty: 103
Punktów :   
Motocykl: Kawasaki Zephyr ZR550B

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

Yamamoto napisał:

Ogolnie im mniej zebow na przedniej zebatce to lepsze odejscie a mniejsza predkosc max.
Serwisówka to podstawa? Kolejny analfabeta?

Zaraz analfabeta.
Serwisowkę mam po angielsku a w szkole miałem rosyjski ;

Offline

 

#24 2014-04-24 20:24:50

 Igorus

Użytkownik

Skąd: Łódź
Zarejestrowany: 2013-08-19
Posty: 103
Punktów :   
Motocykl: Zephyr 550

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

W sumie to w serwisówce nie znalazłem średnic zębatek dla 550.
Dla 750 są wpisane przód: 65,58 - 65,78 [mm]; tył 187,02 - 187,52 [mm] a dla spryciaka ni mo

Tak czy inaczej w przypadku 550 polecam przód 15 i tył 38 zębów i jest tip top.

Offline

 

#25 2014-04-24 20:48:18

 armex

Użytkownik

Skąd: Gdynia
Zarejestrowany: 2013-08-23
Posty: 103
Punktów :   
Motocykl: Kawasaki Zephyr ZR550B

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

ZR550. Przód 16 zębów, tył 38,zębów.

Offline

 

#26 2015-02-08 18:23:02

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

Wymieniłem napęd jakieś 7kkm manual mówi że po wymianie napędu i po zrobieniu okolo bodajze 6kkm powinienem wymienić przednią zębatkę. Jak ma się do tego praktyka ??


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#27 2015-02-08 20:03:22

 PalaszD

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

1040198
Call me!
Skąd: Września
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 6446
Punktów :   40 
Motocykl: ZR1100, GTR1400, Ogar200
WWW

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

Tak mówią,  ja nie zmieniałem...


Kawasaki Zephyr - jedyny słuszny

Offline

 

#28 2015-02-09 09:22:11

 Jachoo

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2013-03-12
Posty: 2628
Punktów :   27 
Motocykl: ZR750 Husarya

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

Ja wiem że wymienia się cały zestaw jednocześnie i raczej nie ma sęsu zmieniać jednego elementu bo łańcuch i zebatki układają się równo


__________________________________________________________________________________________

Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? ...
... A potem zacznij to robić.

Offline

 

#29 2015-02-09 09:28:47

 PalaszD

Platynowy Zlotowicz                      Administrator

1040198
Call me!
Skąd: Września
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 6446
Punktów :   40 
Motocykl: ZR1100, GTR1400, Ogar200
WWW

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

Właśnie zębatkę zdawczą należy wymienić po ok 6; 7 tys km na nową, a później już cały zestaw...
ja nie wymieniłem, jak przyjdzie czas, to wleci cały nowy zestaw...


Kawasaki Zephyr - jedyny słuszny

Offline

 

#30 2017-04-14 08:47:11

 KmR

Użytkownik

Zarejestrowany: 2015-12-28
Posty: 38
Punktów :   
Motocykl: ZR550

Re: Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

Cześć, jesteście może w stanie odświeżyć zdjęcia z poradnika?
Jestem na etapie zmiany napędu, łańcuch przecięty a koło nie chce zejść.


Who Dares Wins!

Offline

 
  • Index
  •  » Warsztat
  •  » Wymiana zestawu napędowego - porada na przykładzie ZR1100

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.glatorianie.pun.pl www.4girls.pun.pl www.swtor.pun.pl www.konskie.pun.pl www.pwf-online.pun.pl