crazyduck napisał:
popychacze zaworu pamiętam z praktyk w 2 czy 3 klasie zawodówki silników diesla w zr 55o nic takiego nie ma jak popychacz zaworu czy pręt jest wałek pod nim szklanka pod szklanką płytka
HGW, ale tak powiedzial mechanik, zrobi i chodzi na 4 gary, skasowal niewiele bo 200 ( w tym nowe swiece i wymiana), wiec po co mialby swirowac?
Offline
Dzieki Pudelski za info. Problem nie zostal jeszcze rozwiazany , ale za wsparcie daje piwko
Zrobie tak, ze kupie 4x zestaw naprawczy do gaznikow i dam do kolesia na synchro i regulacje. Z kranika nie leci , bo sprawdzalem a krucce jak beda do wymiany to poczekaja na koniec sezonu.
Ostatnio edytowany przez tina (2016-04-06 08:41:20)
Offline
U mnie nie leci z gaźników, zaworki iglicowe trzymają, a po wymianie i dłuższej przejażdżce olej zmienił zapach.
Czysty olej ma taki słodki ładny zapach. U mnie jak odkręcę i powącham korek teraz czuć jeszcze jakby spaliny.
Ale wydaje mi się, że to norma, wszak olej także wypłukuje nagary, ma kontakt ze spalinami itp...
Muszę chyba powąchać czyjś, żeby porównać
Najprościej sprawdzić czy zaworki trzymają mierząc poziomy paliwa w komorach pływakowych. Da się to zrobić bez wyciągania gaźników.
Offline
tina napisał:
crazyduck napisał:
popychacze zaworu pamiętam z praktyk w 2 czy 3 klasie zawodówki silników diesla w zr 55o nic takiego nie ma jak popychacz zaworu czy pręt jest wałek pod nim szklanka pod szklanką płytka
HGW, ale tak powiedzial mechanik, zrobi i chodzi na 4 gary, skasowal niewiele bo 200 ( w tym nowe swiece i wymiana), wiec po co mialby swirowac?
nie mam pojęcia dlaczego tak powiedział ale fakt jest taki ze w zr 550 nie ma pręta popychacza zaworu,no jak chodzi to gites
Offline
piodabro napisał:
Najprościej sprawdzić czy zaworki trzymają mierząc poziomy paliwa w komorach pływakowych. Da się to zrobić bez wyciągania gaźników.
Możesz powiedzieć jak?
edit:
Już wiem
Ostatnio edytowany przez kwaq (2016-04-08 00:14:40)
Offline
http://zephyr.pun.pl/viewtopic.php?id=1731&p=5
tutaj mierzyłem i miałem akurat za niskie, koledzy napisali w kolejnych postach jak ma być, wiec można zerknać
Kranik na PRI moto musi stać prosto.
Offline
jak poradzil crazyduck, popryskalem plakiem te krocce i moto wchodzil na wyzsze obroty... Znaczy sie wstrzymuje synchro i czyszczenie gaznikow i szukam kroccow do 750.
Ma ktos moze dobre uzywki na sell? Slyszalem tez cos o jakichs akcesoryjnych, wie ktos moze cos o takich? Wiem , ze w kawasaki mozna zamowic, ale moze uda sie znalez tansze rozwiazanie....
ps. od 550 rozumien, ze nie pasuja>?
Offline
piodabro napisał:
Od 550 wydaje mi się, że są mniejsz otwory, więc nie podejdą. 750 ma większe gardziele w gaźnikach...
dzieki , ale kupilem juz na ebay, uzywki za 318 PLN z przesylka
Offline