Ogłoszenie

Zachęcamy do aktywnego udziału w życiu forum.


#31 2016-03-26 23:37:32

 rafi068

Platynowy Zlotowicz

Skąd: Białężyn <PZ>
Zarejestrowany: 2015-03-20
Posty: 1284
Punktów :   20 
Motocykl: Zephyr 550

Re: 3 gary

tina napisał:

Jeszcze w sumie nie spawdzalem, ale chyba swieca jest zalewana przez olej i jest mokra.

Jeśli wykręcałeś świece z 4 cylindra i jest mokra, to sprawdź czy w ogóle "świeci". Świecę we fajkę, dołóż do cylindra i pokręć rozrusznikiem. Moze to tylko świeca padła albo cewka?

Offline

 

#32 2016-03-30 20:22:55

tina

Zlotowicz

Skąd: Wejherowo
Zarejestrowany: 2015-12-26
Posty: 528
Punktów :   
Motocykl: ZR750, CBR600RR

Re: 3 gary

Cześć,

kawa zrobiona, zapiekl sie popychacz zaworu, teraz chodzi na 4 i zajebiscie sie wkreca na obroty...troche gorzej (wolniej) schodzi na niskich obrotach, ale na wysokich jest wszystko ok. Koles powiedzial , ze gumy przy gaznikach sa sparciale, wiec nie mam sensu regulowac gaznikow przed ich wymiana. Wiecie moze gdzie takie cos mozna kupic i jak to sie nazywa? Chodzi o gumy pomiedzy silnikiem a gaznikami.

ps. a czy te gumy pomiedzy gaznikami a filtrem powietrza tez moga miec wplyw na prace silnika?

Offline

 

#33 2016-03-30 20:36:35

 Borknagar

Platynowy Zlotowicz

Skąd: Krk
Zarejestrowany: 2013-09-19
Posty: 570
Punktów :   
Motocykl: Awasaki Zetor

Re: 3 gary

Gumy? Chodzi Ci chyba o króćce. Jeśli są popękane to będziesz łapać lewe powietrze. Nowa guma to ok. 100zł /sztuka (a potrzeba 4 pomiędzy gaźnikami i airboxem).


Bo motocykl to pierwotna magia, siła zakutego w żelazo Templariusza z poszczerbionym mieczem, na zbryzganym krwią, czarnym, słaniającym się na nogach koniu. (http://http-riderblog-pl-in.riderblog.pl/)

Offline

 

#34 2016-03-30 20:45:39

tina

Zlotowicz

Skąd: Wejherowo
Zarejestrowany: 2015-12-26
Posty: 528
Punktów :   
Motocykl: ZR750, CBR600RR

Re: 3 gary

No tak, ale to jest pomiedzy gaznikami a airboxem a te od strony silnika? No i czego szukac, króccy do gazników?

Offline

 

#35 2016-03-30 21:36:49

 szparag86

Użytkownik

Skąd: Września
Zarejestrowany: 2015-07-25
Posty: 540
Punktów :   
Motocykl: xj600 94r

Re: 3 gary

Chodzi o króćce, czyli gumy miedzy głowicą, a gaźnikiem.

Ale majster je zdejmował i oglądał? Z tego co pamiętam nie miały pęknięć na wylot jedynie powierzchowne.


„Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno”
(Sir Stirling Moss)

Offline

 

#36 2016-03-30 22:10:01

 belor

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KrK
Zarejestrowany: 2015-02-01
Posty: 229
Punktów :   
Motocykl: 550 Zefirków
WWW

Re: 3 gary

szparag86 napisał:

Chodzi o króćce, czyli gumy miedzy głowicą, a gaźnikiem.

Ale majster je zdejmował i oglądał? Z tego co pamiętam nie miały pęknięć na wylot jedynie powierzchowne.

w starszych maszynach, nawet przy mikrouszkodzeniach warto wymienić. Jak mi powiedział znajomy mechanik, on biorąc na warsztat gaźniki starszych maszyn, prawie "standardowo" wymienia (oczywiście gdy się kwalifikują do wymiany).

Offline

 

#37 2016-03-31 08:08:03

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: 3 gary

szparag86 napisał:

Chodzi o króćce, czyli gumy miedzy głowicą, a gaźnikiem.

Ale majster je zdejmował i oglądał? Z tego co pamiętam nie miały pęknięć na wylot jedynie powierzchowne.

Też miałem powieszchowne pęknięcia a mimo wszystko minimalnie brało lewe powietrze, po wymianie ich widzę różnicę w pracy.


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#38 2016-03-31 08:56:59

 Yamamoto

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KOS/SMI
Zarejestrowany: 2011-09-04
Posty: 2645
Punktów :   33 
Motocykl: JapCrap750,K1200RetroSport
WWW

Re: 3 gary

Krócce gaźnik głowica, albo króćce gaźnik airbox. Doraźnie sprawdza się klej do szkła, ale jest nieestetyczny. Chyba, że masz 400 - 800 zł wsadzić w zepha

Ostatnio edytowany przez Yamamoto (2016-03-31 12:20:17)


Cierpię na kompleks dużego brzucha i małego fiuta.
Motto: http://www.youtube.com/watch?v=vM-jF6q-8Gw
oraz
https://youtu.be/yG3PjM7pe-U

Offline

 

#39 2016-03-31 09:56:41

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: 3 gary

Jak swego czasu robiłem TDM i facio miał strasznie zmasakrowane króćce (nie chciał ich wymieniać robił moto na sztukę pod sprzedaż)to klej na gorąco dał rade, tylko nie wiem na jak długo.


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

#40 2016-04-05 20:24:05

tina

Zlotowicz

Skąd: Wejherowo
Zarejestrowany: 2015-12-26
Posty: 528
Punktów :   
Motocykl: ZR750, CBR600RR

Re: 3 gary

Panowie, doradzcie,  nie wiem czy dawac gazniki do czyszczenia i synchro przed wymiana tych kroccow czy moze pobujac sie sezona i szukac uzywek ew. kupic nowe i dopiero wtedy robic gazniki?
Ogolnie ladnie juz chodzi, ladnei pali , moc dobra , obroty trzyma i nie gasnie, ale jeszcze wolno schodzi z niskich obrotow.

ps. Koles mi dzisiaj powiedzial , ze olej smierdzi benzyna....Moze tak byc , ze waha leci do silnika z gaznikow ???

Ostatnio edytowany przez tina (2016-04-05 20:27:19)

Offline

 

#41 2016-04-05 20:30:02

 belor

Srebrny Zlotowicz

Skąd: KrK
Zarejestrowany: 2015-02-01
Posty: 229
Punktów :   
Motocykl: 550 Zefirków
WWW

Re: 3 gary

Jak chcesz robić synchro i czyszczenie, to równocześnie trzeba wymienić kroćce, bez tego może być nawet trudno je zsynchronizować.

Offline

 

#42 2016-04-05 20:38:55

crazyduck

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-11-30
Posty: 263
Punktów :   

Re: 3 gary

na wolne schodzenie  niech odkręci piloty mocniej, co do szczelności krucców plak jak zmieni obroty szukać drugich będzie szczelne regulować ,ja bym tak zrobił,i zastanawia mnie co za popychacz się zapiekł ?szklanka ?

Offline

 

#43 2016-04-05 21:39:18

tina

Zlotowicz

Skąd: Wejherowo
Zarejestrowany: 2015-12-26
Posty: 528
Punktów :   
Motocykl: ZR750, CBR600RR

Re: 3 gary

crazyduck napisał:

na wolne schodzenie  niech odkręci piloty mocniej, co do szczelności krucców plak jak zmieni obroty szukać drugich będzie szczelne regulować ,ja bym tak zrobił,i zastanawia mnie co za popychacz się zapiekł ?szklanka ?

popychacz zaworu, jakis pręt chyba

Offline

 

#44 2016-04-05 22:17:24

crazyduck

Użytkownik

Zarejestrowany: 2014-11-30
Posty: 263
Punktów :   

Re: 3 gary

popychacze zaworu pamiętam z praktyk w 2 czy 3 klasie zawodówki silników diesla w zr 55o nic takiego nie ma jak popychacz zaworu czy pręt jest wałek pod nim szklanka pod szklanką płytka

Offline

 

#45 2016-04-05 23:06:44

 Pudelski7

Zlotowicz                                    Moderator

Skąd: Jasło
Zarejestrowany: 2009-08-30
Posty: 1848
Punktów :   26 
Motocykl: Kawasaki Zephyr 1100

Re: 3 gary

tina napisał:

Panowie, doradzcie,  nie wiem czy dawac gazniki do czyszczenia i synchro przed wymiana tych kroccow czy moze pobujac sie sezona i szukac uzywek ew. kupic nowe i dopiero wtedy robic gazniki?
Ogolnie ladnie juz chodzi, ladnei pali , moc dobra , obroty trzyma i nie gasnie, ale jeszcze wolno schodzi z niskich obrotow.

ps. Koles mi dzisiaj powiedzial , ze olej smierdzi benzyna....Moze tak byc , ze waha leci do silnika z gaznikow ???

Jak w oleju jest benzyna to musisz zrobić następująco:

-NIE JEŹDZIĆ MMOTOCYKLEM DO USUNIĘCIA PRZYCZYNY, odpalić niech pochodzi na wolnych i się trochę rozgrzeje spuścić olej.
-Sprawdź szczelność kranika, jak dasz na on na wyłączonym silniku paliwo ma nie lecieć, jak leci to zestaw naprawczy kranika
-druga sprawa jeśli masz paliwo w oleju to musisz wymienić w gaźnikach zaworki iglicowe i niema że boli.

Paliwo w ojeju to bardzo poważna sprawa, można przez tą usterkę zniszczyć silnik. Jeśli wacha się dostała do oleju to bym się narazie wolnym schodzeniem z obrotów nie przejmował bo to pikuś w porównaniu z tym. dawke powietrza na ucho można nieźle wyregulować w przeciągu 20-30 min.
Jak ciągnie lewe na króćcach głowica gaźniki to narazie bym się tym nie przejmował można z tym jeździć co najwyżej będzie trochę falował czy nierówno chodził. trk jak kolega pisał szczelność najprościej sprawdzić na włączonym silniku plakiem, psikając po króćcach, jeśli obroty się zmienią ciągnie lewe. Ale jeśli trzyma obroty to bym się tym strasznie puki co nie przejmował zostawiłbym to sobie na zimę.

Ps. Przerabiałem ten sam temat.


motocykl jest najlepszy, bo zapewnia wspanialy kontakt ze wszystkim.
Doświadcza sie przyrody, smakuje kultury odwiedzanych krajow,
na wlasnej skorze doswiadcza sie kaprysow przyrody, wiatru, deszczu. Przeżycie jest pelniejsze...
http://www.motostat.pl/user_images/7652/icon3.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hustla.pun.pl www.medabots.pun.pl www.rodowody.pun.pl www.avilla.pun.pl www.eternalwinners.pun.pl